Koplietošanas platformas Fiqsy elektrisko auto lietojušo uzņēmumu skaits ir pārsniedzis 250 uzņēmumus, bet uzņēmumu darbinieku nobraukto kilometru skaits rudens mēnešos, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, ir vairāk kā divkāršojies.
Šāds rezultāts sasniegts par spīti ievērojami stingrākajiem epidemioloģiskajiem ierobežojumiem un mājsēdei 2021. gada rudenī. Uzņēmumu darbinieku nobrauktās kilometrāžas pieaugums (+103%) apsteidz visas Fiqsy e-auto flotes nobraukuma pieaugumu pret pērno rudeni (+77%).
Salīdzinājumā ar 2020. gada rudeni, ir mainījies arī Fiqsy elektroauto flotes korporatīvo lietotāju profils un to pārstāvētās nozares. Arvien aktīvāk Fiqsy koplietošanas auto izmanto e-komercijas uzņēmumi, kuriem šis risinājums ļauj elastīgi palielināt piegāžu kapacitāti, lieki neinvestējot autoparkā.
Fiqsy platformas dibinātājs un uzņēmuma valdes loceklis Māris Avotiņš: “Otrais pandēmijas gads ir veicinājis, nevis apturējis e-auto koplietošanas pakalpojuma pieņemšanu uzņēmumu vidū. E-komercijas, attālinātā darba un piegāžu pakalpojumu ienākšana gandrīz katra uzņēmuma ikdienā saskan ar atklāsmi, ka reti izmantots uzņēmumam piederošs autoparks šodienas situācijai ir neefektīvs un dārgs risinājums.
Šādos apstākļos koplietošanas auto ir gudrs risinājums no naudas plūsmas plānošanas un risku viedokļa – uzņēmumam nav jāuzņemas papildu saistības, lai nopirktu jaunu auto, nav jāraizējas, kā par to samaksāt, ja apgrozījums kritīsies. Kad nepieciešams, var paņemt Fiqsy.”
2021. gada maija beigās Fiqsy pakalpojumi kļuva pieejami arī Liepājā – pašlaik jau divi no aktīvākajiem korporatīvajiem lietotājiem ir Liepājas uzņēmumi. Māris Avotiņš turpina: “Līdz ar Fiqsy elektroauto uzlādes staciju atvēršanu Liepājā, esam priecīgi, ka mūsu lielāko klientu vidū ir arī liepājnieki – e-kartinga uzņēmums Blue Shock Race, kuriem varam nodrošināt gan koplietošanas, gan e-auto uzlādes pakalpojumus Liepājā.”
Šogad Fiqsy ir izveidojis uzņēmumu topu (Fiqsy Top-11) – tajā ietilpst uzņēmumi, kuri visaktīvāk izmanto Fiqsy elektroauto savā ikdienā. Fiqsy Top-11 ir izveidots, balstoties uz kilometru skaitu, ko ir paveikuši katra uzņēmuma darbinieki ar Fiqsy elektriskajiem spēkratiem.
Rudenī Top-11 ir jauns līderis – interneta veikals “Tepatir.com”, kas ir panācis vislielāko nobraukuma pieaugumu, salīdzinot ar 2020. gada rudeni. Otrajā vietā ir ierindojies Swedbank, savukārt noslēdz trijnieku Liepājas uzņēmums Blue Shock Race – pirmā Fiqsy uzņēmumu topa līderis:
- Tepatir.com
- Swedbank
- Blue Shock Race
- NASTENA.LV
- BARENTS
- DNB Bank ASA Latvijas filiāle
- Otaņķu Dzirnavnieks
- IE.LA inženieri
- Sapņu Studija
- LatvianFireWood.com
- Decathlon
Māris Gžibovskis, internetveikala “Tepatir.com” dibinātājs un uzņēmuma vadītājs: “Izmantojam Fiqsy pakalpojumus, aizvietojot sava autoparka auto ar Fiqsy elastīgo risinājumu. Šoruden izmantojām Fiqsy arī ārpusdarba vajadzībām, dodoties pretim zelta rudenim. Fiqsy ļauj ērti apvienot patīkamo ar lietderīgo”.
145 tonnas – tieši tik CO2 izmešus ietaupījuši ar Fiqsy e-auto 2021. gada rudens mēnešos braukušie autovadītāji, kopumā nobraucot 660 000 km, iepretim tam, ja viņi būtu izmantojuši iekšdedzes dzinēja auto. Daļai uzņēmumu, kuru darbinieki lieto Fiqsy savos darba braucienos, tieši šis – bezemisiju apsvērums – ir būtisks iemesls izvēlēties e-auto koplietošanas risinājumu savai ikdienai.
Fiqsy zīmolam pieder pirmais un pašlaik vienīgais Latvijā elektrisko auto koplietošanas autoparks. Tas tika atklāts 2020. gada jūlijā, piedāvājot koplietošanai 100 elektriskos Renault Zoe. Pašlaik ar Fiqsy e-auto var uzsākt un pabeigt braucienu Rīgā, Liepājā un Jūrmalā, savukārt pārvietoties ar tiem var visā Latvijas teritorijā. Fiqsy e-auto lietotāju skaits pārsniedz 14 000. Kopumā Fiqsy e-auto ir nobraukuši vairāk nekā 3 miljonu kilometru, šādi samazinot transporta radīto CO2 izmešu daudzumu Latvijā par 678 tonnām.
Labs reklāmraksts. Vai korporatīvos lietotājus fiksis arī čakarē par dinamisku braukšanu?
Preses relīze. Tā ir preses relīze.
Viens pīpis. Burti relīzē ir tie paši, kas reklāmā. Un mērķis jau arī tas pats – sacelt spalvas un piesaistīt uzmanību. Atšķiras tikai intonācija)
Jā, tikai atšķirība ir tāda, ka par reklāmu maksā.
Nosacījumi Fiqsy ir labākie. Parasti pirmo veru vaļā viņu lietoni lai atrastu mašīnu, tad CarGuru (jo abi vietējie), tad City bee. Diemžēl Fiqsy ir maz mašīnu un reti kad tās atrodu. Galu galā visbiežāk sanāk braukt ar leišu City bee. Zinu, ka var Fiqsy rezervēt, bet ne vienmēr visu var tik tālredzīgi paredzēt. Novēlu, lai izdodas paplašināties!
Tas jau nekas ka drosibas testos nCap sitais auto sanemis loti zemu vertejumu – skiet otrs zemakais vertejums aiz FIAT Tipo so testu vesture… it ipasi tas attiecas uz vaditaju un pasazieri…