Reklāma

Toyota Mirai ar 1360 kilometru nulles emisijas braucienu uzstādījis Ginesa pasaules rekordu

Jaunākie raksti

“Twitter” aizliedz publicēt foto un video ar personām bez viņu piekrišanas

"Twitter" turpina paplašināt centienus nodrošināt saviem lietotājiem privātumu un nu nācis klajā ar vēl vienu jaunumu. Ikvienam lietotājam turpmāk...

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Jaunais Toyota Mirai oficiāli uzstādījis Ginesa pasaules rekordu, veicot līdz šim garāko distanci degvielas šūnu elektromobiļiem bez atkārtotas degvielas uzpildes. Bezprecedenta distanci – 845 jūdzes (1360 kilometrus) – Mirai paveica Kalifornijas dienvidos, pilnīgai ūdeņraža uzpildei prasot vien piecas minūtes. Izdevuma “Ward’s Automotive” konkursā “10 labākie motori un vilces sistēmas” nesen atzīts par uzvarētāju, Mirai ar savu rekordu ir uzstādījis jaunu nulles emisijas automobiļu distances latiņu.

“2016. gadā Toyota Mirai kļuva par pirmo tirdzniecībā pieejamo sērijveida degvielas šūnu automobili Ziemeļamerikā, un tagad nākamās paaudzes Mirai ir uzstādījis distances rekordu,” komentē Bobs Kārters, Toyota Motor Ziemeļamerikas nodaļas viceprezidents. “Esam lepni būt šīs aizraujošās tehnoloģijas līderi, un Mirai ir tikai viens no produktiem mūsu aizvien augošajā nulles emisijas automobiļu portfelī.”

Oficiālo rekorda uzstādīšanas mēģinājumu rūpīgi uzraudzīja Ginesa pasaules rekordu pārstāvji, sekojot stingriem noteikumiem un dokumentēšanas procedūrām. Uz maksimālu efektivitāti orientētajā braucienā, kas norisinājās 2021. gada 23. un 24. augustā, Mirai LXE vienīgie izmeši bija ūdens. Ginesa pasaules rekordu tiesnesis Maikls Empriks pārbaudīja Mirai degvielas tvertnes plombu gan braucienā sākumā, gan beigās.

Divu dienu brauciens, kurā devās ekobraukšanas maratonu profesionālis Veins Gerdess un otrais braucējs Bobs Vingers, sākās pirmdienā, 2021. gada 23. augustā, Toyota Tehniskajā centrā (TTC) Gardenā, Kalifornijā, Toyota degvielas šūnu sistēmu izstrādes grupas mājvietā. Abi braucēji devās dienvidu virzienā uz Sanisidro, tad uz ziemeļiem uz Santabarbaru, braucot cauri Santamonikai un Malibu pa Klusā okeāna piekrastes šoseju. Ekipāža atgriezās TTC tās pašas dienas vakarā un reģistrēja 761 kilometru nobraukumu ar tikai divām braucēju maiņām.

Nākamajā dienā, 2021. gada 24. augustā, brauciens lielākoties veda pa vietējiem maršrutiem, kuros braucēji veica vēl 599 jūdzes rīta un pēcpusdienas sastrēgumos uz Sandjego automaģistrāles starp Losandželosu un Orindžas apgabalu, līdz Mirai, izsīkstot ūdeņraža krājumiem, ieripoja TTC, abu dienu kopējam nobraukuma sasniedzot 1360 kilometru, ko klātienē fiksēta Ginesa pasaules rekordu tiesnesis Empriks.

Toyota Mirai – vai ūdeņradis ir mūsu nākotne?

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
20.10.2021 09:19

Mīkstie: divās dienās un “tikai ar divām braucēju maiņām”…ko lai saka par Kursora varoņiem, pieveicot 1000km ar vienu braucēju?

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: