Reklāma

Jaunieši Latvijā mobilo internetu patērē divas reizes vairāk nekā pieaugušie

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apkopotie dati liecina, ka jaunieši mobilo internetu vidēji patērē divas reizes vairāk nekā pieaugušie. Dienā viens jaunietis, kuram ir bezlimita mobilā interneta pieslēgums, savā viedtelefonā patērē aptuveni 1,8 GB, bet pieaugušie aptuveni 1 GB datu apjoma. Savukārt seniori, kuriem ir bezlimita pieslēgums, dienā vidēji patērē aptuveni 600 MB mobilā interneta.

Uzņēmumā atzīst, ka pēdējā gada laikā mobilo datu patēriņš turpina strauji palielināties. Piemēram, datu patēriņš “Tele2” tīklā pēdējo 5 gadu laikā palielinājies par 1100%.

“Šobrīd varam novērot tendenci, ka arvien vairāk mobilo telefonu lietotāji izvēlas tādus tarifu plānus, kas sniedz viņiem lielāku neatkarību un plašākas iespējas. Piemēram, turpinās diezgan strauja tendence priekšapmaksas karšu klientiem pāriet uz dažādiem pēcapmaksas tarifu plānu pieslēgumiem. Tāpat pārliecinoši lielākā daļa klientu, kas izvēlas mainīt savus tarifu plānus, dod priekšroku bezlimita tarifu plāniem,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

Kā ziņots, “Tele2” kopējais apgrozījums 2021. gada pirmajā ceturksnī palielinājās par 9,7%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedza 34,9 milj. eiro. Turpināja augt arī uzņēmuma klientu skaits – pirmajos trīs mēnešos pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā palielinājās par gandrīz 38 000, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Ja spriež loģiski, tad vecāki netērē laiku skatoties yotuberus, bet palna naudu, lai pabarotu savus spinogrizus un apmaksātu sīču rēķinu😬

True story

+1

+10.

Reklāma
Reklāma