Kā ziņo avoti Ķīnas autoražotāja “NIO” iekšienē, uzņēmums ļoti nopietni apsver iespējas paplašināt biznesu ārpus Ķīnas robežām un jau nākamgad iesaistīties Eiropas tirgū.
Uzņēmums cer, ka divu gadu laikā varētu izdoties pārdot vismaz 7 tūkstošus elektrisko ES6 un ES8 modeļu automašīnas. Tiek ziņots, ka pirmais “NIO” tirdzniecības punkts Eiropā varētu tikt atvērts Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā. Šāda izvēle gan ir nedaudz pārsteidzoša, jo šobrīd elektroauto tirdzniecības rādītājos pārliecinošās līderpozīcijās atrodas Norvēģija. Atverot savu dīlercentru tur, uzņēmumam vismaz teorētiski būtu labākas iespējas pārdot lielāku skaitu automašīnu.
Avoti vēsta, ka “NIO” jau izdevies nokomplektēt uzņēmuma Eiropas daļas vadību un tirdzniecība varētu sākties nākamā gada otrajā pusē. Ķīniešu elektroauto ražotāji pēdējo gadu laikā sasnieguši vērā ņemamu progresu. Ņemot vērā elektrisko mašīnu pieprasījumu Eiropā, arvien vairāk Ķīnas kompāniju varētu izmēģināt savu laimi Vecajā kontinentā, mēģinot pārdot savus elektromobiļus.
Taisu popkornu un gaidu Euro NCAP testus :D
Gan jau ka ar testiem būs OK. Ķīnieši labi mācās. Joprojām paliek lielais jautājums par servisu. Tas pats attiecas uz Teslu.
Ķīnieši jau labu laiku ir to panākuši piem. MG ZS EV ar 5 zvaigznēm https://www.euroncap.com/en/results/mg/zs-ev/39678
Kaut kur gan lasīju viedokli ka Euro NCAP vajadzētu paaugstināt latiņu (nu teiksim nevis ar 50kmh skriet sienā, bet 70), jo šobrīd vairāk vai mazāk visi autoražotāji ir iemanījušies dabūt augstus(-kos) novērtējumus, līdz ar to pircēja viedokļa vairs nav tik skaidrs, kurš auto tad ir (šobrīd) visdrošākais..
latiņu paaugstināt nedrīkst, jo katram ātruma diapazonam būs savi tehniskie risinājumi vislabākai drošībai, kas nestrādās tik labi citos. ja jau ir pieņemti 50 km/h pilsētā, tad uz tiem arī jātestē. uztaisīs virsbūvi mazāk samīcāmu un sargājošu uz 70, bet pie 50 gājējiem palielināsies letālā iznākuma procents, piemēram.
> jo katram ātruma diapazonam būs savi tehniskie risinājumi vislabākai drošībai, kas nestrādās tik labi citos, ja jau ir pieņemti 50 km/h pilsētā, tad uz tiem arī jātestē
Nu tas jau neliedz testēt visus diapazonus, proti, ja gājējs paliek dzīvs, ja viņā iebrauc arī ar 70kmh, var piešķirt augstāku novērtējumu ..
Nesen skatījos vienu dažādu ražotāju instrumentu (uzgriežņa atslēgu) testu – no vienas puses faktiski visi atbilda noteiktajiem slodzes standartiem, bet man (kā lietotājam/pircējam) daudz saistošāka likās tā daļa, kur tika paņemta truba un griezts kamēr rīks salūzt.
pārāk liela izvēle arī slikti) kad izvēle ir neliela, pircējs lēmumu pieņem ātrāk.
tiklīdz tirgus ir pārsātināts, tā vajag to stimulēt ar trikiem, akcijām un bonusiem, kas beigu galā tiek iekļauti jauno auto cenā un beigās picējs maksā vairāk par savu neizlēmīgumu.
Ne, kāpēc Eiropu uzskata par veco kontinentu?
tāpēc, ka no šejienes izbrauca lielākā daļa kolonistu uz visādām jaunatklātajām amerikām un austrālijām. attiecīgi jaunos pleķus dēvēja par jauno pasauli un Eiropa palika par veco.