web analytics

Bērnu aizsardzībai veiktas būtiskas izmaiņas YouTube noteikumos

Jaunākie raksti

Toyota Yaris pasludināta par Eiropas Gada auto 2021

Žūrija, ko veido 59 autožurnālisti no visas Eiropas, ceturtās paaudzes Yaris šo titulu piešķīra 21 gadu pēc Toyota pirmās...

ASUS RT-AX82U apskats – Wi-Fi 6 maršrutētājs ar RGB apgaismojumu

Apskatam šoreiz saņemts ASUS RT-AX82U Wi-Fi 6 maršrutētājs, ko pašam ASUS ir tieksme dēvēt par gandrīz budžeta klases Wi-Fi...

“DJI” iepazīstina ar jaunu FPV dronu, kas nāk komplektā ar īpašām brillēm un uzņems 4K video

Kompānija "DJI" izziņojusi jaunu FPV ("First Person View") bezpilota lidaparātu, kas lietotājam sola vēl nebijušu drona pilotēšanas pieredzi. Šis...

Citadele gatavojas izaugsmei, investējot nCino banku operētājsistēmas infrastruktūrā

Mākoņtehnoloģiju banku un digitālās transformācijas risinājumu celmlauzis globālajā finanšu pakalpojumu nozarē nCino, Inc., (NASDAQ: NCNO) šodien paziņoja, ka Citadele...

Hakeri šobrīd ir uzlauzuši gandrīz visas iPhone iOS versijas

Zināmo hakeru komanda, kas darbojas ar vārdu "unc0ver" ir aktīvi Apple ekosistēmas uzlauzēji, jo jau šobrīd viņu izstrādātais rīks...

YouTube satura izvietotājiem turpmāk būs vēl stingrāki nosacījumi, kas attieksies tieši uz bērniem paredzētā satura izvietošanu. Paziņots, ka gaidāmas svarīgas izmaiņas, kas var ietekmēt peļņas gūšanas un satura atklāšanas iespējas.

Visiem satura veidotājiem turpmāk ir jāinformē, vai viņu saturs ir izstrādāts bērniem, lai ievērotu likumus par bērnu konfidencialitātes aizsardzību tiešsaistē un citus piemērojamos tiesību aktus. Atkarībā no tā, cik liels ir bērniem izstrādātā satura daudzums kanālā, mērķauditoriju varat iestatīt kanāla vai videoklipa līmenī. Ja to iestata kanāla līmenī, jāveic tikai viens klikšķis. Šīs izmaiņas tiek pieprasītas kā daļa no vienošanās ar ASV Federālās tirdzniecības komisiju (Federal Trade Commission — FTC) un Ņujorkas ģenerālprokuroru, un tās palīdzēs ievērot Likumu par bērnu konfidencialitātes aizsardzību tiešsaistē un citus piemērojamos tiesību aktus.

Daudziem satura veidotājiem nebūs viegli pielāgoties šīm izmaiņām un paies kāds laiks, līdz tiks sasniegts vēlamais mērķis. Tomēr tās ir svarīgas darbības, kas jāveic, lai nodrošinātu atbilstību tiesību aktiem.

Sākot no janvāra YouTube ierobežos datus, ko vāc par bērniem izstrādātu saturu. Tas nozīmē, ka tiks atspējotas personalizētas reklāmas šajā saturā (tas ietekmēs to satura veidotāju ieņēmumus, kas izstrādā saturu bērniem), kā arī YouTube atspējos noteiktas funkcijas, piemēram, komentārus, paziņojumus, kā arī citas funkcijas.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Es.

Syper👌

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: