Reklāma

2022. gadā e-veikalos iegādāto pirkumu vērtība varētu sasniegt triljonu ASV dolāru

Jaunākie raksti

“Google Phone” lietotāji varēs automātiski ierakstīt zvanus no svešiem numuriem

Janvāra sākumā baumu līmenī klajā nāca informācija par to, ka lietotnes "Google Phone" izmantotāji kaut kad tuvā nākotnē varētu...

Programmatūras kļūdas dēļ “Mustang Mach-E” elektriskais krosovers var kļūt neiedarbināms

"Ford" elektriskais krosovers "Mustang Mach-E" programmatūras kļūmes dēļ var palikt ar tukšu 12V akumulatoru, kas savukārt var novest pie...

Izziņots OnePlus Nord LE – nopirkt to nevar, var tikai laimēt

OnePlus atkal atgriezies ar it kā jauna, bet jau kaut kur redzēta OnePlus Nord LE viedtālruņa izziņošanu. OnePlus Nord...

64-bitu Google Chrome Android versijai vajadzēs 8 GB RAM

Apple ar iOS 11 jau 2017. gadā pārlēca uz 64-bitu lietotnēm, tur izstrādātājiem nebija nekādas teikšanas - vai nu...

Pērtiķis ar implantētu “Neuralink” čipu tikai ar prātu spēj dzenāt bumbiņu (video)

Īlona Maska vadītais uzņēmums "Neuralink", kas koncentrējas uz mikroshēmu izstrādi, kuras spēj savienot smadzenes ar datoriem, nācis klajā ar...

Covid-19 pandēmijas laikā būtiskas pārmaiņas piedzīvojusi tirdzniecības joma. Strauji attīstījusies e-komercija – liela daļa uzņēmumu radījuši savus e-veikalus, kā arī ierobežojumu, drošības un citu iemeslu dēļ cilvēki biežāk izvēlas iepirkties internetā. Tā visa rezultātā ievērojami audzis gan tiešsaistē veikto pirkumu skaits, gan to kopējā vērtība. Ņemot vērā šīs tendences, tiek prognozēts, ka kopējie pārdošanas apjomi tiešsaistē 2022. gadā varētu sasniegt vienu triljonu ASV dolāru.

Kompānija “Adobe” savā ziņojumā norāda, ka pandēmija devusi papildus stimulu e-komercijas attīstībai, jo tās dēļ cilvēki ir vairāk vai mazāk spiesti visu vajadzīgo iegādāties internetā.

“Adobe” arī informē, ka pērn tiešsaistes pirkumos cilvēki kopumā iztērējuši 813 miljardus USD, kas ir par 42% vairāk nekā 2019. gadā. Kas attiecas uz šo gadu, kompānija prognozē, ka pārdošanas apjomi e-veikalos sasniegs 850 līdz 930 miljardus USD. Būtiski, ka liela daļa no šiem pirkumiem tiks veikti caur viedtālruņiem. Savukārt 2022. gadā jau vairāk nekā puse pirkumu internetā varētu tikt veikti caur mobilajiem telefoniem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: