Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook uzsāk piedāvāt Twitch un YouTube konkurentu Facebook Gaming

    Jaunākie raksti

    Facebook ātrāk nekā plānots uzsācis piedāvāt Facebook Gaming Android lietotni, kamēr iOS lietotne esot nodota Apple izvērtēšanai un izvietošanai lietotņu veikalā. Facebook Gaming vēlas kļūt par Twitch un YouTube konkurentu spēļu tiešraižu straumēšanā.

    Google Play Store jau iegūstama Facebook Gaming lietotne, pārējiem nāksies pagaidām baudīt spēlīšu straumētāju darbošanos Facebook Gaming vietnē tīmekļa pārlūkā.

    Reklāma

    Sākotnēji tika plānots, ka Facebook Gaming lietotnes Android un iOS operētājsistēmām būs pieejamas ne ātrāk par jūniju, bet vīruss licis jau tā milzīgajam videospēļu tirgum vēl vairāk aktivizēties. Facebook nespēj stāvēt malā un noskatīties kā Twitch un YouTube nosmeļ krējumu no 160 miljardu dolāru videospēļu industrijas.

    Facebook Gaming lielākais pluss ir tas, ka Facebook jau šobrīd lieto 2.5 miljardi cilvēku visā pasaulē. Ja esi Facebook, esi arī Facebook Gaming.

    Streamlabs apkopotā informācija liecina, ka Facebook Gaming ir trešajā vietā skatīto stundu ziņā aiz Google piederošo YouTube Gaming un Amazon Twitch. Bet Twitch atrāviens ir milzīgs – Facebook Gaming skatīto video kopējais laiks ir tikai 5% no Twitch pavadītājiem 121.4 miljoniem stundu šajā gadā.

    Avotsgizmodo
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    21.04.2020 15:36

    Uhhh, Twitch, YouTube, Mixer, tagad FB gaming… Tramīgi ātri sāk uzņemt tempus šis viss. Man domāt, ka tradicionālajiem strīmeriem tas nenāks par labu. Visi mūsu lielie dūži kā Uldons, FunFaceTV, KNTENT, GrianD utt. jau tā principā ir jāizvēlas kur strīmot, bet vēl vairāk kanāli? Kā viņi bez savstarpējām integrācijām domā diez izkaroties? Nē, nu jā, nu nē… Hvz. Domāju, ka YT un Twitch paliks un FB Gaming drīzāk cīnīsies ar Mixer un tur nekā nebūs.

    Kursors.lv
    21.04.2020 15:47
    Reply to  Konsumer

    Cik labi, ka mēs nestrīmojam, vai ne? :)

    Reklāma