Reklāma

Igauņu “Bolt” piesaistījis vairāk nekā 600 miljonus eiro un gatavs turpināt straujo izaugsmi

Jaunākie raksti

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

Igaunijā bāzētajam “vienradzim” – transporta koplietošanas, mikromobilitātes un ēdiena piegādes uzņēmumam “Bolt” šis gads iesācies patiesi veiksmīgi. Uzņēmums ziņo, ka piesaistījis līdz šim lielāko finansējumu – 628 miljonus eiro, līdz ar to “Bolt” kopējā tirgus vērtība šobrīd sasniedz jau 7,4 miljardus eiro.

Finansējuma kārtu vadīja riska kapitāla uzņēmumi “Sequoia Capital” un “Fidelity Management & Research Company”, savu finansējumu sniedzot “Whale” Rock, “Owl Rock”, “D1”, “G Squared”, “Tekne”, “Ghisallo” un citām kompānijām. Ar iegūtajiem līdzekļiem “Bolt” varēs turpināt savu straujo attīstību – iekarot jaunus tirgus, piesaistīt partnerus savai “superlietotnei”, kā arī attīstīt jaunus biznesa virzienus.

“Bolt” dibinātājs un izpilddirektors Markus Villigs stāsta, ka pēdējo astoņu gadu laikā uzņēmums radījis būtībā visas tās pašas iespējas, ko sniedz privātā automašīna ar atšķirību, ka tās pieejamas ikvienam. Uzņēmums sadarbojas ar pašvaldībām, lai ietu kopīgu mobilitātes ceļu, piedāvājot iedzīvotājiem videi draudzīgas, ilgtspējīgas, ērtas un pieejamas pārvietošanās alternatīvas – sākot no automašīnām līdz elektriskajiem skrejriteņiem un e-velosipēdiem. Villigs norāda, ka ar šiem vairāk nekā 600 miljoniem eiro “Bolt” turpinās veidot tādu nākotni, kur pilsētās ir mazāk sastrēgumu, piesārņojuma un vairāk zaļo zonu, kur ērti un droši pārvietoties.

Jāpiebilst, ka “Bolt” pašreiz ir vairāk nekā 100 miljoni klientu 45 pasaules valstīs. “Bolt” ir  Igaunijas ceturtais “vienradzis” jeb uzņēmums, kura vērtība pārsniedz vienu miljardu dolāru. Uzņēmums pašreiz ir 7,4 miljardus eiro vērts, no kuriem teju divi miljardi iegūti no finansējuma piesaistes. Līdz šim Igaunijā izauguši jau septiņi “vienradži”.

Reklāma

14 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
14 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
11.01.2022 14:45

Mums būs bolt velosipēdi? :)

Roberts
11.01.2022 18:16

Tikai nevajag kāda vēl izaugsme. Bolt konstanti nevar dabūt mašīnu. Bolt kurjeri staigā konstanti ar masku līdz degunam. Nerunā latviski. Ja vajag izsaukt taxi tad yandex mašīnas ir vienmēr kamēr bolt pieejamas tikai labi ja 15 % gadījumos.
Tādi dirsēji psc.

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
11.01.2022 21:32
Reply to  Roberts

Kāds sakars tevis teiktajam ar uzņēmuma izaugsmi par kuru tiek runāts šajā ziņā?

Andis
11.01.2022 23:54
Reply to  Roberts

Tev nu gan neveicas, čalīt!

Roberts
11.01.2022 18:18

Rīgas domei ir pēdējais laiks BOLTAM ierosināt par savu naudu izbūvēt skūteru statīvus visā pilsētā.
Un lai pie katra statīva izvieto puķu podu būs te zaļais kurss.

Biteme
11.01.2022 19:01
Reply to  Roberts

Kādi statīvi – lai ieguldās stāvvietu iekārtošanā, un soda nomniekus kas zaļos braucamos nomet kur pagadās.

Krotow(@krotow_2)
11.01.2022 22:10

Viņiem vienīgi skūteri ir labi. Par pārējo nezinu un negribu zināt.

Artūrs
12.01.2022 00:32

Bolt strādā tikai lielpilsētas iekšienē. Es ik pēc 2 nedēļām vai mēneša braucu uz vecāku mājām Latgalē – nezinu kā Bolt man varētu palīdzēt aizvietot automašīnu tur. Ja attīstīsies praktiski visas Latvijas (un citu valstu) mērogā, tad to es noteikti saukšu par super vertīgu uzņēmumu. Bet pati frāze “uzņēmums radījis būtībā visas tās pašas iespējas, ko sniedz privātā automašīna” ir tālu no patiesības.

Rudolfs
12.01.2022 09:41
Reply to  Artūrs

Diezgan daudz šobrīd pieejamas auto nomas (CityBee etc). Vai tās nevar noīrēt uz nedēļas nogali, lai aizbrauktu uz laukiem?

Biteme
12.01.2022 13:47
Reply to  Rudolfs

Var, bet cena ir ļoti nejēdzīga, salīdzinot ar auto nomām. Vienīgi atdot ir ērtāk, nekā nomas auto, bet tiem arī var piepirkt savākšanu pie mājas ja dikti vajag.

Rudolfs
13.01.2022 14:21
Reply to  Biteme

Droši vien tāpat būs krietni lētāk nekā privātais auto.

myself
13.01.2022 13:26
Reply to  Artūrs

2x mēnesī aizbraukt uz Latgali ar Citybee vai Carguru būs lētāk, nekā uzturēt savu auto, ja vien nebrauc ar vecu lūzni.

Skābene
13.01.2022 13:50
Reply to  myself

Kā reiz “vecie lūžņi” ar VS numuriem ir lielā cieņā, jo pēc ceturtdaļgadsimta lietošanas joprojām nav salūzuši. :) Daudzi pat ir gatavi maksāt vairāk, lai izbrauktu ar CityBee žiguli.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: