Reklāma

Publiskots jauna BMW elektriskā motocikla patents

Jaunākie raksti

Ķīna pilnībā aizliegusi maksājumus ar kriptovalūtām

Ķīnas Centrālā banka nākusi klajā ar skarbu vēsti ikvienam kriptovalūtu turētājam šajā valstī. Ķīnas Tautas banka aizvadītās nedēļas piektdienā...

“DJI”, iespējams, gatavo jaunus “Mavic 3 Pro” un “Mavic 3 Cine” dronus

Iespējams, pēc kāda pusotra mēneša, novembrī, uzņēmums "DJI" laidīs klajā savu jaunāko veikumu - bezpilota lidaparātus "Mavic 3 Pro"...

“Twitter” kļūst par pirmo sociālo tīklu, kas atbalsta maksājumus ar kriptovalūtu

Par to, ka "Twitter" savā platformā vēlas integrēt "Bitcoin", rakstījām jau iepriekš. Nu tas beidzot noticis. "Twitter" atjaunojis savu...

“Facebook” pamet galvenais tehnoloģiju speciālists

Izskatās, ka "Facebook" ir pārmaiņu priekšā un pašreiz noslēdz nodaļu, kas būtiski ietekmēja uzņēmuma attīstību. Pēc 13 gadiem "Facebook"...

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Elektrifikācija pārņēmusi arī motociklu nozari, jo ir noplūdusi informācija par iespējamo BMW elektrisko motociklu, kurš varētu sasniegt reālu šosejas motociklu jaudu, kādu to iztēlojamies.

Iepriekš BMW jau prezentējusi gan elektrisko motorolleri, gan konceptu ar nosaukumu Vision DC Roadster, taču nu pieejamais patenta rasējums piedāvā jaunas uzbūves motociklu, kurš reāli spētu konkurēt ar esošajiem konkurentiem – kompānijām Zero un Energica – tieši jaudīgo elektro motociklu tirgū.

Ja motocikli ierasti tiek būvēti uz standarta rāmja bāzes, tad BMW piedāvātais braucamrīks būs bez šī rāmja, to veidojot slēgtai kastei ar tajā iebūvētajām baterijām un kontrolieriem. Pie šīs kastes piestiprināsies stūres iekārta, kā arī zem tās atradīsies motors, kas būs pēc iespējas tuvāk ķēdei un riteņiem. Līdzīgs uzbūves risinājums ir izmantots BMW elektriskajam motorollerim, taču tas uzskatāms par jaunu un neparastu šajā nozarē.

Par patenta sportisko virzienu un jaudu liecina tas, ka tam ir līdzīga ģeometrija ar esošo modeli F800. Tāpat arī balstiekārta, riteņi un pat rokturi. Plašāka tehniskā informācija gan nav pieejama, tāpat kā cena un pieejamais laiks, jo kompānija jau šobrīd paziņojusi, ka ir apmēram 2 gadus aiz saviem plāniem tieši elektro motociklu jomā. Taču kā jau pierāda auto industrija, tad elektrifikācija vairs patiešām nav kaut kas tāls un miglā tīts. Nozare attīstās strauji, lai jau vienā dienā lielākie motorizēto braucamo ražotāji būtu nopakaļus jaunajiem uzņēmumiem.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Šim tad vajadzēs pamatīga izmēra tumbiņu lai rūcina un to bembi nenotriec mašīnas…

pie mūsdienu auto skaņas izolācijas iemīļotais skaļo motobraucēju attaisnojums «loud pipes save lives» ir pamatīgi zaudējis savu patiesumu. tādu var sadzirdēt tuvojamies stāvot uz vietas, nevis ripojot pa šoseju.

Mēs taču zinām skaļo braucēju patieso burkšķa motivāciju :D

Fotošops drusku pieklibo – šis punduris nevarēs apstāties un kāju pie zemes pielikt… mocītis ta krietna zirga lielumā…

Indeed, vēl izskatās, ka pie kārtīga pampaka uzmetīs gaisā un, kamēr mēģinās ar kājām spīrāties, trāpīs kāju “spieķos”, but hey, izskatās kruta.

Reklāma
Reklāma
Reklāma