Reklāma

Latvijā tiek izlaista ziņu lietotne jauniešiem – SQUID

Jaunākie raksti

Piedalies konkursā un laimē QNAP TS-130 NAS

Tikko noslēdzām iepriekšējo konkursu un jau klāt nākamais! Šoreiz balvā mājas lietotājiem piemērotais QNAP TS-130 NAS. Tā ir klusa...

Baumo, ka Apple joprojām ir plāni bezvadu uzlādes risinājumiem

Apple par savu bezvadu lādētāju runas sāka jau 2017. gadā, tomēr paredzētā realizācija 2019. gadā tika atcelta. Kas bija...

Toyota sadarbosies ar BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto

Japāņu autoražotājs Toyota uzsācis sadarbību ar ķīniešu uzņēmumu BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters,...

74% Latvijas autovadītāju sociālo mediju lietošanu pie stūres uztver kā vislielāko risku

Latvijā vairums jeb 74% autovadītāju ir pārliecināti, ka riskantākā rīcība, vadot automašīnu, ir sociālo mediju patēriņš. Savukārt gandrīz puse...

Huawei nākamgad sola Eiropā piedāvāt HarmonyOS ar Mate un Mate X viedtālruņiem

Huawei paziņojis, ka jau 2022. gadā pie klientiem Eiropā nonāks Mate un Mate X viedtālruņi ar uzstādītu HarmonyOS. Mate...

Pirmā personalizētā ziņu lietotne jauniešiem – SQUID App, kas pieejama visā Eiropā, tagad tiek izlaista arī Latvijā. SQUID lietotāji var izvēlēties tēmas, kas viņus patiesi interesē, sekot līdzi jaunākajām ziņām un radoši izpausties uzlabojot aizraujošākos rakstus – tas viss ir pieejams vienā lietotnē.

  • SQUID ir bezmaksas aplikācija kurā nav nepieciešams reģistrēties
  • Vairāk nekā 100 ziņu kategoriju un vairāk nekā 20 000 laikrakstu, žurnālu un blogu
  • Personalizēšanas iespējas – tēmu izvēle un kārtošana, rakstu saglabāšana un avotu bloķēšana

SQUID padara svarīgākos jaunumus viegli pieejamus un pārskatāmus. Lietotne piedāvā plašu tēmu klāstu, no kura lietotāji var izvēlēties un izveidot sev personalizētu ziņu plūsmu. SQUID algoritmi vāc, šķiro un prioritizē ziņas no aizraujošākajiem avotiem internetā, ļaujot lietotājiem sekot līdzi vissvarīgākajiem un interesantākajiem notikumiem. SQUID aplikācija palīdz arī ziņu portāliem iegūt vairāk lasītājus no savas galvenās mērķauditorijas – “Millennials” paaudzes.

“Mēs vēlamies palīdzēt jaunākajām paaudzēm no jauna atklāt ziņu lasīšanu kā jautru, vērtīgu un saistošu ikdienas aktivitāti,” pauž Johans Othelius, SQUID App izpilddirektors un dibinātājs.

SQUID aplikāciju ir izstrādājusi mediju kompānija Njuice AB, kas atrodas Stokholmā, Zviedrijā. SQUID ir strauji augoša ziņu lietotne, kuras mērķauditorija ir jaunieši Eiropā un Latīņamerikā. Uzņēmums katru mēnesi palielina savu lietotāju bāzi lielā apmērā. SQUID lietotne ir bez maksas pieejama Lielbritānijā, Itālijā, Polijā, Spānijā, Francijā, Nīderlandē, Krievijā, Zviedrijā, Vācijā, Austrijā, Šveicē, Austrālijā, Portugālē, Argentīnā, Brazīlijā, Čīlē, Kolumbijā, Meksikā, Peru, Grieķijā, Somijā, Norvēģijā, Dānijā, Igaunijā, Latvijā, Īrijā, Rumānijā, Čehijā, Ungārijā, Bulgārijā, Serbijā, Slovākijā, Horvātijā, Ukrainā, Baltkrievijā, Turcijā, Lietuvā, Slovēnijā, kā arī, tai ir pieejama starptautiskā versija angļu un spāņu valodā. Lietotne ir saņēmusi ļoti labas klientu atsauksmes App Store, Google Play Store un Huawei AppGallery, kā arī ļoti pozitīvu atspoguļojumu plašsaziņas līdzekļos visos tirgos, kur tā tika izlaista. Plašāku informāciju iespējams atrast vietnē www.squidapp.co.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Toms Štāls(@tomsstals)
05.09.2019 16:09

Rss barotnes atbalsta?

Jānis Kruška(@jankax1)
05.09.2019 16:39

Žēl, ka neesmu vairs jaunietis.

Krotow
05.09.2019 23:04
Reply to  Jānis Kruška

Sāc lietot. Varbūt atjaunosies ;)

Vita
08.10.2019 11:18
Reply to  Jānis Kruška

Jāni, nebēdā, ņemot vērā, ka viņu galvenā mērķauditorija ir “Millennials” paaudze, tad tie ir cilvēki, kas dzimuši no 1981. līdz 1996. gadam. Iespējams, ka pats pat neapzinies, ka vēl aizvien esi jaunietis! ;)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: