Reklāma

“Starlink” par pāris gadiem atliek servisa pieslēgšanu klientiem, kuri spēlējušies ar vietnes digitālo karti

Jaunākie raksti

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

“SpaceX” satelītu interneta projekta “Starlink” pakalpojumus iespējams iepriekšpasūtīt jau no februāra. Daudziem klientiem tas bija priecīgs notikums, jo spēruši vienu soli tuvāk ātrākam un kvalitatīvākam internetam. Taču kāda “Starlink” vietnes funkcija radījusi servisa pieslēgšanas kavējumu pat par vairākiem gadiem.

Daži klienti, izmantojot “Starlink” vietnē esošo digitālo karti, pārvietojuši savu pakalpojuma saņemšanas vietu par dažiem metriem un neviļus parūpējušies par to, ka servisu saņems divus gadus vēlāk nekā paredzēts. Viens lietotājs vietnē “Reddit” rakstījis, ka “Starlink” apkalpošanas vietu pārvietojis no sava piebraucamā ceļa gala uz savu māju, un servisa sniegšanas laiks mainīts no 2022. gada uz 2023. gadu. Ar līdzīgiem stāstiem dalījušies arī citi, kuri iepriekšpasūtījuši “Starlink” servisu.

Izskatās, ka šī problēma nav nekas jauns. Atsevišķi klienti jau gadu brīdina citus neveikt nekādas izmaiņas “Starlink” digitālajā kartē, jo tā rezultātā krietni aizkavēsies pakalpojuma saņemšana.

Pati “Starlink” pakalpojumam neesmu pieteikusies, taču būtu loģiski, ja pirms pasūtījuma veikšanas kartē precīzi norādi, kur vēlies pieslēgt servisu, un nemaini šo vietu. Šajā gadījumā vairāk izskatās, ka lietotāji vienkārši spēlējušies ar digitālo karti un paspēlējuši iespēju tikt pie ātrgaitas interneta paredzētajā laikā. Protams, viņi centušies sazināties ar “Starlink” klientu apkalpošanas cilvēkiem, taču izskatās, ka nesekmīgi.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Usinss
07.11.2021 20:10

Kā tad, vnk Starlink saprata, ka viņu lidojošie maršrutētāji netur jau tagadējo slodzi un vēl nav atrisināta problēma, lai satelīti nesadurtos savā starpā…. jo ak vai ak vai, bagi tuvu jālido vienam no otra (relatīvi tuvu satelīta merkās)

digitalk(@ciparnieks)
07.11.2021 21:22
Reply to  Usinss

kā tad, neprot pat izrēķināt trajektorijas, vai ne? tāpēc projekta izdzīvošanai vienkārši nepieciešams tos dažus klientus atbīdīt uz gadu vēlāk, jo citādi projekts ir pagalam!!!!11 kaut ko stulbāku grūti izdomāt, īpaši tāpēc, ka rindu var vienkārši nobremzēt un paziņot, ka ieviešanas laiks nobīdas visiem.

tie gudrinieki, kuri nebija spējīgi norādīt pareizu pakalpojuma ieviešanas vietu ar pirmo reizi, pēc labojumiem nokļuva rindas beigās. elementāri.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: