“Instagram” nācis klajā ar paziņojumu, ka ASV izvērš savu produktu atzīmēšanas funkciju. Tas nozīmē, ka lietotājam vairs nebūs nepieciešams veidot īpašu biznesa vai satura veidotāja kontu, lai savos ierakstos atzīmētu produktus. Līdz ar to nebūs jāzīlē, kādu kosmētiku tavi draugi un paziņas lieto, kāda ir viņu iecienītākā kafija utml., jo to tu varēsi melns uz balts izlasīt.
Lai savos ierakstos varētu atzīmēt produktus, nekas sarežģīts nav jādara, un doma būtībā ir tāda pati kā, atzīmējot personas. Lietotājs attiecīgā zīmola produktu varēs izvēlēties gan no ieteiktajiem, gan visa klāsta. Ja to ir pārāk daudz, droši vien vienkāršāk būs ierakstīt nosaukumu meklētājā. Pārējie lietotāji redzēs šo atzīmi ierakstā un, nospiežot uz tās, tiks novirzīti uz produkta lapu.
Līdz šim produktu atzīmēšanas funkciju varēja izmantot salīdzinoši neliels skaits lietotāju ASV. No tiem 1,6 miljoni vismaz vienu reizi nedēļā savos ierakstos atzīmēja kādu produktu. Šīs funkcijas paplašināšana, aptverot visu lietotāju bāzi, palīdzēs popularizēt dažādus produktus un arī uzņēmumus, kuri tos ražo.
“Instagram” arī norāda, ka uzņēmumu kontu īpašnieki saņems paziņojumu, kad kāds no viņu produktiem tiks atzīmēts ierakstā. Tāpat zīmoli konta iestatījumos varēs ieķeksēt, vēlas vai nevēlas, lai viņu produktus atzīmē “Instagram” ierakstos.
Tak reāli pieriebies ka visi sociālie tīkli pārvēršas par interneta veikaliem un ar mērķi izkrāpt pēc iespējas vairāk naudas to lietotājiem. Man vairāk patika, kad bija tikai draugu bildes, kaķu video un joki. 😭
Sociālo tīklu uzturētājiem arī gribas ēst kaviāru un braukt ar Ferrari.