Reklāma

DPD Latvija modernizē digitālos rīkus un atklāj biznesa klientu platformu

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums DPD Latvija, ieguldot 230 tūkstošus eiro, modernizējis pašapkalpošanās vietni privātpersonām ērtākai sūtījumu noformēšanai un izsekošanai. Papildus izveidota arī jauna biznesa klientu platforma myDPD biznesam, kas ļauj klientiem ērti apstrādāt, pārvaldīt un koordinēt savus sūtījumus. Pateicoties myDPD biznesa klientu platformas priekšrocībām un digitālajai funkcionalitātei, tas ir unikāls risinājums Latvijā vietējo un starptautisko sūtījumu piegādes nodrošināšanai.

“DPD Latvija kā starptautisks uzņēmums ikdienā seko līdzi aktuālajām nozares tendencēm pasaulē un kā nozares līderis iedzīvina tās vietējā tirgū. Tas ļauj mums pirmajiem piedāvāt jaunus un inovatīvus risinājumus klientiem gan vietējiem, gan starptautiskiem sūtījumiem. Līdz ar strauji augošiem sūtījuma apjomiem, arvien vairāk sūtījumu tiek noformēti tiešsaistē, tāpēc novērtējot mūsu klientu vajadzības, esam modernizējuši un padarījuši lietošanai ērtāku privātpersonu pašapkalpošanās portālu, kā arī izstrādājuši jaunu biznesa klientu apkalpošanas platformu, iekļaujot funkcionalitāti, kas uzņēmējiem ir svarīga gan sūtījumu nodrošināšanai, gan sadarbības veicināšanai ar saviem klientiem. Veiksmīgas ilgtermiņa sadarbības pamatā ir savstarpēja uzticība un augsta klientu apmierinātība, mums ir svarīgi, lai apmierināti ir gan mūsu klienti, gan mūsu klientu klienti, lai kopā augtu un attīstītos,” skaidro DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Jānis Grants.

Līdz ar DPD Latvija klientu pašapkalpošanās portāla modernizāciju, tas ir kļuvis daudz pārskatāmāks un klientiem lietošanai ērtāks. DPD Latvija pašapkalpošanās portāls privātpersonām pilnveidots, balstoties uz jaunākajiem klientu pieredzes pētījumiem un paredz daudz vienkāršotāku un ērtāku sūtījuma noformēšanu un izsekojamību gan vietējiem, gan starptautiskiem sūtījumiem. Klientu ērtībai ir maksimāli vienkāršota sūtījuma noformēšanas procedūra un šobrīd to var veikt ar pāris klikšķiem. Papildus tam, reģistrējoties privātpersonu pašapkalpošanās portālā, ir iespējams izveidot personalizētu kontu un veidot savu adrešu grāmatu, saglabāt sūtījumu vēsturi, kā arī  sekot līdzi sūtījuma izpildes statusam. Pašapkalpošanās portāls ir pieejams ērtai lietošanai gan datorā, gan mobilajā viedierīcē. Papildus tam ir veicināta efektīvāka un operatīvāka klientu apkalpošana tiešsaistē, nodrošinot mākslīgā intelekta virtuālā asistenta funkciju, kas sniedz atbalstu klientiem 24h diennaktī.

DPD Latvija biznesa klientu platforma myDPD biznesam ir unikāls risinājums sūtījumu piegādes jomā, jo ļauj ērti vienkopus apskatīt un pārvaldīt visus klienta sūtījumus vietējā un starptautiskā mērogā, sekojot līdzi sūtījuma statusa izpildei reāllaikā. Papildus tam ir izstrādāta funkcionalitāte, kas ļauj veikt ērtu klientu datu apstrādi un analīzi, nodrošinot vienotu atskaišu sagatavošanu par darījumiem tiešsaistē, tostarp sūtījumiem, kuri tiek apmaksāti sūtījuma saņemšanas laikā un sūtījumu atgriešanas darījumiem. myDPD biznesa platforma uzņēmējiem ļauj vienkopus gan organizēt sūtījumu nodošanu un sekot līdzi tā izpildei, gan veikt nepieciešamo datu apstrādi, lai atvieglotu datu uzskaiti un atskaišu sagatavošanu uzņēmuma vajadzībām. Papildus myDPD biznesa platformas klientu ērtībai tiek nodrošināts DPD Latvija klientu servisa atbalsts 24h diennaktī.

Īstenojot DPD Latvija vides ilgtspējas programmu klimata pārmaiņu seku mazināšanai un gaisa kvalitātes uzlabošanai, jaunajā myDPD biznesa klientu platformā būs pieejams arī Co2 kalkulators, kur biznesa klienti varēs veikt izmešu aprēķinu par piegādātajiem sūtījumiem un izmērīt savu ekoloģiskās pēdas nospiedumu. DPD Latvija šobrīd ir izveidojis zaļāko un lielāko elektrotransporta auto parku Latvijā un nodrošina videi draudzīgas sūtījumu piegādes, tādējādi samazinot ietekmi uz vidi.

DPD Latvija ir sūtījumu piegādes līderis un piedāvā individuāli piemērotus risinājums privātpersonām un biznesa klientiem ar iespēju pielāgot myDPD biznesa platformas risinājumus katra uzņēmuma vajadzībām un darbības specifikai. DPD Latvija nodrošina plašāko sūtījumu tīklu – no DPD Latvija Pickup paku skapja ir iespējams nosūtīt sūtījumus uz vairāk nekā 48 tūkstošiem DPD Pickup punktiem Eiropā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma