General Motors grasās pastiprināti iesaistīties cīņā par vietu elektroauto tirgū, kas gan šobrīd aprobežojas ar solījumiem tikai 2030. gadā aprīkot ar elektrodzinējiem vairumu savu auto modeļu.

2030. gadā Amazon mērķis ir pusei sūtījumu nodrošināt, lai tie būtu CO2 izmešu neitrāli. Microsoft apsolījis samazināt savus radītos CO2 izmešus par 75%, kas tehnoloģiju gigantam varētu izrādīties ļoti grūts uzdevums.

General Motors vēlas, lai Cadillac būtu vadošais autoražotāja zīmols, kas ievieš jaunās elektrisko automašīnu tehnoloģijas. Pagaidām gan Cadillac spējis izlaist vienu tā dēvēto plug-in hibrīdu Cadillac CT6, kā arī parādījis fotogrāfiju no sava pirmā elektroauto.

Citiem autoražotājiem veicas labāk – Toyota un Lexus jau līdz 2025. gadam piedāvās elektrodzinējus visiem saviem auto modeļiem. Protams, būs pieejamas arī Toyota un Lexus automašīnas ar hibrīda un iekšdedzes dzinējiem. Volvo plāno 2025. gadā pusi no pārdotajiem auto aprīkot ar elektrodzinējiem.

Reklāma

1
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Krotow Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
Krotow
Viesis
Krotow

Un sausais atlikums: elektrizējas tikai “biezais” gals, no kura var dabūt atpakaļ ieguldīto. Masas turpina braukt ar smirdonīšiem un ķēzīt gaisu… Ā, nē, kad apliks ar nepaceļamiem ekonodokļiem, vairs nebrauks. Taču pa to laiku jaunumu ieviesējiem derētu pašķirstīt pasaules revolūciju vēsturi un laicīgi jāizdomā, uz kurieni mukt.