Reklāma

Maijā jaunu sezonu uzsāks e-motorolleru koplietošanas serviss “Skok”

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Koplietošanas serviss “Skok”, kas piedāvā elektrisko motorolleru pašapkalpošanās nomu, gatavojas atsākt darbību maijā ar paplašinātu braucamrīku skaitu un atjauninātu mobilo lietotni.

Latvijā, tāpat kā visā pasaulē, transporta sfēras ietekme uz vidi kļūst par aktuālu jautājumu. Ir izveidoti dažādi alternatīvi mobilie transportlīdzekļi pārvietojoties pa pilsētu, viens no tiem – elektriskie motorolleri “Skok”. Izvēloties videi draudzīgu transporta līdzekli ne tikai tiek domāts par gaisa kvalitāti, bet arī par ātru nokļūšanu galamērķī bez sastrēgumiem. E-motorolleru koplietošanas sistēmas ieviešana veido draudzīgu pilsētvidi – samazina gaisa piesārņojumu, trokšņus, sastrēgumus un nodrošina pārvietošanās līdzekļus iedzīvotājiem un tūristiem.

“Skok” ir vienīgais e-motorolleru koplietošanas pakalpojuma sniedzējs Rīgā un Baltijas valstīs, kas piedāvā pilnībā automatizētu e-motorolleru koplietošanas pakalpojumu, izmantojot īstermiņa e-motorolleru pašapkalpošanās nomu. Motorolleru nomāšana notiek izmantojot mobilo lietojumprogrammu, kura ļauj lietotājiem atrast, iznomāt un lietot braucieniem.

Tā kā uzņēmums nemitīgi attīstās un paplašinās, motorolleru nomas parks ir palielināts līdz 380 motorolleriem, kā arī atjauninātas lietojumprogrammas iOS un Android ierīcēm. Ir apzinātas klientu atsauksmes par iepriekšējo sezonu, optimizēts darbs klientu atbalsta centrā, palielināts stāvvietu zonu skaits, kā arī izstrādāti izdevīgi tarifa plāni un atlaižu sistēma. Drīzumā gaidāms, ka pakalpojumi tiks piedāvāti arī Viļņā.

“Aicinām katru izmantot bezmaksas braukšanas stundu profesionāla moto instruktora vadībā, kuru Skok nodrošina saviem klientiem. Mēs cenšamies radīt pārvietošanos ar Skok pieejamu, ērtu un izdevīgu. Novēlam drošus braucienus,” stāsta “Skok” klientu daļas vadītāja Baiba Upeniece.

Reklāma

12 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
12 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kas ir šis, kā pie tā tikt?:”bezmaksas braukšanas stundu profesionāla moto instruktora vadībā”

Mājaslapā ir info

Cik tas ir iespējams Rīgā pie esošas satiksmes infrastruktūras ievērojot satiksmes noteikumus un nepakļaujot sevi ievērojami lielākam riskam: “ātru nokļūšanu galamērķī bez sastrēgumiem”. Vai bez sastrēgumiem pārvietoties – domāts vēl vairāk veidot bardaku pārvietojoties kā ienāk prātā – te pa braucamo daļu, te pa trotuāru, te pa velo joslām.

Praktiski solītās priekšrocības neiet īsti kopā ar satiksmes infrastruktūras iespējām Rīgā, diemžēl. Es pilnībā atbalstu velo un līdzīgu transportlīdzekļu kustību pilsētā – vienīgi rezultātā tas rada arvien pieaugošu neprognozējamāku satiksmes dalībnieku skaitu ielās, ko papildus veicina šādi pārspīlēti utopiski solījumi.

Dīvainākais ir tas, ka bērniem vajag velo vadītāja apliecību, bet pieaugušajiem nē.
Un statistika negadījumu ziņā runā par sliktu pieaugušajiem.

Velo apliecība bērniem ir kā garantija ka apliecības īpašniekam ir vismaz aptuvena sajēga par to kā braucot ar velo publiskajā telpā jāuzvedas. Un bērnus ir vieglāk ieintersēt tikt pie apliecības. Taču ej nu izķer visus pieaugušos velobalamutes bez tiesībām. Vēl sūdzēs tiesā par cilvēktiesību pārkāpšanu :P

Bērni ir ļoti apzinīgi un cītīgi ievēro noteikumus. Problēmas sākas tad, kad bērni redz, ko dara pieaugušie un sāk tos kopēt! :)

Nav gan bērni apzinīgi, viņi tikai min pedāļus un mācās no kritieniem, vai arī ir pārbijušies un knapi kustās uz priekšu. Bet vecāki parasti par bērniem uztraucas vairāk, nekā par sevi, tāpēc tos mēģina iemācīt lieki neriskēt un nedarīt bīstamas darbības satiksmē. Agrāk vai vēlāk bērni pieaug un sāk pieņemt lēmumus paši, un tad iet vaļā …

Būtu jauki ja būtu arī ātrāki skūterīši, ar kuriem jau varētu normāli iekļauties satiksmē.

Tie maksā krietni vairāk. Diez vai tad būtu braucēji ar attiecīgi augstāko cenu par km.

Hmm, 21 cents minūtē, ja to salīdzina ar Fiqsy 28 centiem minūtē par elektroauto nomu, liekas kaut kā pasālīti.
Visai liels lēciens, ja salīdzina ar pagājušā gada cenām:
‘ Pirmās 30 min izmaksās 0,19 eur/min , bet katras nākamās minūtes cena 0,12 eur/min.

nebiju skatījies, cik šie braucamie maksā.
tās cenas izskaidro, kāpēc tie mēdz būt nomesti random vietās – beidzas nauda, klients nokāpj un tālāk jau deldē zoles, ne riepas.

boltveidīgie varēja tak piemest bezmaksas metrus, lai var aizbraukt līdz vietai, kur tas braucamais nevienam netraucē. bet, ak vai, viņu noteikumi skaidri nereglamentē kur skūterus nedrīkst atstāt…nu tad jau skaidrs – atstāj tur, kur piemeklē naudas izbeigšanās.

Vai ne. Ar Fiqsy tu nedaudz piemaksā par komfortu un lielāku ātrumu. Un motorolleri ir 10 reizes lētāki par Fiqsy emobiļiem. Tarifi gan par to neliecina ka ir vērtības ziņā līdzvērtīgs braucamais. Piemēram Fiqsy viena stunda ir 9.70, bet SKOK 9.30. Vai nav smieklīgi?

Reklāma
Reklāma
Reklāma