Web Analytics
More
    Reklāma

    2022. gadā e-veikalos iegādāto pirkumu vērtība varētu sasniegt triljonu ASV dolāru

    Jaunākie raksti

    Covid-19 pandēmijas laikā būtiskas pārmaiņas piedzīvojusi tirdzniecības joma. Strauji attīstījusies e-komercija – liela daļa uzņēmumu radījuši savus e-veikalus, kā arī ierobežojumu, drošības un citu iemeslu dēļ cilvēki biežāk izvēlas iepirkties internetā. Tā visa rezultātā ievērojami audzis gan tiešsaistē veikto pirkumu skaits, gan to kopējā vērtība. Ņemot vērā šīs tendences, tiek prognozēts, ka kopējie pārdošanas apjomi tiešsaistē 2022. gadā varētu sasniegt vienu triljonu ASV dolāru.

    Kompānija “Adobe” savā ziņojumā norāda, ka pandēmija devusi papildus stimulu e-komercijas attīstībai, jo tās dēļ cilvēki ir vairāk vai mazāk spiesti visu vajadzīgo iegādāties internetā.

    Reklāma

    “Adobe” arī informē, ka pērn tiešsaistes pirkumos cilvēki kopumā iztērējuši 813 miljardus USD, kas ir par 42% vairāk nekā 2019. gadā. Kas attiecas uz šo gadu, kompānija prognozē, ka pārdošanas apjomi e-veikalos sasniegs 850 līdz 930 miljardus USD. Būtiski, ka liela daļa no šiem pirkumiem tiks veikti caur viedtālruņiem. Savukārt 2022. gadā jau vairāk nekā puse pirkumu internetā varētu tikt veikti caur mobilajiem telefoniem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma