Web Analytics
More
    Reklāma

    Mobilly kopā ar Ziedot.lv vēlas aizsākt jaunu ziedošanas tradīciju

    Jaunākie raksti

    Lai veicinātu sabiedrības iesaisti ziedojumu vākšanā Latvijas labdarības un nevalstiskajām organizācijām, Mobilly un Ziedot.lv aizsāk jaunu tradīciju un 7. februārī aicina ikvienu iesaistīties iniciatīvā #WhiteFriday. Tā tiks rīkota divas reizes gadā – februāra pirmajā piektdienā un pēdējā piektdienā pirms Melnās piektdienas jeb Black Friday izpārdošanas sākuma novembrī.

    Vairāk nekā puse (53 %) Latvijas iedzīvotāju labprāt iesaistās dažādās labdarības akcijās, liecina pērn veiktās socioloģiskās aptaujas dati. “Visbiežāk ziedotāju aktivitāte pieaug gada nogalē, Ziemassvētkos, taču dažādām organizācijām atbalsts ir nepieciešams regulāri. Brīdī, kad #WhiteFriday būs ieguvis lielāku uzmanību, nekā Melnās piektdienas izpārdošanas jeb Black Friday, varēsim droši apgalvot, ka cilvēcei ir nākotne,” uzskata Ziedot.lv vadītāja Rūta Dimanta.

    Reklāma

    “Cilvēka ikdienu veido paradumu virkne. Mums šķiet, ka ziedošanai ir jābūt vienam no šiem paradumiem. Katrs var izvēlēties sev ērtāko un pieejamāko ziedošanas veidu – Mobilly aplikācijā, portālā Ziedot.lv vai kādā citā veidā. #WhiteFriday ir stāsts par jauna paraduma radīšanu – padarīt pasauli labāku,” uzsver Mobilly vadītājs Ģirts Slaviņš.

    Kampaņas #WhiteFriday organizatori aicina Latvijas sabiedrību mobilizēties pēc svētku iepirkšanās drudža un 7. februārī ziedot lielāku vai mazāku naudas summu kādai labdarības vai nevalstiskajai organizācijai, kuru mērķi ir dažādi, taču vēlme viena – veidot labāku Latvijas sabiedrību kopumā.

    Daļa vērtīgu un sabiedrībai nozīmīgu iniciatīvu tiek īstenotas, tikai pateicoties atbalstītāju regulāriem ziedojumiem. Protams, organizāciju vajadzības mainās līdz ar aktuālajiem plāniem, bet #WhiteFriday ietvaros iespējams palīdzēt konkrētiem un īsā termiņā sasniedzamiem mērķiem. Piemēram, Latvijas Dabas fonds aicina saziedot 500 EUR, lai turpinātu nodrošināt tiešraides no aizsargājamo putnu ligzdām. Rehabilitācijas centrs POGA aicina palīdzēt Latvijas bērniem un jauniešiem ar kustību traucējumiem saņemt rehabilitāciju, savukārt fonda Plecs organizētajai Vecāku izglītības programmai nepieciešams atbalsts papildu grupas izveidei. Latvijas Para ledus hokeja federācijai parahokeja kamaniņu iegādei nepieciešami 750 EUR, bet Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centrs Re:Baltica 500 EUR ziedojumu izmantotu kā līdzfinansējumu filmai par bērniem, kas cietuši no vardarbības ģimenē.

    Arvien biežāk cilvēki izvēlas veikt regulārus ziedojumus, tādējādi padarot ziedošanu par savas ikdienas paradumu. Neliels, bet pastāvīgs atbalsts var ievērojami palīdzēt tiem, kam tas nepieciešams, uzlabot vidi, kurā mēs visi dzīvojam, kā arī radīt vienotāku, atvērtāku un tolerantāku sabiedrību.

    Apliecinot savu dalību kampaņā #WhiteFriday, aicinām 7. februārī savus sociālos tīklus ietērpt baltā krāsā, daloties ar aicinājumu iesaistīties iniciatīvā un ziedot, izvēloties sev atbilstošāko mērķi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    06.02.2020 17:12

    Ilggadējos valsts apzadzējus gan liksim mierā. Apsegsimies ar baltu palagu, maksāsim nodokļus, ziedojumus un lēnām iesim kapu virzienā.

    digitalk
    07.02.2020 07:55
    Reply to  KKTK

    nu uzraksti vēl kādu nesaistītu un debīlu komentāru pie kāda cita raksta, varbūt beidzot uzlabosi par promili savu pašapziņu.

    digitalk
    07.02.2020 18:49

    dīvaini, ka Mobilly, būdami ārpus banku norēķinu sistēmas, nepiedāvā ziedot noapaļojot rēķinus. ja bankas par katru šķaudienu grib savus 36 centus, tad Mobilly savas sistēmas iekšienē var mierīgi krāt sīknaudu atkarībā no cilvēka izvēlētas shēmas (piemēram, starpība līdz 10 centiem, 50 centiem vai eiro) un mērķa. uzliktu vēl «reālā laika» skaitīkli ar kopsummām pa mērķiem savā weblapā un divreiz gadā atdotu ziedot.lv tajās #WhiteFriday. vot tas būtu gan noderīgi, gan smuks PR.

    Kursors.lv
    07.02.2020 20:16
    Reply to  digitalk

    Laba doma, Revolut (arī SEB) pie šādas fīčas jau daudzus ir pieradinājis.

    Reklāma