Reklāma

Jaunieši Latvijā mobilo internetu patērē divas reizes vairāk nekā pieaugušie

Jaunākie raksti

Microsoft izziņo, ka klasiskā Office 2021 versija būs pieejama sākot no 5. oktobra

Jau februāra sākumā Microsoft informēja, ka jaunākā Microsoft Office 2021 versija būs pieejama vēlāk šī gada laika, un pēc...

Apple iPhone 13 Pro modeļa grafiskā apstrādes jauda būs par 55% labāka nekā iPhone 12 Pro

Šajā nedēļā Apple beidzot izziņoja atjaunotus četrus iPhone 13 modeļus. Kaut arī tie vēl nav oficiāli nonākuši pie gala...

Xiaomi Eiropai izziņo Pad 5 planšetdatoru par €349

Xiaomi Pad 5 planšetdators būs pieejams pircējiem Eiropā, tā cena būs no 349 eiro. Xiaomi Pad 5 būs 11...

AGON PRO e-sporta monitoru klāstu papildina divi jauni modeļi

AGON by AOC nesen laidis klajā jaunu produktu kategoriju visprasīgākajiem un konkurētspējīgākajiem spēlētājiem un esportistiem: AGON PRO. Tagad klāstu papildina divi...

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apkopotie dati liecina, ka jaunieši mobilo internetu vidēji patērē divas reizes vairāk nekā pieaugušie. Dienā viens jaunietis, kuram ir bezlimita mobilā interneta pieslēgums, savā viedtelefonā patērē aptuveni 1,8 GB, bet pieaugušie aptuveni 1 GB datu apjoma. Savukārt seniori, kuriem ir bezlimita pieslēgums, dienā vidēji patērē aptuveni 600 MB mobilā interneta.

Uzņēmumā atzīst, ka pēdējā gada laikā mobilo datu patēriņš turpina strauji palielināties. Piemēram, datu patēriņš “Tele2” tīklā pēdējo 5 gadu laikā palielinājies par 1100%.

“Šobrīd varam novērot tendenci, ka arvien vairāk mobilo telefonu lietotāji izvēlas tādus tarifu plānus, kas sniedz viņiem lielāku neatkarību un plašākas iespējas. Piemēram, turpinās diezgan strauja tendence priekšapmaksas karšu klientiem pāriet uz dažādiem pēcapmaksas tarifu plānu pieslēgumiem. Tāpat pārliecinoši lielākā daļa klientu, kas izvēlas mainīt savus tarifu plānus, dod priekšroku bezlimita tarifu plāniem,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

Kā ziņots, “Tele2” kopējais apgrozījums 2021. gada pirmajā ceturksnī palielinājās par 9,7%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedza 34,9 milj. eiro. Turpināja augt arī uzņēmuma klientu skaits – pirmajos trīs mēnešos pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā palielinājās par gandrīz 38 000, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Ja spriež loģiski, tad vecāki netērē laiku skatoties yotuberus, bet palna naudu, lai pabarotu savus spinogrizus un apmaksātu sīču rēķinu😬

True story

+1

+10.

Reklāma
Reklāma
Reklāma