Reklāma

Publiskots jauna BMW elektriskā motocikla patents

Jaunākie raksti

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

OnePlus uzsāk piedāvāt lētu Nord Watch ar 30 dienu darbības laiku

OnePlus sācis pārdot Nord Watch, kas ir jauns viedpulkstenis ar 30 dienu darbības laiku un zemu cenu, bet vēl...

Tesla labo rekordus, 3. ceturksnī piegādājot 343 tūkstošus auto

Elektroauto ražotājs Tesla ziņo par kārtējiem piegādes rekordiem - šā gada 3. ceturkšņa laikā Tesla klientiem piegādāja 343 tūkstošus...

Elektrifikācija pārņēmusi arī motociklu nozari, jo ir noplūdusi informācija par iespējamo BMW elektrisko motociklu, kurš varētu sasniegt reālu šosejas motociklu jaudu, kādu to iztēlojamies.

Iepriekš BMW jau prezentējusi gan elektrisko motorolleri, gan konceptu ar nosaukumu Vision DC Roadster, taču nu pieejamais patenta rasējums piedāvā jaunas uzbūves motociklu, kurš reāli spētu konkurēt ar esošajiem konkurentiem – kompānijām Zero un Energica – tieši jaudīgo elektro motociklu tirgū.

Ja motocikli ierasti tiek būvēti uz standarta rāmja bāzes, tad BMW piedāvātais braucamrīks būs bez šī rāmja, to veidojot slēgtai kastei ar tajā iebūvētajām baterijām un kontrolieriem. Pie šīs kastes piestiprināsies stūres iekārta, kā arī zem tās atradīsies motors, kas būs pēc iespējas tuvāk ķēdei un riteņiem. Līdzīgs uzbūves risinājums ir izmantots BMW elektriskajam motorollerim, taču tas uzskatāms par jaunu un neparastu šajā nozarē.

Par patenta sportisko virzienu un jaudu liecina tas, ka tam ir līdzīga ģeometrija ar esošo modeli F800. Tāpat arī balstiekārta, riteņi un pat rokturi. Plašāka tehniskā informācija gan nav pieejama, tāpat kā cena un pieejamais laiks, jo kompānija jau šobrīd paziņojusi, ka ir apmēram 2 gadus aiz saviem plāniem tieši elektro motociklu jomā. Taču kā jau pierāda auto industrija, tad elektrifikācija vairs patiešām nav kaut kas tāls un miglā tīts. Nozare attīstās strauji, lai jau vienā dienā lielākie motorizēto braucamo ražotāji būtu nopakaļus jaunajiem uzņēmumiem.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Opis
27.11.2019 08:52

Šim tad vajadzēs pamatīga izmēra tumbiņu lai rūcina un to bembi nenotriec mašīnas…

digitalk
27.11.2019 10:10
Reply to  Opis

pie mūsdienu auto skaņas izolācijas iemīļotais skaļo motobraucēju attaisnojums «loud pipes save lives» ir pamatīgi zaudējis savu patiesumu. tādu var sadzirdēt tuvojamies stāvot uz vietas, nevis ripojot pa šoseju.

Krotow
27.11.2019 10:53
Reply to  digitalk

Mēs taču zinām skaļo braucēju patieso burkšķa motivāciju :D

Madara Saule
27.11.2019 11:08

Fotošops drusku pieklibo – šis punduris nevarēs apstāties un kāju pie zemes pielikt… mocītis ta krietna zirga lielumā…

Čiekurs
27.11.2019 11:18
Reply to  Madara Saule

Indeed, vēl izskatās, ka pie kārtīga pampaka uzmetīs gaisā un, kamēr mēģinās ar kājām spīrāties, trāpīs kāju “spieķos”, but hey, izskatās kruta.

Reklāma