Reklāma

“Jaguar Land Rover” sliktā reputācija būtiski ietekmē auto tirdzniecības apjomus

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Pirmie vārdi, kas ienāk prātā, dzirdot “Jaguar Land Rover” noteikti nav “tehniski uzticami” auto. Arī koncerna vadītājs Tjerī Bolors acīmredzot dzirdējis daudzos britu jociņus par šo mašīnu uzticamību, norādot, ka autoražotāja sliktā reputācija kā neuzticamu mašīnu ražotājam, tam katru gadu liedz pārdot apmēram 100 tūkstošus automašīnu.

Bolors šādu atziņu paudis attālinātās tikšanās laikā ar investoriem, atzīmējot, ka cilvēki baidās pirkt “Jaguar” vai “Land Rover”, uzskatot, ka tie nepārtraukti lūzīs, bet remonts būs ļoti dārgs. Lai arī uzņēmuma vadītājs skaidro, ka veikti dramatiski uzlabojumi tieši auto izturības lauciņā, tik un tā kaut kas jādara ar ne pārāk labo reputāciju.

“Mūsu klientu neapmierinātība patiešām kaitēja tirdzniecības apjomiem. Mēs šādā veidā pazaudējam milzīgas iespējas – vismaz 100 tūkstošus pārdotu automašīnu,” saka Bolors. Tiesa, klientu sūdzību skaits par aktuālajiem modeļiem ir rekordzems. “Jaguar Land Rover” koncerna tehniskās uzticamības problēmas sniedzas tālā pagātnē, līdz pat “British Leyland” koncernam, kura paspārnē savulaik atradās zīmoli, pagājušā gadsimta 70.-tajos gados.

Pētniecības kompānijas “JD Power” veiktajās klientu aptaujās “Land Rover” uzticamības ziņā ierindojās priekšpēdējā vietā, bet “Jaguar” bija tieši virs tā. Sliktā reputācija nozīmē ne tikai švakākus tirdzniecības apjomus – dīleriem jāpiedāvā vērā ņemamas atlaides, lai mašīnas kāds būtu gatavs pirkt. Tāpat gana daudz naudas izmaksā arī garantijas remonti, kad klieni ierodas servisā ar savu salūzušo mašīnu – 2020. gada pirmajos deviņos mēnešos tam iztērēti 680 miljoni dolāru. Tas gan ir uz pusi mazāk nekā tajā pašā laika posmā 2019. gadā.

Kvalitātes uzlabošana ir jaunā vadītāja galvenā prioritāte, taču tiek cerēts arī uz elektroauto. Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka uzbūve kļūs daudz vienkāršāka, līdz ar to ir mazāk dažādu lietu, kam salūzt.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
8 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN

Ļoti jauki, ceru ka citi autoražotāji arī sapratīs, ka mēslus nevar taisīt.
Labs Jaguar inženērijas piemērs (1:57):
https://m.youtube.com/watch?v=JoWZz1ckRGw

0952

hm, vai tad nebūt ne lēts auto var būt ar tik daudzām problēmām….? kā tas iespējams tirgus ekonomikā, kur labs produkts attīstās un aug, bet slikts – ātri vien pazūd no tirgus?

Aigi

Mārketings dara savu

ddfdf

Nopietni, es nenemtu Range rover pat par velti, dzivot servisos un pelnit naudu remontiem, meh.

Krotow

Range Rover cenas dēļ vien nedrīkstētu lūzt. Transmisijas gļuki būs sabojājuši reputāciju uz kādiem 20 gadiem. Nezinu kot viņi lai dara – lai padzenā kādu partiju pa Gobi tuksnesi un visādiem akmeņiem un ja visi auto tiek līdz galam bez problēmām, lai reklamējas. Ātrāk tur nekā laba nebūs.

svimart

Šis no Landrover .lv : JAUNAIS LAND ROVER DEFENDER- LATVIJAS 4X4 APVIDUS AUTO 2021Decembra tiešraides laikā ar lepnumu tika paziņots, kura automašīna kļuva par Latvijas 4×4 Apvidus Auto 2021.

Ar prieku paziņojam, ka šo titulu ieguva jaunais Land Rover Defender! Kopā konkursā piedalījās 25 automašīnas un plašā testēšana ilga 3 mēnešus.

Vai vēlaties pats pārbaudīt Defender?

Fedja

Kaimiņš nopirka jaunu Discovery un jau trešajā dienā Discovery no sētas uz servisu aizbrauca ar evakuatoru. Nemaz nevajag 3 mēnešus, jau trešajā dienā sagurst! :D

ASh

“Veikti dramatiski uzlabojumi izturības lauciņā” bet garantijas remonti 20gadā izmaksājuši 680milj, kas ir 2x mazāk kā 19gadā (kad brauca vairāk, jo nebija pandēmijas), tb vēljoprojām miljards gadā tikai garantijās vien. Te ar skaļām reklāmām par izturību līdzēts nebūs :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: