Vācu autokoncerns “Volkswagen” pieteicis preču zīmes vairākiem saviem klasiskajiem modeļiem, tādā veidā netieši norādot, ka tie varētu tikt atjaunoti elektroauto formātā. Tendence sākās jūnija beigās, kad ražotājs pieteica preču zīmi “e-Samba” nosaukumam. Lai arī sākotnēji tika uzskatīts, ka tas varētu būt ražošanas versijas nosaukums “ID Buzz” konceptam, sagaidāms, ka minētais konceptauto saglabās “ID” nosaukumu.
Turpmāko nedēļu laikā “Volkswagen” reģistrēja “e-Beetle”, “e-Golf Classic”, “e-Kübel” un “e-Karmann” preču zīmes. Lai gan informācija nav apstiprināta, medija “Autocar” rīcībā esošā informācija liecina, ka šīs preču zīmes netiks izmantotas mašīnām, kuras ražos “Volkswagen”. Visticamāk, tās izmantos kompānija “eClassics”, kas specializējas vecu automašīnu pārbūvē par elektroauto. “Volkswagen” atbalsta šo kompāniju un tā jau ražo elektrisko klasiskā “Beetle” versiju.
Viens no interesantākajiem auto, kam “Volkswagen” pieteicis preču zīmi ir “e-Kübel”. Kompānijas izpilddirektors Herberts Dīzs vēl 2017.gadā paziņoja, ka viņš vēlas atjaunot “Kübelwagen” – militāro transportlīdzekli, kuru 2.pasaules kara laikā izmantoja nacistiskās Vācijas armija. Paredzēts, ka šis auto, protams, būs elektrisks.
Lets pull out some old fat…..protams, to var nosaukt kā firmas vēstures un tradīciju spodrināšanu, bet vai tik tas nenorāda uz stagnāciju un jaunu ideju trūkumu….? Ford kaut kā nav pieminējis e-T model hehe
Tas norāda arī uz to, ka vecajam dizainam ir pamatīgs fanu pulks ārpus senilu veču aprindām.
Tirgus parādīs
Kalifornijā tas notiek diezgan lielos apjomos un vaboles ir populārs pārbūves objekts!Tikai likumsakarīgi, ka rūpnīca piedāvā pārbūves komplektu!
Pag, veco auto pārbūve Kalifornijā ir viens un jaunie modeļi ar veciem nosaukumiem – manuprāt, kas cits…..
Izlasi rakstu:
“Visticamāk, tās izmantos kompānija “eClassics”, kas specializējas vecu automašīnu pārbūvē par elektroauto. “Volkswagen” atbalsta šo kompāniju un tā jau ražo elektrisko klasiskā “Beetle” versiju.“
Mjā, viss kopā – gan atbalsta, gan reģistrē zīmes. Zin kā, jālasa pa diagonāli, visu jau tāpat neaptvert.
Nacistu ēras ķibelvāģis, protams, ir labs kandidāts reanimēšanai e-versijas veidā (kasot galvu…..). VĪzentālieši uzreiz pieteiksies kompensācijai.
Vispār jau Mexikā vēl “vakar” ražoja jaunas vaboles. Nemaz nerunājot par milzīgo aftermarketa tirgu, kas vēl ražos un ražos detaļas. Domāju tāpēc Kalifornijā vaboles varētu būt tik populāras.
https://www.dw.com/en/final-vw-beetle-drives-off-mexico-factory-floor/a-49544177-0
DĀfrikā vēl ap 2000iem sākumā ražoja Golfu Mk1 viņu lokalizētajā izpildījumā, laikam bija neliels imports uz UK.