Google pavisam nemanāmi mēģinājusi izlauzties sociālajā telpā un radījusi vietni “Keen” -potenciālu konkurentu pasaulē zināmajam bilžu koplietošanas un sociālo mediju pakalpojumu sniedzējam “Pinterest”. Galvenā atšķirība ir tajā, ka Googles radītā platforma aprīkota ar mākslīgo intelektu, tādējādi visas lietotājam interesējošās tēmas tiks apaudzētas ar mašīnmācīšanās tehnoloģijas palīdzību.

Vietnē “Keen” lietotājs pats atzīmē savas intereses un kādu saturu atbilstoši tām vēlētos iegūt. Vai tā būtu putnu vērošana, dārza iekārtošana, ilgtspējīgs apģērbs, mājās cepta maize – jebkas, par ko ir interese un vēlētos uzzināt ko vairāk. “Keen” dos iespēju savākt informāciju, kas atbilst noteiktām interesēm, dalīties ar to un atrast jaunu saturu, balstoties uz jau saglabāto.

Acīmredzami, ka tas nav nekas jauns. Gandrīz katrs sociālais medijs tādā vai citādā veidā mēģina personalizēt saturu atbilstoši lietotāja interesēm. Turklāt “Pinterest” ir vesela vietne, kas mērķēta tieši uz lietotāju interesēm. Tomēr Googles “Keen” mākslīgais intelekts lietotājam būtiski palīdzēs vienkārši un ātri atrast un apkopot informāciju par savu aizraušanos. Konkrētajā tēmā pat nevajag būt īsti ekspertam. Pietiek ar dažiem saglabātiem teksta fragmentiem vai saitēm. Šie informācijas gabaliņi ļaus mākslīgajam intelektam laika gaitā atlasīt arvien bagātīgāku un konkrētai tēmai saistītāku saturu.

Kas attiecas uz Google – uzņēmums līdz šim nav spējis ielauzties sociālo mediju telpā tā, lai gūtu kādu labumu. Savukārt “Keen” patiešām ļautu apzināt lietotāju intereses un skaisti apkopot šo informāciju, kas vēlāk noteikti tiks salīdzināta ar to, ko Google ieguvusi no citiem avotiem.

Pašreiz Keen pieejama gan kā tīmekļa vietne, gan aplikācijas veidā Android ierīcēs.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments