Apple gada otrajā ceturksnī esot samaksājis Samsung aptuveni 950 miljonus ASV dolāru par to, ka Apple nav pasūtījis gana daudz OLED tipa ekrānu pie Samsung. Display Supply Chain Consultants analītiķi uzskata, ka Apple nav pietiekami veicies ar viedtālruņu pārdošanu, kas arī licis samazināt ekrānu pasūtījumu apjomus.

Protams, šāds solis ir tikai loģisks, jo Apple dodas pie Samsung ar savu plānu par pasūtāmo ekrānu apjomu, Samsung uzrīko ražotnes, visas ražošanas tehnoloģijas, noalgo speciālistus, bet te izrādās, ka Apple nemaz tik ļoti ekrānus nevajag. Šis gandrīz miljards ASV dolāru, visticamāk, ir soda naudas par dīkstāvēm vai neizpildītiem pasūtījumiem no Apple puses.

Apple biznesu jūtami ietekmējis vīruss, jo uzņēmumam nācās slēgt savus veikalus, kas daudzās valstīs ir viens no lielākajiem noieta kanāliem. Arī ASV, kur jau pāris mēnešus ir milzu ekonomiskā nenoteiktība, ārkārtīgi augsta vīrusa izplatība un nemieri, Apple neveicas ar biznesu. Arī Ķīnas tirgus pamatīgi iepalicis aiz plānotajiem apjomiem.

Apple plāno izziņot uzņēmuma darbības rezultātus 30. jūlijā, tad arī bilde par Apple un Samsung sadarbību būs skaidrāka. Pēdējos gados gan arī Apple kautrējas no iPhone un citu ierīču pārdošanas apjomiem, izziņoti tiek tikai apkopoti finanšu dati, bet ne uzskaitīti pārdotie gabali, kas kādreiz bija Apple lielākais lepnums.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
0931

Tehnoloģijas Samsungam ir gatavas pirms kaut ko pasūta, pretējā gadījumā Apple pasūtītu nevis ražošanu, bet R&D.

Pārdošanas apjomi, nu, vīruss mazliet iecirta pa patēriņa ieradumiem. Un tas vēl ne tuvu nav smagākais iespējamais variants….

Astro

Pats saprati ko pateici?

digitalk

pat es sapratu. kur neskaidrība?