Reklāma

Otro gadu tiks noteikti Latvijas izcilākie interneta veikali

Jaunākie raksti

Pirmie lietotāji tikuši pie “Twitter” ierakstu labošanas funkcijas

Pēc gadiem ilgiem lietotāju lūgumiem un vēl vairāku mēnešu sagatavošanās procesa "Twitter" beidzot piepilda daudzu twiteristu sapni un oficiāli...

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju - gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi...

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Otro gadu pēc kārtas norisināsies konkurss Latvijas e-komercijas gada balva “E-komercijas zvaigzne 2022”, kurā profesionāla žūrija noteiks Latvijas labākos e-veikalus. Šogad īpaša uzmanība tiks pievērsta tādiem kritērijiem kā ilgtspēja un pieejamība, lietotāju pieredze, kā arī efektīva komunikācija. Šī gada konkursu īpašu padara arī partneru sarūpētais balvu fonds 20 000 eiro apmērā. Konkursā līdz 8. aprīlim bez maksas var pieteikties ikviens Latvijas e-komercijas uzņēmums.

Šī brīža sarežģītajā situācijā sabiedrības fokuss ir vērsts uz palīdzības sniegšanu Ukrainas tautai karā pret agresoru. Vienlaikus ir būtiski arī stiprināt un attīstīt Latvijas tautsaimniecību, lai vairotu līdzekļus aizsardzības spēju stiprināšanai, veselības aprūpei un sabiedrības saliedētības veicināšanai. Un tieši e-komercija ir viens no veidiem, kā turpināt ekonomisko izaugsmi, spējot pārkāpt fiziskās tirdzniecības robežas un paverot vārtus uz visu pasauli.

E-komercijas izaugsme Latvijā ir piedzīvojusi strauju lēcienu ne vien komersantu skaita pieauguma ziņā, bet arī pircēju vēlmē iepirkties. Pirmo reizi pēdējo piecu gadu laikā vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju (52,7%) plāno palielināt savs tēriņus internetā, savukārt 40% aptaujāto pirkumiem e-veikalos šogad atvēlēs tikpat daudz līdzekļu kā pērn, liecina Gemius aptaujas dati. Iepirkšanās biežuma tendence otro gadu saglabājas stabila, proti, 84% respondentu ir iepirkušies internetā pēdējo 6 mēnešu laikā.

“E-komercija piedzīvoja neredzētu izaugsmi tieši pandēmijas laikā. Piedāvāt savas preces un pakalpojumus internetā iemācījās ne tikai lieli zīmoli, kuri to līdz šim nedarīja, bet arī radās mazi un vidēji uzņēmumi, kuriem tie bija pirmie soļi biznesā. Ļoti svarīgi, ka arī pēc pandēmijas mēs visi turpinām šo izaugsmes ceļu. Lielākā daļa nākotnes e-komercijas zvaigznes ir tikai sava ceļa sākumā. Tāpēc šādi pasākumi, kas veicina nozares izaugsmi, iedrošinot arī citus uzņēmējus, ir jāorganizē, lai dotu iespēju mācīties vienam no otra un sasniegt jau globāli labus rezultātus”, stāsta “E-komercijas zvaigznes” idejas autors un iniciators Printful globālā mārketinga vadītājs Raitis Puriņš.

Konkurss “E-komercijas zvaigzne” šogad norisināsies otro reizi, un tā mērķis ir veicināt izpratni par e-komercijas iespējām un ieguvumiem Latvijas uzņēmēju un sabiedrības vidū. Konkursa ietvaros tiek izcelti veiksmes stāsti, parādot labo praksi un iedvesmojot attīstīt pārdošanu digitālajā vidē. Tāpat arī tiks rīkots izglītojošu diskusiju cikls par e-komercijā aktuālā tēmām, veicinot nozares dalībnieku izpratni un prasmes, veidojot un attīstot savas e-komercijas vietnes.

“Dzīvojam pasaulē, kurā uzvar, kas vislabāk pielāgojas. Mākslīgā intelekta risinājumi un automatizēta dziļā personalizācija kļūst par pieprasījuma diktētu nepieciešamību. Ja iepriekš piedzīvojām eksponenciālu lēcienu e-komercijas jomā, tad šobrīd ir nepieciešams spert nākamo soli kvalitātes ziņā. Vai mēs saprotam savus klientus? Cik efektīvi ar viņiem komunicējam? Kāda ir mūsu sinerģija ar apkārtējo pasauli? Vai apzināmies savu atbildību un ietekmi? Šiem jautājumiem šogad pievērsīsim daudz lielāku uzmanību,” uzsver viena no konkursa iniciatoriem un stratēģiskajiem partneriem –  Omniva Latvija – vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Pieteikt savu e-veikalu konkursam “E-komercijas zvaigzne 2022” iespējams līdz 8. aprīlim tīmekļvietnē www.ekomercijaszvaigzne.lv. Pieteikšanās konkursā ir bez maksas, un vienam interneta veikalam ir iespēja pieteikties 11 dažādās kategorijās, atbilstoši savas darbības jomai un mērogam: Mazais bizness, Ražotāji, Nozaru veikali, Daudznozaru veikali, Pakalpojumu sniedzēji, Lietotnes, Eksportētāji, Platformu veikali (marketplace), Pieejamība, Ilgtspēja, E-komercijas kampaņas.

E-komercijas uzņēmumus vērtēs starptautiska žūrija, kas paver iespēju atzītu nozares ekspertu skatījumā daudz plašāk palūkoties uz mūsu e-komercijas uzņēmumu panākumiem.

“Iedzīvotāju paradumi, iepērkoties internetā, ir mainījušies. Dati liecina, ka visstraujāk palielinās tieši biežo pircēju skaits, proti, 23,6% Latvijas sabiedrības iepērkas internetā vismaz 2-3 reizes mēnesī, kas ir par 6,3% vairāk nekā 2020. gadā. Tāpēc, ja pērn daži uzņēmumi spēra pirmos soļus e-komercijā, tad šogad jau ir laiks pilnveidoties un spert nākamos soļus pretī izcilībai. Ar šo konkursu mēs vēlamies godināt nozares izcilniekus, un iedvesmot arī citus meklēt efektīvākos risinājumus,” uzsver konkursa “E-komercijas zvaigzne 2022” žūrijas priekšsēdētājs aģentūras Element Digital vadītājs Arnis Jēkabsons.

Papildus žūrijas balsojumam tiks noteikti arī sabiedrībā populārākie e-veikali, balstoties uz Gemius pētījuma datiem, kā arī noteikts Delfi.lv lasītāju simpātiju balva, portāla lasītājiem balsojot par savu favorītu.

Latvijas e-komercijas gada balvas “E-komercijas zvaigzne 2022” pasniegšanas ceremonija norisināsies 1. jūnijā, un tajā tiks godināti labākie e-veikali katrā no 11 kategorijām, apbalvoti sabiedrībā populārākie interneta veikali, kā arī noteikts Grand Prix ieguvējs. Visi konkursa finālisti saņems bezmaksas ielūgumus uz e-komercijas konferenci Riga Comm 2022.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
17.03.2022 16:09

Ceļam augstāk nevis rokas, bet līmeni!

Reklāma