AOC ar lepnumu paziņo par savu vadošo lomu spēļu monitoru pasaules tirgū 2020. gada pirmajā ceturksnī. Zīmols sasniedza visaugstāko rezultātu, 19,5 % tirgus daļas visā pasaulē, otro ceturksni pēc kārtas pārspējot konkurentus (IDC Gaming Tracker 2020. gada 1. ceturksnī).

Turklāt, saskaņā ar jaunākajiem tirgus analītiķu sniegtajiem datiem, monitoru tirgus Eiropā piekto gadu pēc kārtas kopš 2016. gada 1. ceturkšņa secīgi pieaug. 2020. gada pirmajā ceturksnī monitoru tirgus pieauga par 5 %, salīdzinot ar 2019. gada 1. ceturksni. Displeja speciālisti AOC un MMD (Philips monitori zīmola licences partneris), kas abi pieder TPV — kas ir viens no pasaules vadošajiem LCD monitoriem un televizoru ražotājiem, vairāk nekā divas reizes pārsniedza tirgus pieaugumu, palielinot savu pārdošanas apjomu par 12,3 %. Nemitīgi augošā un ļoti konkurētspējīgā tirgū abu zīmolu kopējā tirgus daļa kopā nodrošina viņiem trešo pozīciju kopš 2018. gada 1. ceturkšņa ar kopējo tirgus daļu 14,9 %.

Pateicoties ļoti veiksmīgajiem, godalgotajiem spēļu monitoriem no G1 un G2 sērijām un jaunākajiem AGON 3 modeļiem no premium spēļu monitoru sērijas AGON, displeju speciālists AOC ir pakāpies līdz pirmajai pozīcijai augstas atsvaidzes intensitātes (100 Hz un augstākas veiktspējas) monitoru tirgū ar 28,3 % tirgus daļu, palielinot savu pārdošanas apjomu par iespaidīgiem 40 %, salīdzinot ar pagājušā gada pirmo ceturksni.

Liela izmēra monitori (displeja izmērs 27” un lielāks) arī ir nozīmīga monitoru tirgus izaugsmes sfēra 2020. gada pirmajā ceturksnī. Salīdzinot ar 2019. gada 1. ceturksni, šis segments pieauga par 22,1 %. AOC un MMD kopā ir palielinājuši šo pieaugumu vairāk nekā divas reizes, tajā pašā laika posmā palielinot savu pārdošanas apjomu par 47,4 % un reģistrējot lielākos pārdošanas apjomus šajā segmentā 2020. gada 1. ceturksnī. Philips monitoru (MMD) pārdošanas apjoms palielinājās par 21,5 %, bet AOC palielināja pārdošanas apjomu tajā pašā laika posmā par iespaidīgiem 89,1 %, kļūstot par visstraujāk augošo zīmolu šajā segmentā. Abi zīmoli kopā sasniedza pirmo pozīciju liela izmēra monitoru (27”+) segmentā, palielinot savu kopējo tirgus daļu par 2,8 % salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu un sasniedzot 16,2 % no šī augošā tirgus.

Kopējais monitoru tirgus turpina pieaugt, pateicoties vairākām norisēm. Augstas izšķirtspējas displeju (QHD un UHD) pārdošanas apjoms visā pasaulē pieauga par 40 % no 2019. gada 1. ceturkšņa līdz 2020. gada 1. ceturksnim, ar uzsvaru uz pakāpenisku ierasto Full HD displeju nomaiņu. Arī UltraWide (un SuperWide) displeji (ar ekrāna malu attiecību 21: 9, 32: 9 un 32:10), piemēram, AOC CU34G2X, Philips 43”439P9H vai 49”499P9H, kļūst arvien izplatītāki, pateicoties paaugstinātajai iegremdēšanās sajūtai, kā arī produktivitātei, kuru tie nodrošina. Šādu monitoru pieaugums visā pasaulē salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu ir 100 %. Arī ieliektie displeji kļūst arvien populārāki: šis tirgus salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu pieauga par 63 %. Pieauga arī pieprasījums pēc liela izmēra monitoriem, it īpaši uzņēmējdarbības vidēs, kur produktivitātei ir liela nozīme. 27”displeja izmērs ir kļuvis par jauno standartu. Lielāki displeji parasti arī nodrošina jaunas tehnoloģijas palielinātai elastībai un inovatīviem risinājumiem, tādējādi veicinot produktivitāti un ērtu lietošanu, piemēram, pilnas komplektācijas monitori ar USB-C dokstaciju, Gigabit Ethernet portiem, MultiView (Picture-in-Picture iespējām) un KVM slēdžiem.

Spēļu monitoru nozarē joprojām ir pieprasījums pēc augstiem atsvaidzes intensitātes līmeņiem. 100 Hz un augstākas veiktspējas monitoru tirgus apjoms pieauga par 60 %, turpretī 144 Hz un augstākas veiktspējas monitoru apjoms pieauga par 76 % salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu.

AOC izaugsme šajā periodā (pārdošanas apjoma pieaugums par 13,9 % salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu) noteikti ir saistīta ar plašo monitoru klāstu, kas paredzēts spēļu entuziastiem, regulāriem spēlētājiem, kā arī profesionāliem e-sporta spēlētājiem. Šāda veida monitoriem ir augstas veiktspējas specifikācijas, ieskaitot augstus atsvaidzes intensitātes līmeņus, mazu reakcijas laiku un liektus paneļus iegremdējošās sajūtas palielināšanai. AOC izaugsme ir balstīta arī uz konkurētspējīgām cenām un labi aprīkotiem biznesa displejiem, kas paredzēti MVU un sabiedriskajam sektoram, piemēram, B1 (Basic), E1 (Essential) un P1 (Professional) sērijas. Liela izmēra ekrāni spēļu un biznesa modeļos (piemēram, P1 sērija) arī bija nozīmīga AOC izaugsmes sfēra (89,1 % pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu).

Philips monitoru izaugsme ir bijusi iespējama, pateicoties ilgtspējīgiem, “zaļiem” produktiem, kā, piemēram, 271B7QGJEB; inovatīviem risinājumiem, piemēram, monitoriem ar USB-C dokstaciju, Ethernet savienojumu, PowerSensor enerģijas patēriņa samazināšanai un uznirstošo tīmekļa kameru, lai palielinātu drošību un ērtu lietošanu, izmantojot tūlītēju reģistrāciju ar Windows Hello.

Philips monitoriem ir visplašākais USB-C monitoru klāsts tirgū (ar 12,27 % tirgus daļu šajā segmentā), sākot no vienkāršiem USB-C savienojumiem, līdz pilnībā iestrādātas USB-C dokstacijas iespējām, ieskaitot Ethernet un barošanas padevi ar USB-C. “USB-C” monitoru segmentā Philips monitoru skaits salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu pieaudzis par 14 %, un par 40 % salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni. Turklāt MMD izaugsmi veicināja spēļu konsoļu monitori no Momentum līnijas, piemēram, 32“326M6VJRMB un līnijas flagmanis 43” 436M6VBPAB. Visbeidzot, liels MMD izaugsmes faktors bija SuperWide modeļi, piemēram, 439P9H (32:10) un 499P9H (32:9) monitori, kas ir aprīkoti ar lietotāja vēlmēm atbilstošām funkcijām (lieli displeja izmēri, uznirstošā tīmekļa kamera, palielināta efektivitāte ar PowerSensor, pilnvērtīga USB-C dokstacija). 43”+ 49” segmentā Philips monitori ieņem trešo vietu tirgū.

Vēl viens no Philips monitoru pārdošanas pieauguma veicinošajiem faktoriem ir B2B fokusētas B9T sērijas 10 punktu skārienekrāni, kas ir izturīgi pret putekļiem/ūdeni (IP65) ar precīzi regulējamu statīvu izmantošanai ārpus telpām un ir lieliski piemēroti HoReCa, izglītības nozares un tirdzniecības vietu lietojumprogrammām.

”Pēdējā ceturksnī AOC un Philips monitori atkal piedzīvojuši lielāku pieaugumu nekā tirgus kopumā. Abi zīmoli uzmanīgi pēta, ko patērētājs sagaida no monitora. Neatkarīgi no tā, vai tā ir augsta atsvaidzes intensitātes pakāpe, jaunākās tehnoloģijas un precīzi spēļu monitoru paneļi vai UltraWide un SuperWide displeji, vai enerģijas taupīšanas un produktivitātes palielināšanas iespējas biznesa monitoriem, mums ir risinājums katram tirgum, un mūsu tirdzniecības dati pierāda, ka mēs esam uz pareizā ceļa”, saka Stefans Sommers (Stefan Sommer), AOC International Europe un MMD Monitors & Displays mārketinga un biznesa vadības Eiropas reģiona direktors.

Baltijā monitoru tirgus 2020. gada 1. ceturksnī nedaudz samazinājās, par 7,90 %, salīdzinot ar 2019. gada 1. ceturksni. Neskatoties uz to, AOC un MMD kopā ir pirmajā pozīcijā pārdoto monitoru ziņā, palielinot savu pārdošanas apjomu par 7,9 %, ar kopējo tirgus daļu 27,8 %, kas ir vislielākā tirgus daļa 5 gadu laikā un visu laiku lielākais pārdošanas apjoms ceturksnī. Tas norāda uz tirgus daļas pieaugumu par 10,2 %, salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni (2019. gada 4. ceturksnis), un gada pieaugumu par 4,1 % (2020. gada 1. ceturksnis salīdzinājumā ar 2019. gada 1. ceturksni). MMD arī palielināja savu tirgus daļu par 8,3 %, sasniedzot trešo vietu tirgū un reģistrējot 15 % tirgus. AOC arī sasniedza savu visu laiku lielāko tirgus daļu – 12,8 %.

Lielo monitoru segmentā (27” un vairāk) AOC un MMD palielināja savus pārdošanas apjomus par 10 % un kopā atrodas pirmajā vietā, neskatoties uz nelielu tirgus pieaugumu – tikai 1,4 %. MMD ir otrajā vietā pēc pārdošanas apjoma un tirgus daļas šajā segmentā – 19,3 %. Kopā abiem zīmoliem ir lielākā liela izmēra monitoru tirgus daļa Baltijā, aptverot 33,7 % tirgus; tas nozīmē, ka viens no trim pārdotajiem 27”+ monitoriem ir vai nu AOC, vai Philips. Tas bija iespaidīgs tirgus daļas pieaugums, par 17,7 %, salīdzinot ar iepriekšējo – 2019. gada 4. ceturksni.

“Baltijas reģionā abi mūsu zīmoli kopā atkal ir augstākajā pozīcijā tirgū. Mēs pēdējā ceturksnī diezgan ievērojami palielinājām pārdošanas apjomus, jo īpaši attiecībā uz MMD, kas liecina, ka mēs joprojām esam samērā spēcīgi Baltijā. Liela izmēra monitoru segmentā ar saviem zīmoliem pārklājam trešdaļu tirgus, kas ir lieliski!”, saka Žiri Dubina, AOC & MMD Baltics pārdošanas direktors.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments