Web Analytics
More
    Reklāma

    “Volvo” samazinās sedanu un universāļu piedāvājumu, koncentrējoties uz krosoveriem

    Jaunākie raksti

    “Volvo” šomēnes rūpējas, lai autožurnālistiem visā pasaulē būtu interesantas darba dienas – paziņojums par pilnīgu pāreju uz elektroauto, jauna elektriskā krosovera prezentācija, kam tagad seko paziņojums par to, ar kādām virsbūvēm nākotnē ieraudzīsim “Volvo” zīmola automašīnas.

    Pārejot tikai uz elektrību, “Volvo” lēnām samazinās savu sedanu un universāļu klāstu, tomēr no šīm virsbūvēm neatteiksies pavisam. “Volvo” plānos ietilpst jaunu krosoveru radīšana. “Volvo” vadītājs Hokans Samuelsons intervijā britu medijam Autocar norādīja, ka apmēram 75 procenti uzņēmuma pārdoto auto ir tieši krosoveri. Turklāt, “Volvo” šobrīd ir ļoti sadrumstalots sedanu un universāļu piedāvājums, tāpēc to plānots samazināt un padarīt vienkāršāku.

    Pat “Volvo”, kas gadiem ilgi bijis pazīstams tieši ar sedaniem un universāļiem, ne visai sekmīgi spēj pārdot šos virsbūves tipus mūsdienus, tāpēc, pielāgojoties klientu prasībām pēc augstākām mašīnām, arī “Volvo” virzās krosoveru virzienā. Ja “Cross Country” versijām vēl ir pieprasījums, tad parastos universāļus pārdot ir pavisam sarežģīti. Pārejai uz krosoveru virsbūvi ir arī praktisks apsvērums – tajā daudz vieglāk ievietot lielu bateriju paku.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma