Web Analytics
More
    Reklāma

    “BMW” vēlas ieņemt līderpozīcijas lādējamo hibrīdu segmentā

    Jaunākie raksti

    “BMW” plāno attīstīt savu lādējamo hibrīdu (plug-in hybrid) piedāvājumu, ar mērķi ieņemt līderpozīcijas šajā tirgus segmentā. Ražotājs strādā pie tā, lai atsevišķos modeļos tikai ar elektrību vien būtu iespējams nobraukt 100 kilometrus. Tas “BMW” sniegtu vienu no labākajiem veiktspējas rādītājiem šajā kategorijā.

    Informāciju atklājis “BMW” koncerna valdes loceklis Pīters Nota, kurš skaidro, ka elektroauto un hibrīdi jau tagad ir nozīmīga kompānijas biznesa sastāvdaļa, turklāt, to pārdošanas apjomi turpmākajos gados tikai pieaugs, tāpēc nav iemesla apstāties un neturpināt attīstību šajā virzienā. Nota sola, ka līdz šā gada beigām “BMW” un pārējie koncerna zīmoli piedavās 12 “plug-in” hibrīdu modeļus. Plānots, ka sarakstu papildinās “X2”, kā arī jaunais “Mini Countryman”.

    Reklāma

    Lādējamie hibrīdi ir šobrīd vislabākā alternatīva, kas vienā mašīnā piedāvā labāko no abām pasaulēm, proti, relatīvi īsus attālumus iespējams veikt tikai ar elektrību, mašīnu lādējot mājās vai darbā. Taču bez raizēm iespējams doties arī garos braucienos, nesatraucoties par uzlādes iespējām.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma