Web Analytics
More
    Reklāma

    Lietuvā bāzētais lietotu apģērbu tirgotājs “Vinted” piesaistījis 250 miljonus eiro

    Jaunākie raksti

    Otrreiz lietojamu jeb second hand preču tirdzniecība pēdējos gadus uzņēmusi apgriezienus un kļuvusi par populāru veidu, kā dot lietai otru dzīvi un vienlaikus veicināt ilgtspēju. Latvijā pieejami gan fiziski veikali, gan e-platformas, kur iespējams iegādāties lietotu apģērbu, sadzīves priekšmetus, elektroniku un cita veida lietas. Vienlaikus šajā jomā viens no globāliem līderiem ir Lietuvā bāzētā e-komercijas platforma “Vinted”, kas nupat piesaistījusi 250 miljonus eiro (303 miljonus USD). Līdz ar to uzņēmuma kopējā vērtība pašreiz sasniedz 3,5 miljardus eiro.

    “Vinted”, kas izveidots 2008. gadā un pašreiz ir viens no lielākajiem otrreiz lietojamo preču tirgotājiem, fokusējas uz lietotu apģērbu un aksesuāru pirkšanu, pārdošanu un maiņu. Iegūtais finansējums ir liels lēciens pretī attīstībai uzņēmumam, kura tirgus vērtība 2019. gadā sasniedza ap 800 000 eiro. Protams, būtiska nozīme bijusi arī šim pandēmijas gadam, kas “Vinted” izaugsmi ietekmējis pozitīvi. Zināms, ka šajā darījumā galvenais ieguldījumu veicējs ir “EQT Growth”, taču savu artavu sniedza arī “Accel”, “Burda Principal Investments”, “Insight Partners”, “Lightspeed Venture Partners”, “Sprints Capital” un citi.

    Reklāma

    Finansējuma piesaiste ir ievērojams notikums ne tikai “Vinted”, bet arī Lietuvai. Uzņēmums šobrīd darbojas 13 tirgos – Francijā, Vācijā, Beļģijā, Spānijā, Itālijā, Nīderlandē, Austrijā, Polijā, Čehijā, Lietuvā, Luksemburgā, Lielbritānijā un ASV. Iegūtie līdzekļi tiks izmantoti uzņēmuma attīstībai, darbības paplašināšanai un virzībai jaunos un jau apgūtos tirgos, piemēram, ASV. Pašreiz “Vinted” lietotāju skaits sasniedz 45 miljonus, kas liecina par to, ka apģērbu pirkšana, pārdošana un maiņa šajā platformā norit diezgan aktīvi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma