Reklāma

“Jaguar Land Rover” sliktā reputācija būtiski ietekmē auto tirdzniecības apjomus

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

Pirmie vārdi, kas ienāk prātā, dzirdot “Jaguar Land Rover” noteikti nav “tehniski uzticami” auto. Arī koncerna vadītājs Tjerī Bolors acīmredzot dzirdējis daudzos britu jociņus par šo mašīnu uzticamību, norādot, ka autoražotāja sliktā reputācija kā neuzticamu mašīnu ražotājam, tam katru gadu liedz pārdot apmēram 100 tūkstošus automašīnu.

Bolors šādu atziņu paudis attālinātās tikšanās laikā ar investoriem, atzīmējot, ka cilvēki baidās pirkt “Jaguar” vai “Land Rover”, uzskatot, ka tie nepārtraukti lūzīs, bet remonts būs ļoti dārgs. Lai arī uzņēmuma vadītājs skaidro, ka veikti dramatiski uzlabojumi tieši auto izturības lauciņā, tik un tā kaut kas jādara ar ne pārāk labo reputāciju.

“Mūsu klientu neapmierinātība patiešām kaitēja tirdzniecības apjomiem. Mēs šādā veidā pazaudējam milzīgas iespējas – vismaz 100 tūkstošus pārdotu automašīnu,” saka Bolors. Tiesa, klientu sūdzību skaits par aktuālajiem modeļiem ir rekordzems. “Jaguar Land Rover” koncerna tehniskās uzticamības problēmas sniedzas tālā pagātnē, līdz pat “British Leyland” koncernam, kura paspārnē savulaik atradās zīmoli, pagājušā gadsimta 70.-tajos gados.

Pētniecības kompānijas “JD Power” veiktajās klientu aptaujās “Land Rover” uzticamības ziņā ierindojās priekšpēdējā vietā, bet “Jaguar” bija tieši virs tā. Sliktā reputācija nozīmē ne tikai švakākus tirdzniecības apjomus – dīleriem jāpiedāvā vērā ņemamas atlaides, lai mašīnas kāds būtu gatavs pirkt. Tāpat gana daudz naudas izmaksā arī garantijas remonti, kad klieni ierodas servisā ar savu salūzušo mašīnu – 2020. gada pirmajos deviņos mēnešos tam iztērēti 680 miljoni dolāru. Tas gan ir uz pusi mazāk nekā tajā pašā laika posmā 2019. gadā.

Kvalitātes uzlabošana ir jaunā vadītāja galvenā prioritāte, taču tiek cerēts arī uz elektroauto. Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka uzbūve kļūs daudz vienkāršāka, līdz ar to ir mazāk dažādu lietu, kam salūzt.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Ļoti jauki, ceru ka citi autoražotāji arī sapratīs, ka mēslus nevar taisīt.
Labs Jaguar inženērijas piemērs (1:57):
https://m.youtube.com/watch?v=JoWZz1ckRGw

hm, vai tad nebūt ne lēts auto var būt ar tik daudzām problēmām….? kā tas iespējams tirgus ekonomikā, kur labs produkts attīstās un aug, bet slikts – ātri vien pazūd no tirgus?

Mārketings dara savu

Nopietni, es nenemtu Range rover pat par velti, dzivot servisos un pelnit naudu remontiem, meh.

Range Rover cenas dēļ vien nedrīkstētu lūzt. Transmisijas gļuki būs sabojājuši reputāciju uz kādiem 20 gadiem. Nezinu kot viņi lai dara – lai padzenā kādu partiju pa Gobi tuksnesi un visādiem akmeņiem un ja visi auto tiek līdz galam bez problēmām, lai reklamējas. Ātrāk tur nekā laba nebūs.

Šis no Landrover .lv : JAUNAIS LAND ROVER DEFENDER- LATVIJAS 4X4 APVIDUS AUTO 2021Decembra tiešraides laikā ar lepnumu tika paziņots, kura automašīna kļuva par Latvijas 4×4 Apvidus Auto 2021.

Ar prieku paziņojam, ka šo titulu ieguva jaunais Land Rover Defender! Kopā konkursā piedalījās 25 automašīnas un plašā testēšana ilga 3 mēnešus.

Vai vēlaties pats pārbaudīt Defender?

Kaimiņš nopirka jaunu Discovery un jau trešajā dienā Discovery no sētas uz servisu aizbrauca ar evakuatoru. Nemaz nevajag 3 mēnešus, jau trešajā dienā sagurst! :D

“Veikti dramatiski uzlabojumi izturības lauciņā” bet garantijas remonti 20gadā izmaksājuši 680milj, kas ir 2x mazāk kā 19gadā (kad brauca vairāk, jo nebija pandēmijas), tb vēljoprojām miljards gadā tikai garantijās vien. Te ar skaļām reklāmām par izturību līdzēts nebūs :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma