Web Analytics
More
    Reklāma

    Japāna gatavojas elektrificēt savas mašīnas, taču valsts atļaus hibrīdu ražošanu

    Jaunākie raksti

    Eiropas valstis un atsevišķi štati ASV cītīgi ziņo par brīdi, kad konkrētajā teritorijā vairs nebūs nopērkami tikai ar iekšdedzes dzinējiem aprīkoti auto. Šim pulkam pievienoties grasās arī Japāna – valsts sabiedriskais medijs “NHK” vēsta, ka ap “2030-to gadu vidu” valsts aizliegs ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu auto tirdzniecību, taču hibrīdi joprojām būs atļauti.

    Japānas plāns gan vēl nav pilnībā pabeigts un tajā teorētiski vēl ir iespējamas izmaiņas. Japāna ir viens no vēsturiski vadošajiem autobūves centriem, kur bāzēti tādi lieli autoražotāji kā “Toyota”, “Honda”, “Mazda” un “Nissan”, tāpēc šis valdības lēmums atstās vērā ņemamu ietekmi uz šo autoražotāju piedāvājumu nākotnē.

    Reklāma

    Japānas autoražotāji gan ir iepalikuši, kad runājam par elektroauto. Kamēr Eiropas autoražotāji izziņo arvien jaunus elektroauto modeļus papildus jau esošajiem, japāņi bijuši itin klusi. Sākotnēji šīs valsts autoražotājiem pat bija neliels pārsvars elektrifikācijā, jo japāņu autoražotāji kā vieni no pirmajiem uzsāka hibrīdu ražošanu.

    Lai arī šobrīd elektroauto piedāvājums no Japānas kļuvis plašāks, Eiropā nonākot jaunajam “Mazda CX-30” un “Honda e”, kā arī “Nissan Ariya” krosoveram, tomēr tas pagaidām nekonkurē ar Eiropas autoražotāju piedāvājumu.

    Japānas autoražotāji aktīvi strādā pie dažādām tehnoloģijām, tostarp, ūdeņraža degvielas šūnām, taču lēmums saglabāt hibrīdus nozīmē, ka valsts autoražotāji ļoti nesteigsies, lai piedāvātu virkni jaunu elektroauto modeļu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LAN
    07.12.2020 12:32

    Varēja vēl Toyotas Proace busiņu minēt – tas ir konkurents, jo no citiem PSA ražotajiem busiem atšķiras tikai logo. 😂
    Vēl jau Lexus UX 300e, taču tas vairāk konkurē ar garantiju (ja būs visādas mistiskas apkopes, tad tam neredzu jēgu) – elektriskā ziņā vairāk auto atgādina Nissan Leaf. 🤔

    Arčiņš
    07.12.2020 12:57
    Reply to  LAN

    Par Proace busiņu nepiekritīšu. Toyota pamanījās komerc variantam ar lielo bateriju piedāvāt 15 gadu vai miljons kilometru garantiju baterijai,kaut arī baterija ir tāda pati kā PSA busiņiem. Pasažieru variantā garantija standarta 160000 vai 8 gadi. Zīmīte plus super garantija ir kaut kas vairāk. Neēsmu gan izpētījis vai tas attiecas uz visiem tirgiem.

    Reklāma