Reklāma

2022. gadā e-veikalos iegādāto pirkumu vērtība varētu sasniegt triljonu ASV dolāru

Jaunākie raksti

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

“Baltcom” iegādājas “Microlines” un nostiprina pozīcijas Latvijas austrumu reģionā

Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” ir paplašinājis savu darbību Latvijas austrumu reģionā, noslēdzot darījumu par telekomunikāciju uzņēmumu grupas “Microlines” iegādi. “Microlines”...

Vēl šogad gaidāmi salokāmie viedtālruņi no Oppo un Huawei

Parasti decembrī vairs netiek izziņoti lieli viedtālruņu jaunumi, bet šogad tiek gaidīts, ka Oppo un Huawei varētu vēl izziņot...

Pirmo reizi pēdējo gadu laikā samazinājušies cilvēku tēriņi “melnās piektdienas” atlaižu laikā

Ienākusi pirmā informācija par to, cik daudz naudas šī gada "melnās piektdienas" (angliski Black Friday) iepirkšanās bumā ir tērējuši...

Covid-19 pandēmijas laikā būtiskas pārmaiņas piedzīvojusi tirdzniecības joma. Strauji attīstījusies e-komercija – liela daļa uzņēmumu radījuši savus e-veikalus, kā arī ierobežojumu, drošības un citu iemeslu dēļ cilvēki biežāk izvēlas iepirkties internetā. Tā visa rezultātā ievērojami audzis gan tiešsaistē veikto pirkumu skaits, gan to kopējā vērtība. Ņemot vērā šīs tendences, tiek prognozēts, ka kopējie pārdošanas apjomi tiešsaistē 2022. gadā varētu sasniegt vienu triljonu ASV dolāru.

Kompānija “Adobe” savā ziņojumā norāda, ka pandēmija devusi papildus stimulu e-komercijas attīstībai, jo tās dēļ cilvēki ir vairāk vai mazāk spiesti visu vajadzīgo iegādāties internetā.

“Adobe” arī informē, ka pērn tiešsaistes pirkumos cilvēki kopumā iztērējuši 813 miljardus USD, kas ir par 42% vairāk nekā 2019. gadā. Kas attiecas uz šo gadu, kompānija prognozē, ka pārdošanas apjomi e-veikalos sasniegs 850 līdz 930 miljardus USD. Būtiski, ka liela daļa no šiem pirkumiem tiks veikti caur viedtālruņiem. Savukārt 2022. gadā jau vairāk nekā puse pirkumu internetā varētu tikt veikti caur mobilajiem telefoniem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: