Web Analytics
More
    Reklāma

    BMW sēdekļu apsilde strādās 3 mēnešus gadā jeb viss kļūst abonējams

    Jaunākie raksti

    Peļņas pamatā jau šobrīd nereti ir abonēšanas plāni, kas it kā piedāvā par nelielu mēneša maksu iegūt kaut ko plašāku (pieeju mūzikai) vai biežāk nomainīt, nekā preces izmantotājs to darītu (skuvekļus). Abonējam šobrīd visu – mūzikas, video, spēļu straumēšanu, Word un Photoshop lietotnes, pat operatīvais līzings ir sava veida abonēšana.

    Un izskatās, ka BMW grasās arī ieviest abonēšanu dažādiem automašīnu papildaprīkojumiem. Par godīgu samaksu jau šobrīd vari nokomplektēt BMW kā vien sirds kāro. Turklāt turpmāk BMW piedāvās jau visai pilnīgi sakomplektēt mašīnas, bet pieeju iespējām varēsi iegūt ar pasūtījuma veikšanu, kas šo iespēju aktivizēs. Protams, BMW varēs arī šo iespēju atslēgt un pat slēgt pavisam. Šī nebūs pirmā reize, kad ražotājs izdomā vairs neuzturēt serverus vai kaut ko savā galā atslēgt.

    Reklāma

    Virtuālās realitātes prezentācijas norises laikā BMW paziņojuši, ka vairākas automašīnas saņems programmatūras atjauninājumu, kas atnesīs digitālās atslēgas iespēju kopā ar Apple viedtālruni, kā arī BMW ies Tesla ceļu, jo jau rūpnīcā mašīnas saņems visas vai gandrīz visas aprīkojuma pakotnes, bet tās tiks aktivizētas pēc samaksas saņemšanas auto pirkuma mirklī vai arī pēcāk. BMW Operating System 7 modeļi saņems 1 GB atjauninājumu jūlijā, tā uzstādīšana aizņems 20 minūtes.

    Turpmāk BMW piedāvās daudzas iespējas abonēt. Abonēt varēsi adaptīvo kruīza kontroli, automātiskās tālās gaismas un pat dibena apsildi. Šādus un līdzīgus mašīnas pakalpojumus varēs pasūtīt, un tie darbosies trīs mēnešus līdz trīs gadus pēc pirkuma veikšanas.

    Avotscnet
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    35 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    02.07.2020 09:15

    Izskatās ka čipošanas kantoriem drīz būs jauns rūpals, pieslēgt pirātiskās komforta pakas! :D
    Ir jau darboņi, kas no sistām teslām vāc komponentes un implantē tās Auģikos, tā kā pakalpojumu servisus pieslēgt nebūs liela problēma.

    Krotow
    02.07.2020 09:20
    Reply to  Skābene

    Tas tā līdz brīdim kad tehniskajā apskatē čipotos vāģus sāks mest ārā ar 2-niekiem.

    0940
    02.07.2020 09:40
    Reply to  Krotow

    Neesmu dzirdējis ko tieši dod T>>A shēma, bet jautājums par čipošanas kvalitāti un apjomu. TA būtu jāvērtē auto no satiksmes drošības viedokļa, kas ietvertu arī čipotu motoru (kas teorētiski pie noteiktiem apstākļiem varētu izraisīt mazspēju vai apstāšanos).

    Komforta pakas būtu jāatstāj ražotājam, jo tas nav drošības jautājums. Un nē, es nerunāju no to aizstāvības viedokļa, vienkārši es neuzskatu ka TA izmaksām ir jāpalielinās dēļ tā, ka viņi nodrošinās specus, kas spēs rakāties pa auto lokālo tīklu, skanēt blokus un noteikt kuras funkcijas ir pieslēgtas, apejot ofic. veidu. Tad lūk – es nevēlos maksāt par šo ražotāja pasūtītu izpriecu. Gribat – skanējiet auto dīlera centrā kamēr maina BMW brīnumeļļu, da kaut uz ceļa apturiet un policijas klātbūtnē pārbaudiet Bet ne TA boksos. Tā man šobrīd izskatās.

    Čiekurs
    02.07.2020 09:58
    Reply to  0940

    Tas ko Krotow domāja ar TA 2 punktu problēmu ir kvēpu filtru un ar vien populārāko AdBlue atslēgšanu. Ticu, ka ir arī citas nelegālas iejaukšanās, kas tiešā veidā ietekmē drošību, piemēram, izšautus Airbag uzrāda par esošiem utt.
    AdBlue gadījumā daudzas tehnikas vienības regulāri atsakās strādāt, jo sistēma ir čerez žopu veidota, turpretī kvēpu filtru apmputācija ir vienkārša nespēja uzturēt auto tehnisko stāvokli.

    Aignasy
    02.07.2020 09:53
    Reply to  Krotow

    Jau tagad savam bmw uz apskati iešuju stock softu, pēc apskates uzlieku atpakaļ custom. Nav problēmu.

    Krotow
    02.07.2020 10:09
    Reply to  Aignasy

    Redzēs cik tas būs vienkārši jaunajiem auto. Vēl jo vairāk ja čipotājs nezinās visus reģistrācijas skaitītājus vai arī softs bez kādām ražotāja privātajām atslēgām nepalaidīsies. Tur ir čupa nianšu.

    Personīgi man šī auto pārvēršana par “viedpulksteni” derdz. Gaidām kādas lielas tiesas prāvas par “ieslēdzamo” iespēju tēmu. Jo izskatās ka šī kaite ies tikai dziļumā.

    Aignasy
    02.07.2020 10:21
    Reply to  Krotow

    Bmw jau no 2004 gada ir “viedpulkstenis”. Un neiesaku laist savam bmw klāt “speciālistus” ar carly 😂

    Kurlander
    02.07.2020 12:51
    Reply to  Krotow

    Diez vai būs kādas tiesas prāvas… Tā pati Tesla jau praktiski ražo gadget-us ap kuru apkārt ir uzbūvēta mašīna (dzelži) un vis stāv rindā, lai tikai to dabūtu. Pagaidām pārējiem autoražotājiem ir otrādi… bet tas ir pagaidām… Visi lielākā vai mazākā mērā vnk kopēs Teslu (tāpat kā to dara pārējie ražotāji, kopējot visu no Apple/iPhone). Mūsu bērni jau vairs nezinās, kas ir parastā “dumjā” mašīna, jo tādu vairs nebūs… būs tikai gudrās, kas visu par mums un mūsu paradumiem zinās un mēs par to vēl piemaksāsim :(
    Pieļauju, ka būs kaut kas līdzīgs kā ar Amazon Kindle…. ar un bez reklāmām :)
    Iedomājies… iesēdies auto… un kamēr neesi noskatījies reklāmu tikmēr nevari sākt braukt… ir protams variants… pērc dārgāk to pašu auto, bet BEZ reklāmām… mnjā… vot tas būs kruta :)

    Krotow
    02.07.2020 15:16
    Reply to  Kurlander

    Tas var patikt tikai zombijiem. Tad būs arī adblokeri un interneta bloķēšana auto. Iespējams arī kompānijas, kuras auto bez reklāmām tirgos dārgāk utt.

    0940
    02.07.2020 18:14
    Reply to  Krotow

    Interneta bloķēšana, vai ne. Ja mūsdienu telefonam nav interneta, tas pārvēršas par lielu pulksteni. Auto bez interneta būs tapsēts ķirbis, kurā varbūt pat nevarēs iekāpt pasildīties, jo bez ineta to nevarēs atvērt…vai varēs sēdēt, bet tikai ar vaļējām durvīm, jo bez ineta kompis nedarbinās ventilāciju, jo kas zin, vai tā ir abonēto pakalpojumu sarakstā.

    test
    03.07.2020 01:13
    Reply to  0940

    Agrāk vai vēlāk ieraus dziļi tūtā ar to visu, neviens nevar nodrošināt visur pieejamu internetu, bet, izbraucot ārpus eiropas, tev tāds brauciens maksās tūkstošus, jo tur vēl aizvien ir jāmaksā par megabaitiem – 5min izpriecas internetā ar telefonu jau var izmaksāt simtus.

    Mietpilsoņiem, kuri nekad nepamet dzimto pilsētu, tas varbūt arī der, bet pilsētā auto praktiski nav vajadzīgs, tāpēc, jo ātrāk atmetīs šo sviestu, jo labāk. Un ļoti jācer, ka Tesla, ar visām savām stulbajām idejām, un mašīnu ražošanu tiem, kam riebjas braukt, labi drīz pārstās eksistēt. Mēs visi no tā tikai iegūsim – nebraucēji atgriezīsies tramvajā ar telefonu rokās, bet braucēji brauks pa bāni, bet pilsētās vizināsies ar velosipēdiem un elektromopēdiem.

    KKTK
    02.07.2020 10:47

    Cik forši ir braukt ar riteni :D

    Krotow
    02.07.2020 11:18
    Reply to  KKTK

    Mūsu klimatā kad ārā vasara un nelīst lietus un nav jāved mantas, bērni u.tml.

    0940
    02.07.2020 18:17
    Reply to  Krotow

    Jā jā, mēs katru dienu braucam uz darbu ar auto, jo mums līdzi ir lieli saiņi vai pat gulta ko uz velo nevar vest) Un bērnu vešana uz velo ir jau atstrādāta, ir sēdekļi bērniem, pat ar lietus pārvalkiem. Bērns velo sēdeklī nevar pļumpēt kolu un izklaidēt sevi ar planšeti? Gan jau var, ja tā ir vienīgā problēma!

    Karlis
    02.07.2020 11:48

    Vai varētu lūdzu ādas beņķus abonēt uz tiem braucieniem, kad jāved bērnus, bet atspējot, kad ārā spīd saulīte?

    Krotow
    02.07.2020 14:20
    Reply to  Karlis

    Te prasās 10 plusi ;)

    0940
    02.07.2020 14:32
    Reply to  Karlis

    Nav jau grūti nedot bērniem ēdienu braucot)

    Cita lieta, ja mazie nepanes braukšanu un braucot atvemj mājās apēsto – jāved uz šupolēm, vingrināt vestibilāro aparātu.

    trel
    02.07.2020 12:01

    Virsraksts gan nedaudz nekorekts. Pēc tā var spriest, ka turpmāk BMW sēdekļu apsilde VISIEM auto strādās tikai 3 mēnešus gadā.
    Bet relīzē skaidri un gaiši ir pateikts – ja tu auto no rūpnīcas nopirksi “bez sēdekļus apsildes” (reāli viņa būs uzstādīta), tad tu varēsi abonēt sēdekļu apsildi, ja tomēr sagribēsies.
    Vai tas ir tas pats, kas pateikt, ka BMW turpmāk strādās sēdekļu apsilde 3 mēnešus gadā? Ja es rūpnīcā jau samaksāšu par apsildāmajiem sēdekļiem, tad man nekas nebūs jāabonē.
    Patiesībā uzskatu, ka BMW ir spēruši pareizu soli. Cilvēkiem nebūs jāfantazē – kā būtu, ja būtu. Ja auto trešais lietotājs izdomā, ka viņš grib izmantot adaptīvo kruīza kontroli, tad viņam nav jātaisa retrofits un jāliek dārgas iekārtas mašīnā. Viņš var abonēt vai par pilnu summu nopirkt šo pakalpojumu digitāli.
    Šis viss arī padara vieglāku lietotu auto pirkšanu. Nav jārokas cauri bomžpaku variantiem, lai atrastu auto ar sev vēlamo komplektāciju. Tu vari pirkt to, kurš ir labāk saglabājies un tad “eneiblot” sev nepieciešamo.

    Kursors.lv
    02.07.2020 12:05
    Reply to  trel

    Viss pareizi ar virsrakstu, par maksu varēsi izmantot auto fīčas.

    Astro
    02.07.2020 12:14
    Reply to  trel

    Doma nav slikta, bet jautājums ir cenā. Ja atmetam versiju, ka 1. pircējam ir principiāls viedoklis par kādu aprīkojuma paveidu, tad ja jau par pakalpojumu nevar vai negrib maksāt cilvēks, kurš var atļauties jaunu mašīnu, tad diez vai to spēšu darīt es, nopircis grabažu par 2K.

    Skābene
    02.07.2020 13:28
    Reply to  Astro

    90 tajois gados auto ražotāji jau praktizēja auto instalāciju, kas ļauj pieslēgt vajadzīgo skaļruņu skaitu, beņķu apsildes, ventilācijas utt. Pasūtīji auto ar velūra salonu bez apsildes un ventilacijas, tev bija lupatu beņķis ar mehānisko vadību, bet zem krēsla bija konektori, kur varēja pieslēgt ādas beņķi ar elektro vadību, apsildi, ventilāciju utt. Ap 2000 jiem jau sāka atteikties no šīs prakses, jo vadi maksā naudu un uz vadu rēķina varēja ietaupīt.
    Tagad ir citas tehnoloģijas, kas ļauj ievērojami samazināt vadu daudzumu, bet ir daudz visādu papildus vadības bloku un kontrolieru, kas maksā naudu un sadārdzina auto vērtību.

    ES BMW vietā ieviestu citus abonēšanas pakalpojumus. Piemēram, sporta režīms varētu būt par maksu, standartā maksimālais ātrums varētu būt 130, bet ja gribi 250, maksā. Riepu svilināšnas režīmam varētu būt maksa nu un visādām citām izpriecām. Sēdēkļus gan nevajadzētu aiztikt.

    Uldis M.
    02.07.2020 17:21
    Reply to  Skābene

    nevajag pat 90tos. Es pirms 5 gadiem 2007. gada Subāram pārskrūvēju mehāniski bīdāmus auduma beņķus uz elektriski regulējamiem ādiniekiem no cita subāra un visivajadzīgie štekeri jau atradās zem beņķiem. To pašu esmu dzirdējis par pogām uz stūres u.t.t. Tas notiek vēljoprojām.

    Last edited 3 years ago by Uldis M.
    fds
    02.07.2020 15:07
    Reply to  trel

    Problēma jau tur, ka:
    1) daudz lietojot pa gadiem tāpat samaksāsi dafigā vairāk, kā cik tā ekstra šobrīd maksā. Nu nebūs tās cenas izrēķinātas tur uz 10-15 gadiem, bet gan ar mēnešmaksājumiem jau pa dažiem gadiem noteikti samaksāsi pilnu summu.
    2) tālākpārdošanai liels mīnuss, jo kāpēc pirkt bmw, kur jāmaksā mēneša maksa par beņķa apsildi, ja vari nopirkt Audi, VW vai ļoti daudz citu lietotu auto, kam tas jau ir iekšā?

    Es it kā piekrītu par domu, ka cilvēks pērkot auto jau nevar īsti zināt, ko viņš tiešām lietos un ko nē, bet es arī neticu tam, ka varēsi tagad pa lēto pirkt bāzīti un tad domāt, ko lietot. Bāzīte gan jau arī kļūs dārgāka, ja visur jāsaliek iekšā tās lietas, jo nav jau runa tikai par softu, bet arī fiziski uzstādīto tehniku, aprīkojumu, sensoriem utt.
    Tāpat viņiem arī jāierēķinās, ka būs cilvēki, kas pirks bāzīti, atradīs veiklus darboņus, kas Tev uzlauzīs sistēmu un atslēgs visas krutās fīčas (nu labi, varbūt pagaidīs garantijas beigas).
    Ja pameklē internetā, tad jau tagad Teslām var atrast info, ka cilvēki ir pamanījušies bez Teslas iesaistes atslēgt tos maksas jaudas uzlabojumus.

    Krotow
    02.07.2020 16:23
    Reply to  fds

    Zaļās ilgtspējas bezatkritumu un bezizmešu politikas veidotājiem būtu laiks pievērst uzmanību šādām tendencēm. Auto, kur kādas no iespējām, tālāk pārdodot, pazūd, kļūst ļoti nepievilcīgi otrreizējā tirgū. Ne visi potenciālie pircēji gribēs čakarēties ar čipošanu u.tml. Tā daudz nosacīti jaunu auto nonāks šrotos. Kas nav ne zaļi ne ekonomiski.

    Last edited 3 years ago by Jānis Baumanis
    Skābene
    02.07.2020 17:01
    Reply to  Krotow

    Zaļie tak dabūja kloķi no augsto zīmolu modes namiem, kur tiesa, pateica, ka neizpārdotās kolekcijas drīkst nodot iznīcināšanai un tās nav obligāti jāiztirgo lētos outletos, kas atņem zīmolam prestižu! :)

    Uldis M.
    02.07.2020 17:17
    Reply to  Krotow

    Zaļie vienmēr ir bijuši ieinteresēti lai no ielām ātrāk pazūd vecāki vāģi kas vēl nav aprīkoti ar jaunākajām izmešu normām atbilstošiem dzinējiem.

    0940
    02.07.2020 18:21
    Reply to  fds

    > kāpēc pirkt bmw

    tas ir labs jautājums jau tagad, arī bez apsildes abonēšanas D

    Agris
    02.07.2020 19:10
    Reply to  fds

    Manuprāt, šis ir labs auto vērtības saglabāšanas instruments otrreizējā tirgū – nopērc jau pakotu auto pa konkurenta bāzes cenu, bet ja gribi, būs arī papildus ekstras, turklāt to varēsi samaksāt arī ar uzņēmuma naudu. Tāpat arī jaunu auto – nopērc kādā valstī vid atļautajā limitā un ekstras abonē – у меня все документы в порядке 😄

    fds
    02.07.2020 14:51

    Vai BMW grib panākt to, ka visāda mašīnu hakerēšana utml kļūst par milzīgu rūpalu? Jo tas ir tieši tas, ko viņi panāks.

    Kaspars Baradach
    02.07.2020 17:35

    es tikko izdomāju vēl labāku fīču. vajag pārdot klientam noteiktu dibena sildīšanas ciklu skaitu!

    Uldis M.
    02.07.2020 17:48

    Nez, divējādas sajūtas par šo. Kaut kā jau šķiet ka tas paliek par traku. Šķiet kaut kā aplami – ka ražotājs visu iekšā saliek bet nepieslēdz?! Principā arī kaut kāda resursu izšķērdēšana… Ražotājs nepaliks zaudētājos un cenā jau ierēķinās kā minimums pašizmaksu visām šīm papildfīčām.
    Un Nez kā būs kad pēc dažiem gadiem tev sāks plīst tās 100 ekstras ko tu nemaz neesi izvēlējies? ne viss ir tik nodalāms…
    Nē, ok, ja esi ļoti bagāts BMW fans kurš brīvi var aiziet uz salonu un salasīt savu perfekto komplektāciju, tad viss ok. Turpmāk tā vietā varēsi abonēt šīs fīčas un uz kopējo mēneša tēriņu fona par auto īpaši nejutīsi atšķirību.
    Ar šo pēc tam čakarēsies austrumeiropas pilsoņi kuri grib šikot.Vispār tas jau notiek arī tagad – par salīdzinoš lētām naudām var nopirkt patsmit gadīgu Tuareg, Q7, X6… tik pēc tam nākas improvizāt pa kaktu servisiem jo ik pa laikam kāda no tām 100 fīčām un sensoriem plīst, a uz salonu dzīt un mainīt pret oriģinālām naudziņas nepietiek…

    0940
    02.07.2020 17:59
    Reply to  Uldis M.

    A-EU haki starp beņķi un dibenu pametīs termoforu ar karstu ūdentiņu)) kāda tur abonēšana!

    0940
    02.07.2020 18:10

    Ja runājam par abonēšanu, tad jautājums par abonēšanas periodu. Gads, kvartāls, mēnesis, diena vai pat izmantošanas reizes? Ar esošo IT līmeni var uztaisīt tarifikāciju kaut pa stundām, ja gribētu un būtu vajadzība, bet domājams, ka pagaidām tirgus tam vēl nav gatavs, sak, minūšu skaitītāji knapinās ar sitībī u.c. pakalpojumiem, BMW īpašnieks ņem uz gadu.

    Privātpersonai, kas pērk 50K+ auto, tā abonēšana radīs tikai sapīkumu, un ja jau taupīt, tad vajag pa dienām vai reizēm – tik saprotams, ka jo mazāki periodi, jo dārgāk izmaksā – tāpat kā ar auto nomu.

    No otras puses, ja BMW dalīs gadu sīkāk, tad abonēt tikai oktobra-aprīļa periodam maksās 90% no visa gada maksas un beigās tāpat būs gads. 

    wils
    07.07.2020 14:41

    Es BMW vietā, nevis atslēgtu sēdekļu apsildi, bet abonementu nemaksātājiem, viņu neļautu atslēgt.

    0853
    07.07.2020 14:50
    Reply to  wils

    ātrumā izlasīju “alimentu nemaksātājiem”)
    izsautēt olas, lai netaisa nākamos bērnus ko pamet likteņa varā…

    Reklāma