Reklāma

Fintech kompānija “Stripe” kļuvusi par visu laiku vērtīgāko privāto biznesu Silīcija ielejā

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Finanšu tehnoloģiju milzis “Stripe” nesen piesaistījis rekordlielu 600 miljonu ASV dolāru lielu finansējumu. Papildus šim panākumam uzņēmuma vērtība sasniegusi 95 miljardus USD, kas to neoficiāli padara par līdz šim vērtīgāko privāto uzņēmumu Silīcija ielejā.

“Stripe” piedāvā maksājumu apstrādes pakalpojumus privātpersonām un uzņēmumiem. Kompānija izveidojusi globālu maksājumu platformu, kas pazīstama kā “Global Payments and Treasury Network” un piedāvā virkni pakalpojumu, piemēram, globālus norēķinus, ieguldījumu iespējas utt. Lai arī dibināts pirms desmit gadiem, “Stripe” tieši pēdējos gados, pateicoties tiešsaistes maksājumu un e-komercijas darījumu pieaugumam, ieguvis atpazīstamību visā pasaulē.

Runājot par iegūto finansējumu, “Stripe” norāda, ka to izmantos attīstībai un pakalpojumu izvēršanai Eiropas valstīs, īpaši Dublinā, kur atrodas uzņēmuma galvenā mītne. Šeit jāpiebilst, ka no 42 valstīm, kur kompānija šobrīd piedāvā savus pakalpojumus, 31 atrodas Eiropā, tajā skaitā arī Latvijā. Drīzumā “Stripe” ieies arī Brazīlijas, Indijas, Indonēzijas, Taizemes un AAE tirgos.

Lai arī pakalpojumi tiek sniegti arī privātiem klientiem, “Stripe” vairāk koncentrējas uz B2B modeli. Kompānijas finanšu direktore Dhivya Suryadevara norāda, ka “Stripe” iegulda līdzekļus infrastruktūrā, kas sekmēs tirdzniecību internetā gan pēc desmit gadiem, gan vēl vēlāk. Uzņēmuma fokuss vērsts uz ambicioziem biznesiem ar mērķi sekmēt to ātrāku attīstību. Šobrīd “Stripe” gada laikā apstrādā darījumus simtiem miljardu ASV dolāru apmērā un apkalpo vairākus miljonus uzņēmumu visā pasaulē.

Klientu loks lielākoties aptver pasaulē zināmus un veiksmīgus uzņēmumus, kuru ieņēmumi gada laikā pārsniedz vienu miljardu dolāru – “Amazon”, “Zoom”, “Booking.com”, “Uber”, “GitHub”, “Wish”, “Shopify” un daudzi citi.

AvotsStripe
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
AAA
16.03.2021 12:24

Kaut kas nav kārtībā ar virsrakstu. Ir diezgan liela atšķirība starp “most valuable company” un “most valuable private company”.

Reklāma