Reklāma

Škoda atteiksies no plug-in hibrīdiem, koncentrējoties elektroauto attīstīšanai

Jaunākie raksti

Ķirurgi pirmo reizi veiksmīgi savienojuši ģenētiski modificētas cūkas nieri ar cilvēka organismu

Zinātnieki spēruši platu soli cūku orgānu transplantācijā. Pirmo reizi pētnieki ģenētiski modificētas cūkas nieri veiksmīgi savienojuši ar cilvēka organismu....

Razer uzsāk piedāvāt procesora dzesētājus, korpusa ventilatorus un barošanas blokus

Razer izziņojis jaunus datora aksesuārus un pat svarīgas detaļas, kas arī tiks aprīkotas ar Razer RGB izgaismojumu. Razer Kunai...

“Facebook Messenger” grupu videozvanos ienes papildinātās realitātes efektus

Turpinot attīstīt konceptu par metaversa kompāniju, "Facebook" nācis klajā ar jaunām funkcijām, kas "Messenger" grupu zvanus izkrāsos košākus, ienesot...

Videospēle Among Us gada beigās būs pieejama Xbox un PlayStation konsolēs

Par visai patīkamie jaunumiem paziņojuši šobrīd aktuālās videospēles Among Us izstrādātāji Innersloth, jo sākot no 14. decembra tā būs...

Sony izziņo Alpha A7 IV pilna kadra matricas fotoaparātu

Sony Alpha A7 IV ir jaunākais ražotāja pilna kadra matricas fotoaparāts. Alpha A7 IV fotoaparāts izmanto 33 megapikseļu Exmor...

Čehu autoražotāja Škoda vadība paziņojusi, ka ražotājs nākotnē atteiksies no plug-in hibrīdiem, tā vietā pilnībā koncentrējoties uz elektroauto piedāvāšanu un attīstīšanu. Škoda pēdējā gada laikā tirgū nogādājusi savu elektrisko krosoveru “Enyaq”, kas izrādījies ļoti sekmīgs.

Uzņēmuma vadītājs Tomass Šāfers kādā no intervijām atklājis, ka ražotājs ir ļoti apmierināts ar “Enyaq” pārdošanas rādītājiem, tāpēc pamazām notiks atteikšanās no iekšdedzes dzinējiem un plug-in hibrīdiem. Šāfers norāda, ka tieši šobrīd plug-in hibrīdi ir samērā izdevīgi kā uzņēmumu autoparku mašīnas, tāpēc šādas versijas tiek piedāvātas populārajiem “Octavia” un “Superb” modeļiem, taču tādas netiek plānotas citiem modeļiem.

Tāpat kā citi ražotāji, arī Škoda šobrīd cīnās ar pusvadītāju deficītu. Par ražotāja prioritāti šobrīd izvirzīta tieši elektriskā “Enyaq” ražošana – saņemti 70 tūkstoši pasūtījumu un uzņēmums cer, ka lielāko daļu no tiem spēs izpildīt jau šogad. Jau nākamgad plānots piedāvāt “Enyaq” kupeju, bet līdz 2025. gadam ieraudzīsim izmēros mazāku elektrisko Škoda, kas varētu maksāt ap 25 tūkstošiem eiro.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Nu bija skaidrs, ka pug-In hibrīdi bija tāds pārejas posms vai drīzāk cauruma aizlāpīšana, lai tikai ražotāji iekļautos kaut kādās CO normās. Ne velti, piem. Suzuki pērk no Toyotas hibrīdus un pārdod zem sava brenda, lai tikai izpildītu kaut kādus mistiskus un izdomātus CO limitus. Īsti praktiska pielietojuma manuprāt Plug-in hibrīdam arī nebija, jo parastais hibrīds lētāks, savukārt pilnīgi elektriskā auto degviela nav jālej… Tad nu šis bija tāds neaprotams vidusceļš…

Man tieši pretēji liekas, ja tu neesi eko-fanātiķis, tad plugin-in ir labākā izvēle, pat ja tas maksā tikai nedaudz mazāk ka parasts elektroauto (protams ar nosacījumu, ka ir privātmāja).
Brauc uz darbu/veikalu/vienkārši pa pilsētu uz elektrības, bet ja vajag uz laukiem, tad nevajag gaidīt stundu ilgi, lai uzlādētu, bet pietiek ar pāris min pieliet degvielu.

Man PHEV ļoti simpatizē, bet man nepatīk viņa cena, kas ir vienāda ar 100% EV. PHEV Baterija ir kompakta, kas padara mašīnu daudz vieglāku par EV. Vienā litrā benzīna šobrīd var paņemt līdzi vairāk enerģijas, kā vienā litrā bateriju. Benzīna motors dod autonomiju, tad kad jābrauc kaut kur tālāk un nav daudz laika lai sēdētu pie vada. Bet PHEV cena padara šo auto par neracionālu izvēli.

Reklāma
Reklāma