Reklāma

“Tele2”: cilvēki telefonus visbiežāk izvēlas summā līdz 250 eiro

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” dati liecina, ka mobilo sakaru lietotāji visbiežāk (43%) izvēlas telefonus, kas nemaksā vairāk par 250 eiro. Vienlaicīgi ir novērojams, ka pēdējo gadu laikā pieaug vidējā summa, kādu klienti gatavi atvēlēt jauna viedtālruņa iegādei. Gada laikā šī summa ir palielinājusies par aptuveni 23% un sasniegusi 363 eiro.

“Mūsdienu cilvēka ikdiena tikpat kā vairs nav iedomājama bez mobilā tālruņa, jo tas nodrošina ne tikai saziņu ar tuviniekiem, bet arī pilda daudzas citas funkcijas. Arī populārie budžeta klases telefoni nodrošina visu nepieciešamo funkcionalitāti, lai cilvēks varētu izmantot mobilo tehnoloģiju sniegtās priekšrocības,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Tajā pašā laikā ir arī novērojams, ka pakāpeniski samazinās to iegādāto telefonu skaits, kas tiek pirkti uz nomaksu. Šobrīd jau gandrīz katrs ceturtais telefons tiek pirkts, izmantojot vienreizējo maksājumu, neskatoties uz to, ka mēs, piemēram, saviem klientiem piedāvājam bezprocentu nomaksu.”

Uzņēmums arī atzīmē, ka klienti arvien biežāk izvēlas flagmaņu jeb augstākās klases telefonus, kuru dēļ arī vidējā summa, kādu klienti ir gatavi maksāt par jauna telefona iegādi, pēdējā gada laikā ir pieaugusi. Palielinoties to cilvēku skaitam, kas iegādājās flagmaņu klases telefonus, pieaug pieprasījums arī pēc bezvadu austiņām, viedpulksteņiem un eSIM, jo visas šīs viedierīces var ļoti ērti sinhronizēt.

12 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
12 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Npip
05.05.2022 07:26

Var pievērst uzmanību tam, ka budzeta cenu kategorijas tirgošanā nav un konsultants lēto budžeta galu nepiedāvā. Ta ka šis, ka vairāk izvēlas nemaz nav taisnība. Vairāk konsultanti iesmērē!

Kristaps
05.05.2022 09:40
Reply to  Npip

+1, Esmu tehnologiju vērsts cilvēks un atvasei vajadzēja telefonu… Protams neko krutu jo kā jau bērniem, tie krīt, slīkst u.t.t. un līdz ar to būtu žel 400€+ telefonu izmest, ja tāds likentis būs lemts. Ta nu izlūkojos labāko no budžeta gala, eju uz LMT jo tur bija, bet konsultants mani vairākkārt mēģina pārliecināt ka uz konkrēto modeli nav jāskatās un ka vajag midreindžeri(par 200€ dārgāks) Es nepadevos un konsultantā tonalitate jūtami mainījās, ta teikt vairs nebija tik laipns, bet ātri vienkārši paņēma mobīlo noskenēja svītrkodu izsita čeku un čau! Vairs neko nepiedavāja u.t.t. Jo operatoru veikalu konsultantiem liela daļa algas… Read more »

davix
05.05.2022 11:10
Reply to  Kristaps

Ļoti pareiza pieeja – no sākuma izpētīt par telefonu pašam un tad tikai doties uz veikalu un papildus pakonsultēties ar pārdevējiem.

Kad izpētīti tehniskie parametri un izvērtēts sortiments, tad intereses pēc nevajag neko teikt , bet ļaut pārdevējam ko pastāstīt vai ieteikt. Tad var visādus brīnumus saklausīties, kas robežojas no apzinātas melošanas vai vienkārši zināšanām līmenī “jo dārgāks, jo labāks”. Tad der pārjautāt pārdevējam, ja jau dārgākais telefons ir labākais un vienīgais, ko rekomendē pārdevējs – kādēļ tad tiek ražoti un tirgoti pārējie modeļi? :)

Basics
05.05.2022 07:52

Raksta esence ir “Arī populārie budžeta klases telefoni nodrošina visu nepieciešamo funkcionalitāti, lai cilvēks varētu izmantot mobilo tehnoloģiju sniegtās priekšrocības,” atzīst…..”

Faktiski, pateikts ka pērkot dārgos telefonus, cilvēki maksā par “lietošanas pieredzi”, nevis papildus funkcionalitāti.

Skābene
05.05.2022 08:06
Reply to  Basics

Tā arī ir, savuklaik Galaxy Note 8 bija nopērkams EUR600 cenu kategorijā un telefonā pat bija iebūvēti visādi sensori, kas mērīja skābekļa piesātinājumu un sirds ritmu. Tagad par svaigāko Note telefonu jānoliek 1000 euro un vēl jāpērk klāt pulkstenis, lai saņemtu to pašu tehnoloģisko funkcionalitāti.

Arturs
06.05.2022 09:34

Poco F3 tīri labs budžeta klases telefonos. 220 – 300 EUR atkarībā cik lielu atmiņu pērk un kur pērk. Telecom veikalos nepērku jo tur dārgāk. Salīdzini vai pirkt lv var cenas salīdzināt.

davix
06.05.2022 11:01
Reply to  Arturs

Izvēloties interneta veikalus nevis mobilo operatora veikalus un atsevišķus oficiālos pārstāvjus pastāv risks nopirkt: a) telefonu, kas nav paredzēts Baltijas tirgum; b) ārzemēs atgrieztu ar pieļaujamo brāķi vai rūpnīcā atjaunotu telefonu; c) “skatloga” modeli ar visām no tā izrietošajām sekām. Vai 10-15% procentu dēļ riskēt – katra paša ziņā. Ja ieguvums interneta veikalā ir vēl lielāks, tad var būt pilnīgi drošs, ka ir spēkā vismaz 1 no iepriekš uzskaitītajiem punktiem.

digitalk
06.05.2022 12:27
Reply to  davix

pērkot internetveikalā, pretēji mobilo operatoru veikaliem “uz nomaksu”, ir 14 dienu atteikuma tiesības, kas samazina tevis izdomātos riskus tuvu nullei.

Krotow
06.05.2022 13:22
Reply to  digitalk

Brāķi nereti izlien pēc ilgāka laika. Jau pēc atteikuma perioda.

digitalk
06.05.2022 13:36
Reply to  Krotow

brāķis nav minētie a), b) un c), kuri konstatējami saņemot telefonu vai tuvākās nedēļas laikā. savukārt, remontēt brāķi bieži vien ir vienlīdz sarežģīti, neatkarīgi no pirkuma vietas.

pērkot pāruzcenoto pie operatora uz nomaksu, kas ir populārākais veids, tu esi slazdā, jo telefons joprojām pieder operatoram, tāpēc uz to neattiecas patērētāju tiesības par remontiem.

Basics
06.05.2022 14:10
Reply to  digitalk

Nezinu, kam pieder jo neesmu pircis telefonus uz krīta, bet ja pakalpojums neatbilst līguma nosacījumiem – to var un vajag risināt ar tirgotāju/sniedzēju vai pēc tam jau ar PTAC. Nevar tā būt, ka nav iespējams tikt laukā no situācijas, kad telefons nedara to, kas tam jādara un nevar izmantot atteikuma tiesības – neatkarīgi no tā, kam juridiski pieder telefons. Jābūt iespējai attiekties no pakalpojuma, kas neatbilst līguma nosacījumiem.

digitalk
06.05.2022 15:05
Reply to  Basics

iespējas ir, tikai laikietilpīgas un grūti sasniedzamas, jo tirgotājs nosaka, kas tiks darīts. ja uzskatīs, ka trešais pēc kārtas garantijas remonts ir nepieciešams, tad tā arī būs.

Reklāma