Reklāma

“Apple” turpinot dominēt viedpulksteņu tirgū, “Apple Watch” lietotāju skaits sasniedz 100 miljonus

Jaunākie raksti

Piedalies konkursā un laimē QNAP TS-130 NAS

Tikko noslēdzām iepriekšējo konkursu un jau klāt nākamais! Šoreiz balvā mājas lietotājiem piemērotais QNAP TS-130 NAS. Tā ir klusa...

Baumo, ka Apple joprojām ir plāni bezvadu uzlādes risinājumiem

Apple par savu bezvadu lādētāju runas sāka jau 2017. gadā, tomēr paredzētā realizācija 2019. gadā tika atcelta. Kas bija...

Toyota sadarbosies ar BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto

Japāņu autoražotājs Toyota uzsācis sadarbību ar ķīniešu uzņēmumu BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters,...

74% Latvijas autovadītāju sociālo mediju lietošanu pie stūres uztver kā vislielāko risku

Latvijā vairums jeb 74% autovadītāju ir pārliecināti, ka riskantākā rīcība, vadot automašīnu, ir sociālo mediju patēriņš. Savukārt gandrīz puse...

Huawei nākamgad sola Eiropā piedāvāt HarmonyOS ar Mate un Mate X viedtālruņiem

Huawei paziņojis, ka jau 2022. gadā pie klientiem Eiropā nonāks Mate un Mate X viedtālruņi ar uzstādītu HarmonyOS. Mate...

Nav noslēpums, ka “Apple Watch” ir vieni no kārotākajiem no plašā viedpulksteņu klāsta. Neslēpšu, ka arī pati lietoju “Apple Watch SE“, ko uzskatu par pievilcīgu, funkcionālu un visādi citādi ļoti labu viedpulksteni. “Apple Watch” lietotāju skaits ar katru gadu turpina pieaugt, un saskaņā ar “Counterpoint Research” jaunākajiem datiem tas šobrīd ieņem pirmo vietu valkājamo ierīču tirgū, un to savā ikdienā izmanto jau 100 miljoni lietotāju.

Protams, Covid-19 pandēmija, kas ietekmēja teju visas nozares, ieviesa savas korekcijas arī viedpulksteņu tirgū. “Apple” šīs pārmaiņas bija vairāk negatīvas, ko ietekmēja arī mazumtirdzniecības veikalu slēgšana. Tomēr tā kā mazumtirdzniecības veikali atkal ir atvērti, šķiet, ka “Apple Watch” pārdošanas apjomi atkal pieaug.

“Counterpoint Research” iegūtie dati liecina par to, ka, uzlabojoties situācijai ar Covid-19, kas lielākoties ir vakcīnu nopelns, viedpulksteņu pārdošanas apjomi otrajā ceturksnī ir pieauguši par 27% salīdzinājumā ar pērnā gada to pašu periodu. Kopumā gan jāsaka, ka “Apple” neklājās gludi, jo otrajā ceturksnī palielinājās Ķīnas un Indijas uzņēmumu konkurence, taču uzņēmums joprojām atrodas pirmajā vietā nozarē. Saskaņā ar datiem, “Apple” otrajā ceturksnī pieder 28% viedpulksteņu tirgus daļa, salīdzinot ar 30,1% tajā pašā laika periodā pērn.

Saskaņā ar “Counterpoint Research” otrajā ceturksnī pārdotākais viedpulksteņu modelis bija “Apple Watch Series 6”. Tam seko “Apple Watch SE“, “Samsung Galaxy Watch Active 2“, “Apple Watch Series 3” un “Imoo Z6-4G”.

Avots9to5mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: