Web Analytics
More
    Reklāma

    “Starlink” par pāris gadiem atliek servisa pieslēgšanu klientiem, kuri spēlējušies ar vietnes digitālo karti

    Jaunākie raksti

    “SpaceX” satelītu interneta projekta “Starlink” pakalpojumus iespējams iepriekšpasūtīt jau no februāra. Daudziem klientiem tas bija priecīgs notikums, jo spēruši vienu soli tuvāk ātrākam un kvalitatīvākam internetam. Taču kāda “Starlink” vietnes funkcija radījusi servisa pieslēgšanas kavējumu pat par vairākiem gadiem.

    Daži klienti, izmantojot “Starlink” vietnē esošo digitālo karti, pārvietojuši savu pakalpojuma saņemšanas vietu par dažiem metriem un neviļus parūpējušies par to, ka servisu saņems divus gadus vēlāk nekā paredzēts. Viens lietotājs vietnē “Reddit” rakstījis, ka “Starlink” apkalpošanas vietu pārvietojis no sava piebraucamā ceļa gala uz savu māju, un servisa sniegšanas laiks mainīts no 2022. gada uz 2023. gadu. Ar līdzīgiem stāstiem dalījušies arī citi, kuri iepriekšpasūtījuši “Starlink” servisu.

    Reklāma

    Izskatās, ka šī problēma nav nekas jauns. Atsevišķi klienti jau gadu brīdina citus neveikt nekādas izmaiņas “Starlink” digitālajā kartē, jo tā rezultātā krietni aizkavēsies pakalpojuma saņemšana.

    Pati “Starlink” pakalpojumam neesmu pieteikusies, taču būtu loģiski, ja pirms pasūtījuma veikšanas kartē precīzi norādi, kur vēlies pieslēgt servisu, un nemaini šo vietu. Šajā gadījumā vairāk izskatās, ka lietotāji vienkārši spēlējušies ar digitālo karti un paspēlējuši iespēju tikt pie ātrgaitas interneta paredzētajā laikā. Protams, viņi centušies sazināties ar “Starlink” klientu apkalpošanas cilvēkiem, taču izskatās, ka nesekmīgi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Usinss
    07.11.2021 20:10

    Kā tad, vnk Starlink saprata, ka viņu lidojošie maršrutētāji netur jau tagadējo slodzi un vēl nav atrisināta problēma, lai satelīti nesadurtos savā starpā…. jo ak vai ak vai, bagi tuvu jālido vienam no otra (relatīvi tuvu satelīta merkās)

    digitalk
    07.11.2021 21:22
    Reply to  Usinss

    kā tad, neprot pat izrēķināt trajektorijas, vai ne? tāpēc projekta izdzīvošanai vienkārši nepieciešams tos dažus klientus atbīdīt uz gadu vēlāk, jo citādi projekts ir pagalam!!!!11 kaut ko stulbāku grūti izdomāt, īpaši tāpēc, ka rindu var vienkārši nobremzēt un paziņot, ka ieviešanas laiks nobīdas visiem.

    tie gudrinieki, kuri nebija spējīgi norādīt pareizu pakalpojuma ieviešanas vietu ar pirmo reizi, pēc labojumiem nokļuva rindas beigās. elementāri.

    Reklāma