Web Analytics
More
    Reklāma

    Toyota Mirai ar 1360 kilometru nulles emisijas braucienu uzstādījis Ginesa pasaules rekordu

    Jaunākie raksti

    Jaunais Toyota Mirai oficiāli uzstādījis Ginesa pasaules rekordu, veicot līdz šim garāko distanci degvielas šūnu elektromobiļiem bez atkārtotas degvielas uzpildes. Bezprecedenta distanci – 845 jūdzes (1360 kilometrus) – Mirai paveica Kalifornijas dienvidos, pilnīgai ūdeņraža uzpildei prasot vien piecas minūtes. Izdevuma “Ward’s Automotive” konkursā “10 labākie motori un vilces sistēmas” nesen atzīts par uzvarētāju, Mirai ar savu rekordu ir uzstādījis jaunu nulles emisijas automobiļu distances latiņu.

    “2016. gadā Toyota Mirai kļuva par pirmo tirdzniecībā pieejamo sērijveida degvielas šūnu automobili Ziemeļamerikā, un tagad nākamās paaudzes Mirai ir uzstādījis distances rekordu,” komentē Bobs Kārters, Toyota Motor Ziemeļamerikas nodaļas viceprezidents. “Esam lepni būt šīs aizraujošās tehnoloģijas līderi, un Mirai ir tikai viens no produktiem mūsu aizvien augošajā nulles emisijas automobiļu portfelī.”

    Oficiālo rekorda uzstādīšanas mēģinājumu rūpīgi uzraudzīja Ginesa pasaules rekordu pārstāvji, sekojot stingriem noteikumiem un dokumentēšanas procedūrām. Uz maksimālu efektivitāti orientētajā braucienā, kas norisinājās 2021. gada 23. un 24. augustā, Mirai LXE vienīgie izmeši bija ūdens. Ginesa pasaules rekordu tiesnesis Maikls Empriks pārbaudīja Mirai degvielas tvertnes plombu gan braucienā sākumā, gan beigās.

    Divu dienu brauciens, kurā devās ekobraukšanas maratonu profesionālis Veins Gerdess un otrais braucējs Bobs Vingers, sākās pirmdienā, 2021. gada 23. augustā, Toyota Tehniskajā centrā (TTC) Gardenā, Kalifornijā, Toyota degvielas šūnu sistēmu izstrādes grupas mājvietā. Abi braucēji devās dienvidu virzienā uz Sanisidro, tad uz ziemeļiem uz Santabarbaru, braucot cauri Santamonikai un Malibu pa Klusā okeāna piekrastes šoseju. Ekipāža atgriezās TTC tās pašas dienas vakarā un reģistrēja 761 kilometru nobraukumu ar tikai divām braucēju maiņām.

    Nākamajā dienā, 2021. gada 24. augustā, brauciens lielākoties veda pa vietējiem maršrutiem, kuros braucēji veica vēl 599 jūdzes rīta un pēcpusdienas sastrēgumos uz Sandjego automaģistrāles starp Losandželosu un Orindžas apgabalu, līdz Mirai, izsīkstot ūdeņraža krājumiem, ieripoja TTC, abu dienu kopējam nobraukuma sasniedzot 1360 kilometru, ko klātienē fiksēta Ginesa pasaules rekordu tiesnesis Empriks.

    Toyota Mirai – vai ūdeņradis ir mūsu nākotne?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Elektriķis
    20.10.2021 09:19

    Mīkstie: divās dienās un “tikai ar divām braucēju maiņām”…ko lai saka par Kursora varoņiem, pieveicot 1000km ar vienu braucēju?

    Reklāma