YouTube satura izvietotājiem turpmāk būs vēl stingrāki nosacījumi, kas attieksies tieši uz bērniem paredzētā satura izvietošanu. Paziņots, ka gaidāmas svarīgas izmaiņas, kas var ietekmēt peļņas gūšanas un satura atklāšanas iespējas.

Visiem satura veidotājiem turpmāk ir jāinformē, vai viņu saturs ir izstrādāts bērniem, lai ievērotu likumus par bērnu konfidencialitātes aizsardzību tiešsaistē un citus piemērojamos tiesību aktus. Atkarībā no tā, cik liels ir bērniem izstrādātā satura daudzums kanālā, mērķauditoriju varat iestatīt kanāla vai videoklipa līmenī. Ja to iestata kanāla līmenī, jāveic tikai viens klikšķis. Šīs izmaiņas tiek pieprasītas kā daļa no vienošanās ar ASV Federālās tirdzniecības komisiju (Federal Trade Commission — FTC) un Ņujorkas ģenerālprokuroru, un tās palīdzēs ievērot Likumu par bērnu konfidencialitātes aizsardzību tiešsaistē un citus piemērojamos tiesību aktus.

Daudziem satura veidotājiem nebūs viegli pielāgoties šīm izmaiņām un paies kāds laiks, līdz tiks sasniegts vēlamais mērķis. Tomēr tās ir svarīgas darbības, kas jāveic, lai nodrošinātu atbilstību tiesību aktiem.

Sākot no janvāra YouTube ierobežos datus, ko vāc par bērniem izstrādātu saturu. Tas nozīmē, ka tiks atspējotas personalizētas reklāmas šajā saturā (tas ietekmēs to satura veidotāju ieņēmumus, kas izstrādā saturu bērniem), kā arī YouTube atspējos noteiktas funkcijas, piemēram, komentārus, paziņojumus, kā arī citas funkcijas.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Es.

Syper👌