Visā pasaulē joprojām jūtams pusvadītāju un procesoru trūkums, kas radījis nopietnus sarežģījumus autoražotājiem. Ņemot vērā pašreizējo deficītu, “Peugeot 308” modeļos digitālie instrumentu paneļi pagaidām tiks aizstāti ar klasiskiem, analogiem instrumentu paneļiem.
Izmaiņas pagaidām skars tikai “308” modeli, bet pārējo “Stellantis” koncerna paspārnē esošo auto ražošana turpināsies kā līdz šim. Kompānijas pārstāvji norāda, ka šis ir veids, kā iziet no situācijas līdz brīdim, kad piegāžu apjoms normalizēsies un atbildīs pieprasījumam.
Pusvadītāju deficīts ietekmējis faktiski visus autoražotājus, kuriem jāpārplāno ražošanas apjomi vai pat uz laiku jāaptur ražošanas līnijas. Plānots, ka ar analogajiem instrumentu paneļiem aprīkotie “308” tiks ražoti, sākot no maija beigām, savukārt pusvadītāji un procesori tiek pietaupīti populārāku modeļu instrumentu paneļiem un citām sistēmām. Šobrīd aktuālās “308” paaudzes ražošana beigsies šā gada rudenī, bet jaunās paaudzes mašīna būs aprīkota ar digitālo instrumentu paneli. Lai kaut nedaudz uzlabotu situāciju, “Peugeot” piedāvāšot atlaides mašīnām ar vecā tipa instrumentu paneļiem, lai gan tas no ražotāja puses nav oficiāli apstiprināts.
Atceros kad tiku pie B8 Passat ar digitālo paneli un jau sadomājos nu tik būs- salikšu lai rāda turbīnas spiedienu, eļļas spiedienu, gaisa masu, izpūteja temperatūru. Sūdu. Tik cik pamainīja izmēru spidometram vai uzlika navigāciju virsū :D vīlies biju diezgan
Analogie pulksteņi ir štelle. Vairāk mašīnām opciju lai vismaz rāda kaut kur eļļas t un spiedienu.
MB tas pats – neko tur nevar sakompilēt. 3 preseti un viss. Tīri ponti nekas vairāk
digitālais panelis nav likts, lai tur kaut ko programmētu pats braucējs – tas interesētu veselus 0,4% pircēju, tas ir lētāks par mehāniskajiem pulksteņiem un viegli integrējas mūsdienu auto elektroniskajā shēmā.