web analytics

Martā norisināsies digitālo spēļu izstrādes hakatons “GameHack 2020 Ventspils”

Jaunākie raksti

“TikTok” noņēmis gandrīz 350 000 video, kuri saistīti ar ASV prezidenta vēlēšanām

Līdzīgi kā citos sociālajos medijos, arī "TikTok", protams, figurē vesels lērums satura, kas sniedz nepatiesu informāciju. Lietotne nākusi klajā...

Anker sāks piedāvāt pārnēsājamo bateriju, kuru var savienot ar iPhone MagSafe tehnoloģiju

Pagājušā gada oktobrī Apple mūs iepazīstināja ar iPhone 12 sērijas telefoniem, kuri ir aprīkoti ar speciāliem magnētiem telefona aizmugurē,...

Kādu portatīvo datoru skolēnam vai darbam no mājām var nopirkt par 500-600 eiro?

Diemžēl ir sanācis tā, ka neskaitāmu ārēju spēku rezultātā mēs vairs nevaram brīvi ieiet veikalā un iegādāties jaunu klēpjdatoru....

“Volvo” sadarbībā ar “DHL” veiks elektrisku kravas auto testus Zviedrijā

"Volvo" pēdējo pāris gadu laikā izziņojuši apjomīgus elektrifikācijas plānus, kas neizbēgami skars arī autoražotāja kravas auto divīziju. "Volvo" sadarbībā...

LG piedāvās webOS operētājsistēmu citiem televizoru ražotājiem

LG tikko paziņojis, ka arī citiem viedo televizoru ražotājiem būs iespējams izmantot webOS, turklāt jau pirmie webOS izmantotāji esot...



Lai veicinātu digitālo spēļu nozares attīstību Latvijā un Kurzemes reģionā, nodibinājums “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks” sadarbībā ar biedrību “WindHackers” no 6. – 8. martam, Ventspils Augstskolā rīko spēļu izstrādes hakatonu “GameHack 2020 Ventspils”.

“Globālais videospēļu nozares tirgu iepriekšējā gadā sasniedza 152 miljardus ASV dolāru, un pēc tirgus izpētes kompānijas NewZoo prognozes šis tirgus pēc četriem gadiem pieaugs līdz 200 miljardiem ASV dolāru. Spēļu nozares attīstībai gan Latvijā, kā arī Kurzemes reģionā saskatām lielu izaugsmes potenciālu, un, pateicoties šādam pasākumam, varam sniegt iespēju radošiem un uzņēmīgiem cilvēkiem radīt inovatīvas spēles gan izklaides, gan izglītības jomā. Ventspilī ir izveidota vide, kur radīt un attīstīt jaunus un inovatīvus IT risinājumus, par ko liecina fakts, ka Ventspils ieguvusi augstāko rezultātu E-indeksa aptaujā, kā arī gada balvu Platīna pele 2019 nominācijā Valsts digitālā transformācija.” saka VATP pārstāve Aleksandra Serebrjakova.

“GameHack 2020 Ventspils” hakatona mērķis ir 48 stundu laikā radīt un attīstīt jaunas idejas video spēļu izstrādes jomā, novērtēt to biznesa potenciālu un izveidot starpdisciplināras komandas, kas spēj šīs idejas realizēt dzīvē. Šī pasākuma mērķauditorija ir IT, dizaina, uzņēmējdarbības un komunikācijas jomas studenti, kā arī spēļu izstrādes jomas eksperti, uzņēmēji un investori.

Pasākums norisināsies Ventspils Augstskolas telpās. Dalība pasākumā ir bez maksas. Pasākuma dalībniekiem tiks nodrošināta izmitināšana un ēdināšana, kā arī uzvarētājiem būs iespēja iegūt vērtīgas balvas 1500 EUR apmērā, kas palīdzēs turpināt darbu pie idejas pēc hakatona. Vienai komandai tiks dota iespēja doties uz vadošo spēļu industrijas notikumu Eiropā – Digital Dragons 2020.

“GameHack 2020 Ventspils” hakatonu atbalsta nodibinājums “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks”, Ventspils Augstskola, Ventspils Digitālais centrs, Vidzemes Augstskola, kā arī Latvijas Spēļu izstrādātāju asociācija, Vividly un TestDevLab. Pasākums tiek īstenots projekta “Baltijas spēļu izstrādes industrija – Stiprinot reģionālo attīstību” (BGI) ietvaros. Pasākumu organizē biedrība “WindHackers”. Biedrības “WindHackers” mērķis ir veicināt inovatīvu un tehnoloģijās balstītu ideju veidošanos jauniešu vidē, kā arī apvienot cilvēkus no dažādām nozarēm un sfērām, veicinot starpdisciplināro sadarbību un jaunu uzņēmumu izveidi.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: