Reklāma

“Instagram” produktu atzīmēšanas funkcija ļaus tev atklāt draugu iecienītākos produktus

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

“Instagram” nācis klajā ar paziņojumu, ka ASV izvērš savu produktu atzīmēšanas funkciju. Tas nozīmē, ka lietotājam vairs nebūs nepieciešams veidot īpašu biznesa vai satura veidotāja kontu, lai savos ierakstos atzīmētu produktus. Līdz ar to nebūs jāzīlē, kādu kosmētiku tavi draugi un paziņas lieto, kāda ir viņu iecienītākā kafija utml., jo to tu varēsi melns uz balts izlasīt.

Lai savos ierakstos varētu atzīmēt produktus, nekas sarežģīts nav jādara, un doma būtībā ir tāda pati kā, atzīmējot personas. Lietotājs attiecīgā zīmola produktu varēs izvēlēties gan no ieteiktajiem, gan visa klāsta. Ja to ir pārāk daudz, droši vien vienkāršāk būs ierakstīt nosaukumu meklētājā. Pārējie lietotāji redzēs šo atzīmi ierakstā un, nospiežot uz tās, tiks novirzīti uz produkta lapu.

Līdz šim produktu atzīmēšanas funkciju varēja izmantot salīdzinoši neliels skaits lietotāju ASV. No tiem 1,6 miljoni vismaz vienu reizi nedēļā savos ierakstos atzīmēja kādu produktu. Šīs funkcijas paplašināšana, aptverot visu lietotāju bāzi, palīdzēs popularizēt dažādus produktus un arī uzņēmumus, kuri tos ražo.

“Instagram” arī norāda, ka uzņēmumu kontu īpašnieki saņems paziņojumu, kad kāds no viņu produktiem tiks atzīmēts ierakstā. Tāpat zīmoli konta iestatījumos varēs ieķeksēt, vēlas vai nevēlas, lai viņu produktus atzīmē “Instagram” ierakstos.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Useris
23.03.2022 12:12

Tak reāli pieriebies ka visi sociālie tīkli pārvēršas par interneta veikaliem un ar mērķi izkrāpt pēc iespējas vairāk naudas to lietotājiem. Man vairāk patika, kad bija tikai draugu bildes, kaķu video un joki. 😭

Krotow
23.03.2022 19:21
Reply to  Useris

Sociālo tīklu uzturētājiem arī gribas ēst kaviāru un braukt ar Ferrari.

Reklāma