Web Analytics
More
    Reklāma

    Digitālo inovāciju konkursa “Porsche Data Cup” uzvarētāji piedāvā trīs aizraujošus risinājumus

    Jaunākie raksti

    Digitāls reģistrs, avārijās radīto bojājumu novērtēšana, izmantojot mākslīgo intelektu, un pielāgota apdrošināšanas aprēķināšana – šīs trīs idejas uzvarējušas digitālo inovāciju konkursā “Porsche Data Cup”, kas nupat noslēdzās “Startup Autobahn” izstādē “Expo Day 10”, teikts uzņēmuma paziņojumā.

    Virtuālās izstādes “Expo 10” (norisinājās no 21. līdz 23. jūlijam tiešsaistē) ietvaros “Porsche” aicināja izstrādātājus no dažādiem uzņēmumiem piedalīties digitālā inovāciju sacensībā “Porsche Data Cup”. Dalībnieku uzdevums bija izstrādāt uz datiem balstītas B2B2C tehnoloģijas pielietojumam viedajos mājokļos, finanšu tehnoloģiju, apdrošināšanas un e-mobilitātes jomās.

    Reklāma

    “Porsche Data Cup” ir atvērts inovāciju konkurss, ko sporta automobiļu ražotājs organizē kopā ar datu platformu “High Mobility”. Pirmā “Porsche Data Cup” uzvarētāji – “AutoLogg”, “SwissRe” un HDI savus projektus prezentēja 21. jūlijā “Expo Day 10” izstādes 120 viesiem Štutgartē un 2500 dalībniekiem tiešsaistē.

    Pieteikšanos inovāciju konkursam “Porsche” izsludināja jau 17. maijā, un vairāk nekā sešu nedēļu laikā dalībniekiem bija iespēja izstrādāt jaunus, uz datiem balstītus biznesa modeļus e-mobilitātes, viedā mājokļa, apdrošināšanas un finanšu tehnoloģiju kategorijās.

    Izmantojot “Porsche Car Emulator”, dalībnieki simulēja reālus pielietojumus un pārbaudīja tos reālas dzīves apstākļos, izmantojot digitālus automobiļus. Tie balstīti uz atkārtojamiem automobiļu datiem, ko iespējams izmantot, lai kontrolētu vairāk nekā 140 programmēšanas saskarnes.

    Veiksmīgākajām komandām būs iespēja turpināt savu prototipu izstrādi ar “Porsche” ekspertiem “Porsche Connect Partner” pakalpojumu ietvaros. Šī programma piedāvās “Porsche” autovadītājiem pilnīgu pielāgotu pakalpojumu ekosistēmu saviem automobiļiem.

    Ar “Porsche Connect Partner” pakalpojumiem sporta automobiļu ražotājs paplašina savu digitālo piedāvājumu un sniegs klientiem uzlabotu “Porsche” pieredzi.

    Newsroom.porsche.com

    “AutoLogg”: reģistra digitalizācija

    Analoga reģistra uzturēšana ir nogurdinoša un pakļauta kļūdām. Jau esoši digitāli risinājumi izmanto GPS datus no viedtelefoniem, vai tiem nepieciešamas papildu aparatūras.

    “AutoLogg” piedāvā automātisku un uz tīklu balstītu, alternatīvu konceptu: izmantojot programmēšanas saskarni, programmatūra tiešā veidā komunicē ar automobili un reāllaikā reģistrē braucienus.

    Braucienus var klasificēt kā biznesa vai privātus un pārsūtīt nodokļu prasībām atbilstošiem reģistriem, izmantojot aplikāciju. Autovadītāji sev aiztaupa manuāla darba nepieciešamību un gūst labumu no precīza reģistra darbības.

    Newsroom.porsche.com

    “SwissRe”: prasību izvērtēšana rekordlaikā

    Pārapdrošinātājs “SwissRe” izstrādājis modernu risinājumu prasību apstrādei. Izmantojot mākslīgo intelektu, zaudējumu novēršanā pavadīto laiku var samazināt no vairākām dienām līdz vien dažām minūtēm.

    Automobiļos uzstādītie sensori spēj noteikt bojātās detaļas jau uzreiz pēc negadījuma un pārraidīt šos datus tieši “SwissRe” sistēmām. Izmantojot aplikāciju, apdrošināšanas polises īpašnieks var augšupielādēt bojājuma fotogrāfijas, kuras pēc tam dažu minūšu laikā izanalizē mākslīgais intelekts.

    Tas nosaka, vai bojātās detaļas iespējams salabot, vai tās nepieciešams nomainīt, un vienlaikus nosaka arī izmaksas. Pateicoties automobiļa savienojamībai, iepriekšējais, sarežģītais papīra formāta process apdrošinātājam un klientam kļūst ievērojami vienkāršāks.

    HDI: pielāgoti apdrošināšanas risinājumi

    Tīklošana ir arī apdrošinātāja HDI izstrādātā projekta pamatā. Izmatojot lietotni ar tādiem automobiļu datiem kā nobrauktie kilometri, var tieši dalīties ar HDI. Lietotāji var jebkurā laikā caurskatāmi noteikt, ar kuriem datiem viņi vēlas dalīties.

    Mērķis ir atalgot apdrošināšanas polišu īpašniekus par tādu automobiļu drošības sistēmu kā “Lane Keeping Assist” izmantošanu. Tādējādi klients iegūst caurskatāmu un pielāgotu apdrošināšanas maksu atbilstoši viņu mobilitātes vajadzībām.

    “Veiksmīgus projektus raksturo “tīklojuma” domāšana. “Porsche” klienta pieredze vienmēr ir visa pamatā, un mēs esam priecīgāki redzēt, ka šis princips atradis ceļu arī digitālo pakalpojumu pasaulē,” norāda “Porsche” inovāciju vadītājs Endijs Grau.

    Uzvarētāji iegūst piekļuvi “Porsche Connect Partner” pakalpojumiem

    Dalībniekiem pirmajā “Porsche Data Cup” inovāciju konkursā bija iespēja izmēģināt “Porsche Connect Partner” pakalpojumu saskarnes. Platforma nodrošina ārējo pakalpojumu sniedzējiem VDAR atbilstošu un standartizētu piekļuvi reāliem automobiļu datiem, kurus iespējams izmantot produktu izstrādē. Automobiļu īpašnieki vienmēr izlemj, kurus no šiem piedāvājumiem viņi vēlas izmantot un kurus datus viņi ir gatavi koplietot.

    Nākotnē, pateicoties šiem pakalpojumiem, radīs visu ekosistēmu attiecībā uz katru automobiļa aspektu. “Porsche Data Cup” uzvarētājiem tagad uz sešiem mēnešiem būs bezmaksas piekļuve, un viņi varēs attīstīt savus produktus kopā ar “Porsche” ekspertiem. Pēc veiksmīgas testa fāzes platforma darbību sāks mēneša beigās. Ieinteresētie uzņēmumi var pieteikties piekļuvei, nosūtot e-pastu uz: pcps@porsche.de.

    Newsroom.porsche.com

    ”Startup Autobahn” – nozīmīga platforma jaunu uzņēmumu atrašanai

    Izstādē “Expo Day 10” sporta automobiļu ražotājs sniedza ieskatu arī trīs projektos, kas izstrādāti, sadarbojoties ar jaunuzņēmumiem Eiropā lielākajā inovāciju platformā “Startup Autobahn”. Šie projekti sasaucas ar “Porsche” digitālo ofensīvu (digitalizācijas stratēģiju).

    “Ārējās partnerattiecības “Porsche” kļūst aizvien svarīgākas, lai iegūtu inovatīvas tehnoloģijas gan uzņēmumam, gan produktiem,” norāda “Porsche AG” valdes loceklis Uve-Kārstens Šteters.

    “Tas ir veiksmes faktors, it sevišķi digitalizācijas jomā. ”Startup Autobahn” ir nozīmīga platforma, ka ļauj mums izveidot kontaktus un noslēgt sadarbības ar novatoriskiem jauniem uzņēmumiem,” piebilst Šteters.

    Porsche AG valdes loceklis Uve-Kārstens Šteters (Newsroom.porsche.com)

    Prezentē kopā ar jaunuzņēmumiem izstrādātas idejas

    “Expo Day 10” izstādē “Porsche” prezentēja trīs projektus, kas izstrādāti kopā ar jaunuzņēmumiem.

    “Delicious Data” projekts atbalsta “Porsche” ar mākslīgo intelektu ikdienā nepieciešamo maltīšu plānošanā. Tas palīdz izvairīties no pārmērīgas ēdienu sagatavošanas un samazina pārtikas atkritumus. Tādējādi tehnoloģija samazina izdevumus un padara uzņēmumu krietni ilgtspējīgāku.

    Padziļinātās mācīšanās algoritms nodrošina prognozes attiecībā uz gaidāmo apmeklētāju skaitu un maltīšu sadalījumu. Tas var radīt tiešu ietekmi uz izmantotajiem produktiem un novest gan pie ietaupījumiem, gan kvalitātes uzlabojumiem. “Porsche” jau izmēģinājis mākslīgā intelekta risinājumus un šobrīd jau veiksmīgi sācis to ieviešanu.

    Starp citiem projektiem, ko prezentēja “Porsche”, ir arī sadarbība ar uzņēmumiem NXRT un “Spread”.

    Austrijas jaunuzņēmums NXRT nodrošina iespēju veikt jauktas realitātes izmēģinājuma braucienus ar reāliem automobiļiem. Tādējādi auto pircēji var izmēģināt tādas jaunas funkcijas kā autonomā braukšana. Tas samazina negadījuma riskus auto dīleriem un klientiem, tajā pašā laikā palielinot no tirdzniecības gūtos ienākumus.

    Savukārt Berlīnes uzņēmums “Spread” piedāvā digitalizācijas risinājumu, kas atbalsta tehniskos autorus darbnīcas mediju veidošanā pēcpārdošanā ar mākslīgā intelekta un digitālā dvīņa palīdzību.

    “Porsche” ar “Startup Autobahn” sadarbojas jau kopš 2017. gada. Sadarbības mērķis ir atrast novatoriskus partnerus, kas uzņēmumiem sniedz jaunas idejas un kas spēj ātri realizēt pilotprojektus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma