web analytics

Rimi Latvia atklāj e-veikalu un Baltijā pirmo Rimi Drive

Jaunākie raksti

Arī Xiaomi krīt Trampa nežēlastībā

Lai arī Donaldam Trampam prezidenta amats būs jāpamet jau pavisam drīz, tomēr vēl arvien norit aktīva cīņa ar ārējo...

Pirmoreiz 45 gadu laikā pilnībā tiks pārbūvēta “Lada Ņiva”

Krievu autobūves klasiskais bezceļnieks "Lada Ņiva" pirmoreiz 45 gadu laikā tiks pilnībā pārbūvēts, iegūstot jaunu vizuālo noformējumu un arī...

Tiek izmēģināta funkcija iepirkties tieši no “Youtube” videoklipiem

Iespējams, kāds drīzākā, kāds ne tik tuvā nākotnē kārotās preces iegādāsies pa taisno no "Youtube" videoklipiem. "Youtube" pašreiz meklē...

Sony iepazīstina ar jaunām RA5000 un RA3000 skandām

Sony nāk klajā ar divām jaunām bezvadu skandām – SRS-RA5000 un SRS-RA3000. Abi modeļi ir aprīkoti ar unikālām Sony...

Janvāra beigās tiešsaistē norisināsies Global Game Jam

Global Game Jam (GGJ) ir 48 stundu tiešsaistes pasākums, kas notiek vienlaicīgi daudzās pasaules valstīs. GGJ laikā tiek izstrādātas...



No 12. novembra pircējiem pieejams jaunais Rimi e-veikals, kas ļauj veikt ikdienas pirkumus, neizejot no mājām. Veikalā iespējams iegādāties gan pārtiku, gan sadzīves preces, saņemot sagatavoto pirkumu grozu veikalā vai ar piegādi mājās. Turklāt kā viens no pasūtījumu saņemšanas risinājumiem tiek piedāvāta Baltijā pirmā Rimi Drive novietne, kurā pirkumi tiek nogādāti tieši klienta auto.

Pērn veiktais Rimi pētījums atklāj, ka ceturtā daļa Baltijas iedzīvotāju ir izmēģinājuši pārtikas iegādi internetā. Tāpēc, īstenojot nākamo soli savā izaugsmes stratēģijā, Rimi ir  izstrādājis ērtu un modernu interneta veikalu ar plašu sortimentu, lai sniegtu plašākas iespējas ikvienam izvēlēties savam ikdienas ritmam piemērotāko iepirkšanās risinājumu.

“Laika taupīšana, izmantojot dažādus digitālos risinājumus, kļūst aizvien aktuālāka, un digitālās inovācijas ir teju obligāts priekšnoteikums, lai uzlabotu iepirkšanās pieredzi mūsu dinamiskajā ikdienā. Līdz ar veikalu formātu paplašināšanu pēdējo trīs gadu laikā Baltijā esam arī investējuši 7,7 miljonus eiro, attīstot dažādus digitālos risinājumus, kas iepirkšanos padara vēl ātrāku un ērtāku. Svarīgākais ir piedāvāt elastīgu pieeju, lai katrs pircējs pats var izvēlēties ērtāko risinājumu atkarībā no pirkumu apjoma un veida. Šis ir lielākais Rimi digitalizācijas projekts, un jau testēšanas posms apliecina, ka e-veikala formātam ir liels potenciāls. Novērojam, ka pircēji izmanto e-veikalu, lai iepirktos gan šodienai, gan ilgākam laikam,” stāsta Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Šobrīd e-veikalā veiktie pasūtījumi piegādei uz mājām tiek komplektēti Rimi veikalā tirdzniecības centrā Spice un, savlaicīgi rezervējot piegādes laiku, tos iespējams saņemt jau pasūtījuma dienā. Pirkumus var saņemt arī Pērc un saņem punktos pie Rimi Ozols un Rimi Spice informācijas centriem, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, Rimi darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu. Savukārt pie veikala Rimi Ozols izveidota īpaša novietne jeb Rimi Drive, kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā pēc automatizētas auto numura zīmes atpazīšanas vai PIN koda ievadīšanas. Rimi e-veikala piegādes pieejamas Rīgas teritorijā un Mārupē, bet piegādes darbības teritorija tiks pakāpeniski paplašināta.

“E-veikalā ir pieejams plašs preču sortiments, arī akcijas un īpašie piedāvājumi, kas norisinās Rimi veikalos. Pasūtījumus Rimi veikalos atlasa īpaši apmācīti darbinieki, sekojot līdzi tam, lai produktiem būtu iespējami ilgāks derīguma termiņš, un arī vizuāli pārbaudot katra produkta svaigumu. Tāpat kā visos veikalos, arī e-veikalā turpināsim iesākto darbu, veicinot saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi un piedāvājot videi draudzīgus iepakojuma materiālus”, stāsta Valdis Turlais.

E-veikala testēšanas laikā vairāk nekā 60% pasūtījumu pieteikti no mobilajām ierīcēm, bet populārākās preču grupas pasūtījumu grozos bija piena produkti, dārzeņi, augļi, maize un citas ikdienas preces. Viena no populārākajām precēm bērniem e-veikalā ir autiņbiksītes.

Rimi e-veikals pieejams vietnē www.rimi.lv

Šobrīd Rimi Latvia tīklā ir 124 četru formātu veikali: 32 Rimi Hyper, 33 Rimi Super, 50 Rimi Mini un 10 Rimi Express, kas darbojas 27 Latvijas pilsētās. Rimi Latvia strādā vairāk nekā 5000 darbinieku.

12 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
12 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jānis Vanags

Kad būs pieejams manā ģerevņā, tad arī iemēģināsim 🤣

Ruksis

Vēl pirms pusgada aktīvi klāstija, ka e-veikals RIMI neinteresē.

Muah

Internetā atrodamā informācija ir pretēja tavam nepamatotajam apgalvojumam – http://www.la.lv/ari-rimi-un-stockmann-pievienosies-partikas-tirdzniecibai-interneta

Aigi

šo viņi klāstīja kādus gadus 3 atpakaļ, ka neiesaistīsies konkurencē ar e-Maxima, tagad Barbora, bet nu laikmets mainīgs un jāmainās līdzi.

Mārtiņš

Nu re, tagad Pīrādziņš varēs neskriet trīs reizes dienā pēc piena, bet sapirkt visu e-veikalā un iet ārā spēlēt bumbu.

Kristaps Skutelis

Vai jaunās māmiņas, kurām uz veikalu aizdoties nav ne iespējas, ne vēlmes. Vai seniori, kas negrib uz augsto stāvu stiept smagus iepirkumu maisus. Absolūti noderīgs pakalpojums!

Kāds

“sekojot līdzi tam, lai produktiem būtu iespējami ilgāks derīguma termiņš, un arī vizuāli pārbaudot katra produkta svaigumu.”

Haha! Ideāli! Atceros, ka savulaik tāpēc pārstāju iepirkties Maksimas interneta veikalā – bija sajūta, ka cenšas ielikt tieši produktus ar sliktākiem derīguma termiņiem (uz vietas veikalā tie parasti bija labāki).

oppo

kapēc šmigu nevar paķert?

Artūrs

Lai to nevarētu iegādāties nepilngadīga persona. duh.

oppo

kur problēma nofiltrēt ko tādu??

Muah

Alkoholisko dzērienu aprites likums liedz tos tirgot internetā.

janka

No jaunā gada varēs. Ja politiķi atkal nenofeilos.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: