Reklāma

Samsung Electronics Baltics pērn sasniedzis jaunu apgrozījuma un peļņas rekordu

Jaunākie raksti

Iepazīstamies ar Canyon Puncher GM-11 peli un WH-200 peles vada turētāju

Pie mums šoreiz atceļojuši vairāki Canyon ražoti budžeta klases aksesuāri datorspēļu cienītājiem - liela izmēra peles paliktnis, divas visai...

Iepirkšanās centrā “Akropole” atvērts “Xiaomi” pirmais oficiālais veikals Latvijā

Šodien, 22. oktobrī, iepirkšanās centra “Akropole” nomnieku klāstu ir papildinājis pasaulē pazīstamais viedierīču un aksesuāru veikals “Xiaomi”, atverot savu...

Tesla izziņo plānus divu gadu laikā trīskāršot “Supercharger” uzlādes punktu skaitu

Elektroauto ražotājs Tesla paziņojis, ka nākamo divu gadu laikā tas plāno trīskāršot savu "Supercharger" uzlādes punktu skaitu. Autoražotāja pārstāvji...

“Boeing” veic testa lidojumus ar pilnībā no atjaunojamiem resursiem ražotu aviācijas degvielu

Lidmašīnu ražotājs Boeing, sadarbībā ar savu dzinēju piegādātāju Rolls-Royce un ilgtspējīgas degvielas ražotāju "World Energy", veikuši testa lidojumu, izmantojot...

Par AS “Emergn” valdes priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš

Par globālā digitālā biznesa pakalpojumu uzņēmuma “Emergn Global Holdings” meitasuzņēmuma AS “Emergn” priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš. Darbs...

Samsung Electronics Baltics aizvadītajā gadā sasniedzis jaunu peļņas un apgrozījuma virsotni – apgrozījums noslēdzot 2020. gada 12 mēnešus Baltijā, salīdzinot ar 2019. gadu, palielinājies par 7 %, sasniedzot 373,134 miljonus eiro, turpretī peļņa pieaugusi par 23 % (9,083  miljoni eiro). Globālās pandēmijas dēļ Baltijas valstīs nācās slēgt līdz pat 95 % Samsung un partneru tirdzniecības vietas, taču uzņēmuma fokuss veiksmīgi tika novirzīts uz e-komerciju, kas arī ļāva sasniegt tik augstus rezultātus aizvadītajā gadā.

Uzņēmuma galvenie darbības virzieni aizvadītajā gadā bijuši nemainīgi – plaša patēriņa elektronikas preces, IT un mobilo ierīču vairumtirdzniecība.

Mobilo ierīču kategorija turpina augt

Kā katru gadu Samsung Electronics ir strādājis, lai visaptveroši attīstītu savu mobilo ierīču produktu portfeli, kas ir veicinājis visu mobilo ierīču kategoriju pieaugumu. Uzņēmums ne tikai turpinājis attīstīt esošo produktu klāstu, bet arī ieviesis inovācijas. Latvijas tirgū Samsung prezentēja divus salokāmos telefonus – Galaxy Z Flip februārī un Galaxy Z Fold 2 septembrī. Interese par šīm ierīcēm ir liela un, lai gan tās tika tirgū piedāvātas limitētā daudzumā, patērētāju interese parādīja, ka šāda veida inovācijas ir gaidītas un novērtētas.

Pandēmijas laikā iedzīvotāji aizvien vairāk sākuši rūpēties par savu veselību un pievērsties aktīvam dzīvesveidam, ko apstiprina arī 2020. gada pieprasījuma pieaugums pēc viedpulksteņiem.  Latvijas tirgus ir lielākais Baltijas valstīs, ko veicinājusi plašāka e-SIM pakalpojuma pieejamība. Vispopulārākie viedpulksteņi Latvijas tirgū ir Galaxy Watch, Galaxy Watch Active 2 un jaunais Galaxy Watch 3, kas ir pārdotāko viedo pulksteņu modeļu TOP3 sarakstā.

Pandēmija pozitīvi ietekmējusi arī vairākus gadus viegli stagnējušo planšetdatoru tirgu. “Iedzīvotājiem bija nepieciešamas ierīces, kas ļauj ērti strādāt un mācīties no mājām, un pieauga pieprasījums arī no valsts institūciju un uzņēmumu puses. Izšķiroša bija arī mūsu spēja ātri reaģēt un nodrošināt planšetdatoru piegādi lielākiem pasūtījumiem un valsts sektora iepirkumiem brīdī, kad dažādu ierobežojumu dēļ starptautiskās piegādes kavējās. Esam gandarīti, ka varējām sniegt palīdzību arī Latvijas daudzbērnu ģimenēm Rīgā, Liepājā, Ozolniekos, Stopiņu, Vecumnieku un Kuldīgas novados, nogādājot planšetdatorus, ar mērķi nodrošināt mājsaimniecības ar pietiekamu viedierīču daudzumu, lai visi ģimenes skolēni attālināti varētu mācīties vienlaicīgi. Līdztektus palīdzībai daudzbērnu ģimenēm, Samsung iesaistījās palīdzības sniegšanā Rīgas reģiona COVID-19 testēšanas teltīs nogādājot mikroviļņu krāsnis, lai mediķiem būtu iespēja ieturēt siltu maltīti.” norāda Jurijs Bušmaks, Samsung IT un mobilo tehnoloģiju nodaļas vadītājs Baltijā.

Sadzīves tehnikas iegādes uzplaukums

“Mūsu visu ikdiena pandēmijas iespaidā ir mainījusies, esam pievērsušies savas apkārtējās vides labiekārtošanai, par ko liecina arī sadzīves tehnikas iegādes uzplaukums aizvadītajā gadā. Veicot darba pienākumus no mājām, cilvēki vairāk pievērsa uzmanību ar ergonomiku saistītiem aspektiem, par ko liecina augusī interese  monitoru nišā,  salīdzinot ar 2019. gadu, to pārdošanas apjomi kāpuši par 15 %.

Patērētāji aktīvi iegādājās arī ledusskapjus, šajā segmentā pārdošanas apjomi kopumā palielinājušies par 12 %, un iebūvēto ledusskapju nišā pat par 37 %. Ņemot vērā patērētāju vēlmi baudīt augstas kvalitātes saturu mājās, Samsung ir pilnībā mainījis televizoru lomu – to funkcijas ir daudz plašākas nekā ierastā TV satura pārraides nodrošināšana, par to liecina arī pārdošanas apjomu pieaugums dzīvesstila TV kategorijā,” uzsver Sergejs Kostjučenko, Samsung Electronics Baltics sadzīves elektronikas biznesa direktors Baltijas valstīs.

Sociālā atbildība un ilgtspēja

Kā tirgus līderis uzņēmums turpina iesaistīties sociāli atbildīgos projektos. Šogad jau devīto gadu pēc kārtas turpināsies sociālās atbildības programma “Samsung skola nākotnei”, kuras mērķis ir izglītot skolēnus, skolotājus un vecākus par veselīgu digitālo komunikāciju ģimenēs. Pērn tika aktualizēta tēma par jauniešu netiķeti – 16 labas uzvedības punktiem, kas oficiāli tika iesniegta Izglītības un zinātnes ministrijai, kā arī izplatīta visām Latvijas skolām un  jauniešu organizācijām. Vissaspringtākajā laikā, kad skolotāji un izglītības eksperti meklēja labākos risinājumus attālinātā mācību procesa nodrošināšanai, “Samsung skola nākotnei” eksperti sagatavoja attālinātās mācīšanās rokasgrāmatu, kas skolotājiem palīdzēja pilnveidot tālmācības procesu un smelties iedvesmu, lai nodrošinātu pilnvērtīgu mācību procesu – arī attālināti.

Baltijas valstu iedzīvotājus pēdējos gados aizvien vairāk saista ilgtspējīgi risinājumi, arī elektropreču iegādē. Samsung atpirkuma programma, kuras mērķis ir nodrošināt iespēju patērētājiem, nododot savu veco ierīci, iegūstot papildu atlaidi jaunas ierīces iegādei, 2020.gada pirmajā pusē gandrīz uz pusi bija pārsniegusi 2019. gada pirmā pusgada rādītājus. Piemēram, jūlijā katrs trešais Samsung Galaxy S20 sērijas telefons tika pirkts ar atpirkumu. Atpirkumu skaits, sākot ar 2015. gadu, ir četrkāršojies un turpina augt.

2021. gadā nemainīgi uzņēmuma mērķis ir saglabāt vadošo pozīciju plaša patēriņa elektronikas, IT un mobilo ierīču segmentos.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kā putekļu sūcēju uzņēmumam, ledusskapju pārdošanas apjoma palielināšanās nav pārsteigums. Bet tā tīri no mana burbuļa, tie kas kādreiz lietoja Samsunga viedlāpstas, neviens vairs tās tagad nelieto…

Kas kadreiz nelietoja nevienu no Samsung viediericitem un bija loti pret Samsung, tad no S10, N10 laikiem vairs neizvelas citu firmu viedierici. Un es ari esmu viens no tiem, kas izvelas Samsung.

Pamato!
Un ar salīdzinājumiem.

tur jau nav ko pamatot :) viņa burbulis ir paziņas viņam apkārt. vai tu par ledusskapjiem?

Ja runajam salidzinajuma starp viedtelefoniem, tad Samsung ir mainijis mobilo diviziju. Sakot ar dizaina izveidi, beidzot ar to ko spej sniegt tehnologjijas. Lai ari Apple piedava tehniski loti iespaidigas ierices, bet dizains ir ljoti iestagnejis. Lai piedod Apple piekriteji, ne tikai es nespeju pienjemt vienmuljo dizainu gan ari IOS speeju, nespeju. Nav man viss no Samsung maajaa. Divas lietas tikai, ledusskapis un Note 20 Ultra. No Apple lietoju, MacBook Pro 16″ un iPad Pro 12.9. Tapec es sheit nekautreshos piekrist, nepiekrist.

Taču jāsaprot, ka cilvēku uzskati atšķirās par dizainu personīgi varu peikrist, pats no viedtālruņiem lietoju 11 pro max un 10+ noti. Par cik drīz abi jāmaina, tad gaidu kaur ko no apple un jauno noti, bet izskatās, ka tādas 21 notes nebūs.
Man personīgi vairāk interesē, konkrētas lietas, piemēram to Tevis pieminēto ios NEspēju. Man viedoklis par šiem abiem viedtālruņiem NAV viennozīmīgs, ja būtu jāizvēlas tikai viens no viņiem, godīgi sakot nezinu kurš tas būtu, jo manā lietošanas pieredzē katram ir savi plusi un mīnusi.

Jā, Samsungs aizsāka viedlāpstu modi un Apple pat apsmēja modi uz lielajiem ekrāniem, bet, gāja laiks un Apple vairs nerunā par 4 collu ekrāna izmēriem un iespēju aizsniegt visus telefona ekrāna stūrus ar īkšķi. Patiesībā mazie Iphone ir izmiruši un Pieejamas tikai paplātes. :)

Tas jau būtu nieks, kas tur traģisks?
Krietni traģiskāk ir samsung twītera izlēciens par to, ka apple komplektā neiekļauj lādētājus un pēc tam paši to neiekļauj komplektācijā un twītu izdzēsa. Vai ari par 3.5mm jack samsung iesmēja, tad paši aizvāca arī no saviem viedtālruņiem.
Tas pats ar atmiņas kartēm….

Reklāma
Reklāma
Reklāma