Reklāma

“Audi” prezentē “Q4 e-tron” salonu, gatavojoties auto oficiālajai prezentācijai

Foto: Autocar.co.ul

Jaunākie raksti

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā - britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru...

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Nākamo “Audi” elektrisko modeli “Q4 e-tron” ieraudzīsim mēneša otrajā daļā, taču autoražotājs jau pasteidzies, prezentējot mašīnas salonu un jaunākās izmantotās tehnoloģijas. Pirmoreiz “Q4 e-tron” koncepts tika prezentēts 2019. gada Ženēvas autoizstādē, bet ražošanā tam bija jānonāk pagājušā gada beigās. Lai arī ar mazu aizķeršanos, tomēr modelis ir gatavs prezentācijai un tas ir ļoti gaidīts, jo “Q4 e-tron” būs pirmais “Audi” elektroauto, kas izmantos “Volkswagen” koncerna MEB platformu, kas radīta īpaši elektroauto vajadzībām.

Izmēros auto atbilst vidējās klases krosoveram – 4,59 metrus garš, 1,86 milimetrus plats, 1,61 metru augsts, savukārt garenbāze ir 2,76 metri. Kā to varējām sagaidīt no “Audi”, salons veidots modernā, premium klases stilā, piedāvājot jaunākās tehnoloģijas un ērtības. Ražotājs ziņo, ka mašīnas bagažnieka tilpums ir 520 litri, kas nav maz, ļaujot pārvadāt lielākus priekšmetus. Interesantākais gan tik un tā meklējams auto priekšējā daļā.

Interesantākā jaunā funkcija, kas tiks piedāvāta ir “heads-up” displejs ar papildinātās realitātes funkcijām. “Audi” norāda, ka visa galvenā informācija, piemēram, ātrums, informācija par ātruma ierobežojumiem, dažādu palīgsistēmu sniegto informācija, kā arī auto navigācija, tiek attēlota vējstiklā. Īpaši interesanti būs redzēt, kā šis viss strādās, demonstrējot navigācijas informāciju. “Audi” norāda, ka vējstiklā tiks projicēta vadītājam nepieciešamā informācija, piemēram, ar animētu bultiņu palīdzību demonstrējot, kur viņam jāuzsāk manevrs un kur nepieciešams doties.

Arī citviet mašīna saņēmusi jauninājumus – par papildus samaksu būs nopērkams 11,6 collu multimediju ekrāns, kas ir līdz šim lielākais izmantotais ekrāns kādā “Audi” modelī. Standartkomplektācijā būs pieejams 10,1 collu ekrāns. Savukārt vadītāja instrumentu panelī pielietots 10,25 collu ekrāns, kādu jau esam redzējuši citos “Audi” modeļos.

Sagaidāms, ka pilnvērtīga mašīnas prezentācija gaidāma tuvākajā laikā, bet gada otrajā pusē auto nonāks ražošanā.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
10.03.2021 08:20

Ja gribi redzēt kā strādā virtuālais displejs, iekāp ID.3 un pavēro. Var jau būt ka Audi kartes ir labākas kā VW, bet mātes kompānijas ražojumā es tomēr alkstu pēc Vāzes. Tā ka virtuālās bultiņas navigācijā man laikam izpaliks.

Reklāma