“Volkswagen” pamazām palielina ražošanas apjomus uz MEB platformas balstītājiem elektroauto, taču ražotājs vienlaikus strādā arī pie veidiem, kā nākotnē pārstrādāt baterijas, kad pašreizējo elektroauto mūžs būs beidzies.
Autoražotājs Zalcgiteras pilsētā Vācijā atvēris otrreizējās pārstrādes rūpnīcas pilotprojektu. Šīs rūpnīcas mērķis ir palielināt bateriju pārstrādes apjomus, kas ļautu atgūt 95 procentus nepieciešamo materiālu jaunu bateriju ražošanai. Līdzīgas rūpnīcas plānots atvērt arī citur pasaulē.
Zalcgiteras rūpnīca šobrīd spēj tikt galā ar apmēram 3600 bateriju pārstrādi gada laikā. “Volkswagen” jau iepriekš paziņoja par plāniem veidot rūpnīcas visā pasaulē, tādā veidā baterijas un pašas mašīnas ražojot tuvumā vietām, kur tās iecerēts pārdot, vienlaikus izvairoties no auto transportēšanas pāri puspasaulei.
Samaļ miltos, pēc kā ar magnētisko lauku un centrifūgām saķiro pa sastāvdaļām Asprātīgs, kaut arī ne jauns risinājums. Tomēr tāda sistēma nespēj sadalīt dažādus sakausējumus, kaut arī tas šeit var būt nav vajadzīgs, jo jauniem akumulatoriem tie tāpat noderēs. Rodas jautājums, ko vēlāk izdara ar plastmasas putekļiem, cerams, ka neizmet atkritumos.
Tos putekļus pieber brokastu pārslām vegāniem :P
nebaidies, plastmasa esot atrasta arī visēdāju placentā, plastmasai vienalga