Elektroauto ražotājs Tesla aizvadītājā gadā laboja virkni rekordu, sasniedzot piegāžu rekordus un arī jaunus peļņas rekordus. Tesla finanšu atskaitēs atklāts, ka vienas mašīnas uzbūvēšana ražotājam vidēji izmaksā 36 tūkstošus dolāru.
Tas, visticamāk, attiecas uz “Model 3” un dārgāko modeļu ražošana ir dārgāka, taču no katra auto Tesla tik un tā nopelna gana daudz – “Model 3” sākumcena šobrīd ir ap 45 tūkstošiem dolāru.
Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka ražotājam ir potenciāls, lai palielinātu peļņu no katras pārdotās mašīnas. Tesla aktīvi strādājot pie dažādām ražošanas inovācijām, lai procesu padarītu lētāku un vienkāršāku.
Ražotājs galveno uzsvaru plāno likt uz tādām tehnoloģijām kā strukturālās bateriju pakas un jaunās “4680” bateriju šūnas, kas ražošanā tiks liktas lietā jau šogad. Visām šīm tehnoloģijām vajadzētu samazināt ražošanas izmaksas, tādējādi palielinot uzņēmuma peļņu no katras pārdotās mašīnas.
Nākamā ziņa: sakarā ar pieaugošajām piegāžu izmaksām utt Tesla palielina savu auto sākumcenu/ nepiedāvā vairs lētāko versiju :)
Un logu slotiņas būs par atsevišķu abonēšanas maksu! :)
Stūres izmantošanai arī būs abonentmaksa. Ja nemaksāsi – nokritīs un riteņi kļūs kantaini.
Ja jau tik liels uzsvars tiek likts uz auto pilotu, tad pieļauju, ka stūres vadība nākotnē varētu kļūt par maksas ekstru. Ja gribi ķert kaifu no braukšanas, tad maksā ragā. Ja samierinies ar pasažiera lomu, tad iztiksi ar ekonomisko tarifu.
Produktīvāks raksts būtu, ja pameklētu un salīdzinātu kaut vai ar ID3 pašizmaksu!
Jā, taisnība.
Tesla Model Y automašīnās uzstādīs 4680 baterijas.
Šī modeļa ražošanu Giga Texas rūpnīcā uzsāks šī gada pirmajā ceturksnī.