Reklāma

Japāna gatavojas elektrificēt savas mašīnas, taču valsts atļaus hibrīdu ražošanu

Jaunākie raksti

Latvijā izveidota jauna IT apmācību organizācija “TDL School”

Augstākās izglītības un IT profesionāļi Latvijā izveidojuši jaunu IT izglītības organizāciju “TDL School”, kuras mērķis būs klātienes un tiešsaistes...

Xiaomi Black Shark 4 spēlēm paredzētā viedtālruņa apskats

Xiaomi marta beigās papildināja viedtālruņu klāstu ar diviem Black Shark 4 sērijas viedtālruņiem – Black Shark 4 un Black...

Microsoft tikai jūlijā no Windows izvāks Adobe Flash

Adobe jau pagājušajā gadā apstiprināja, ka nu tiešām ir pienācis Flash gals – Flash Player vairs netiek uzturēts un...

“SpaceX” atklāj detaļas par plānoto “Starship” pirmo orbitālo lidojumu

Tie, kuri sekoja līdzi pēdējam "SpaceX" raķetes "Starship" prototipa "SN15" testam, bija liecinieki tam, ka pirmo reizi iznākums bija...

ASUS TUF sērijas klēpjdatori saņem GeForce RTX 3060 un Intel 11. paaudzes procesorus

ASUS TUF sērijas klēpjdatori pazīstami ar izturīgiem korpusiem un augstas atsvaidzes ekrāniem. Tiek ziņots, ka ASUS TUF sērijas klēpjdatori...

Eiropas valstis un atsevišķi štati ASV cītīgi ziņo par brīdi, kad konkrētajā teritorijā vairs nebūs nopērkami tikai ar iekšdedzes dzinējiem aprīkoti auto. Šim pulkam pievienoties grasās arī Japāna – valsts sabiedriskais medijs “NHK” vēsta, ka ap “2030-to gadu vidu” valsts aizliegs ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu auto tirdzniecību, taču hibrīdi joprojām būs atļauti.

Japānas plāns gan vēl nav pilnībā pabeigts un tajā teorētiski vēl ir iespējamas izmaiņas. Japāna ir viens no vēsturiski vadošajiem autobūves centriem, kur bāzēti tādi lieli autoražotāji kā “Toyota”, “Honda”, “Mazda” un “Nissan”, tāpēc šis valdības lēmums atstās vērā ņemamu ietekmi uz šo autoražotāju piedāvājumu nākotnē.

Japānas autoražotāji gan ir iepalikuši, kad runājam par elektroauto. Kamēr Eiropas autoražotāji izziņo arvien jaunus elektroauto modeļus papildus jau esošajiem, japāņi bijuši itin klusi. Sākotnēji šīs valsts autoražotājiem pat bija neliels pārsvars elektrifikācijā, jo japāņu autoražotāji kā vieni no pirmajiem uzsāka hibrīdu ražošanu.

Lai arī šobrīd elektroauto piedāvājums no Japānas kļuvis plašāks, Eiropā nonākot jaunajam “Mazda CX-30” un “Honda e”, kā arī “Nissan Ariya” krosoveram, tomēr tas pagaidām nekonkurē ar Eiropas autoražotāju piedāvājumu.

Japānas autoražotāji aktīvi strādā pie dažādām tehnoloģijām, tostarp, ūdeņraža degvielas šūnām, taču lēmums saglabāt hibrīdus nozīmē, ka valsts autoražotāji ļoti nesteigsies, lai piedāvātu virkni jaunu elektroauto modeļu.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN

Varēja vēl Toyotas Proace busiņu minēt – tas ir konkurents, jo no citiem PSA ražotajiem busiem atšķiras tikai logo. 😂
Vēl jau Lexus UX 300e, taču tas vairāk konkurē ar garantiju (ja būs visādas mistiskas apkopes, tad tam neredzu jēgu) – elektriskā ziņā vairāk auto atgādina Nissan Leaf. 🤔

Arčiņš

Par Proace busiņu nepiekritīšu. Toyota pamanījās komerc variantam ar lielo bateriju piedāvāt 15 gadu vai miljons kilometru garantiju baterijai,kaut arī baterija ir tāda pati kā PSA busiņiem. Pasažieru variantā garantija standarta 160000 vai 8 gadi. Zīmīte plus super garantija ir kaut kas vairāk. Neēsmu gan izpētījis vai tas attiecas uz visiem tirgiem.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: