web analytics

Japāna gatavojas elektrificēt savas mašīnas, taču valsts atļaus hibrīdu ražošanu

Jaunākie raksti

Samsung Galaxy Buds Pro bezvadu austiņu apskats

Gads tikko tikai sācies, bet Samsung bijis jau gana ražens savā jaunizlaisto ierīču apjomā. Jau jūsmoju par Samsung Galaxy...

Nvidia iepriekšējā ceturksnī ieņēmusi 5 miljardus dolāru, neskatoties uz piegādes problēmām

Vēl viens no lielajiem tehnoloģiju gigantiem Nvidia ir paziņojis par saviem 2020. gada ceturtā ceturkšņa finanšu datiem. Par pārsteigumiem...

Pavasarī no Lenovo gaidāms jauns Legion spēļu viedtālrunis

Lenovo jau pēc neilga laika grasās papildināt spēlēm paredzēto viedtālruņu ražotāju mazo pulciņu ar vēl vienu Legion zīmola viedtālruni....

“Volkswagen ID.Buzz” konceptauto nākotnē kļūs par pirmo koncerna pilnībā autonomi braucošo auto

"Volkswagen ID.Buzz" koncepts pirmoreiz tika demonstrēts vēl 2017. gadā, bet nu autoražotājs paziņojis, ka elektriskais pasažieru busiņš ražošanā nonāks...

200 000 budistu pulcējas “Zoom”, lai virtuāli sekotu līdzi savu nozīmīgāko svētku norisei

Pandēmijas dēļ šobrīd stingri jāierobežo visi publiskie pasākumi, izņēmums nav arī budistu vieni no nozīmīgākajiem svētkiem Makha Bucha diena,...

Eiropas valstis un atsevišķi štati ASV cītīgi ziņo par brīdi, kad konkrētajā teritorijā vairs nebūs nopērkami tikai ar iekšdedzes dzinējiem aprīkoti auto. Šim pulkam pievienoties grasās arī Japāna – valsts sabiedriskais medijs “NHK” vēsta, ka ap “2030-to gadu vidu” valsts aizliegs ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu auto tirdzniecību, taču hibrīdi joprojām būs atļauti.

Japānas plāns gan vēl nav pilnībā pabeigts un tajā teorētiski vēl ir iespējamas izmaiņas. Japāna ir viens no vēsturiski vadošajiem autobūves centriem, kur bāzēti tādi lieli autoražotāji kā “Toyota”, “Honda”, “Mazda” un “Nissan”, tāpēc šis valdības lēmums atstās vērā ņemamu ietekmi uz šo autoražotāju piedāvājumu nākotnē.

Japānas autoražotāji gan ir iepalikuši, kad runājam par elektroauto. Kamēr Eiropas autoražotāji izziņo arvien jaunus elektroauto modeļus papildus jau esošajiem, japāņi bijuši itin klusi. Sākotnēji šīs valsts autoražotājiem pat bija neliels pārsvars elektrifikācijā, jo japāņu autoražotāji kā vieni no pirmajiem uzsāka hibrīdu ražošanu.

Lai arī šobrīd elektroauto piedāvājums no Japānas kļuvis plašāks, Eiropā nonākot jaunajam “Mazda CX-30” un “Honda e”, kā arī “Nissan Ariya” krosoveram, tomēr tas pagaidām nekonkurē ar Eiropas autoražotāju piedāvājumu.

Japānas autoražotāji aktīvi strādā pie dažādām tehnoloģijām, tostarp, ūdeņraža degvielas šūnām, taču lēmums saglabāt hibrīdus nozīmē, ka valsts autoražotāji ļoti nesteigsies, lai piedāvātu virkni jaunu elektroauto modeļu.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN

Varēja vēl Toyotas Proace busiņu minēt – tas ir konkurents, jo no citiem PSA ražotajiem busiem atšķiras tikai logo. 😂
Vēl jau Lexus UX 300e, taču tas vairāk konkurē ar garantiju (ja būs visādas mistiskas apkopes, tad tam neredzu jēgu) – elektriskā ziņā vairāk auto atgādina Nissan Leaf. 🤔

Arčiņš

Par Proace busiņu nepiekritīšu. Toyota pamanījās komerc variantam ar lielo bateriju piedāvāt 15 gadu vai miljons kilometru garantiju baterijai,kaut arī baterija ir tāda pati kā PSA busiņiem. Pasažieru variantā garantija standarta 160000 vai 8 gadi. Zīmīte plus super garantija ir kaut kas vairāk. Neēsmu gan izpētījis vai tas attiecas uz visiem tirgiem.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: