Web Analytics
More
    Reklāma

    OnePlus 7 Pro apskats

    Tomēr "ir par īsu", lai savus 750 eiro (+sūtīšana) tā uzreiz mestos tērēt par šo viedtālruni.

    Jaunākie raksti

    Laikam jau nekad neesmu bijis īstens OnePlus fans. Jā, ideja jau ir glauna – zemāka cena, milzīga ātrdarbība, kvalitatīva uzbūve, bet viduvējas kameras. Atzīšos, ka atšķirībā no Kristapa tā arī nekad neesmu par savu naudu sadūšojies nopirkt OnePlus viedtālruni. Viņš savā jaudības dullumā ir pircis un lietojis divus OnePlus telefonus. Iespējams, pat varu paskaidrot kāpēc – jo OnePlus ar savu tiešsaistes tirdzniecības filozofiju tur viedtālruņa cenu tieši tik augstu, kāda tā bija izziņošanas mirklī. Tikai pēc jauna modeļa izziņošanas, vecajam tiek nolaista cena (ja vien noliktavas jau nav tukšas + parasti tur paliek tikai dārgākie modeļi). Lielie konkurenti (ja neskaita Apple) viedtālruņu cenas spēj noturēt tikai 2… 3 mēnešus pēc to nonākšanas pārdošanā. Pēcāk cenas krīt visai jūtami.

    OnePlus arī ik pa laikam vajā dažādas paša uzņēmuma pieļautās kļūdas un slikti paslēptas cūcībiņas – vienu brīdi OnePlus bija USB Type-C izskata uzlādes pieslēgvieta, kas nemaz nebija savietojama ar citiem, pilntiesīgiem USB Type-C lādētājiem (lielākas problēmas bija, ja mēģināji īstu Type-C ierīci lādēt ar OnePlus lādētāju). Tad ir bijušas visādas programmatūras problēmiņas, jaunajam OnePlus 7 Pro jau izskanējuši pārmetumi par kameras 2.2x optisko palielinājumu, lai arī tiek solīts 3x optiskais palielinājums. OnePlus kameras arī vienmēr bijušas ne pārāk izcilas. Tātad it kā nedaudz zemāka cena līdzi velk vairākus nezināmos, ražotāja vēlmi ik pa laikam šo to piefantazēt tehniskajā specifikācijā un ļoti viduvēju kameru.

    Šogad jāsaka, ka OnePlus ir tīri jauki pacenties, lai piedāvātu divus OnePlus 7 sērijas modeļus. Protams, pārdošanā pirmais nonācis dārgākais 7 Pro, kamēr OnePlus 7 gaidāms vien 4. jūnijā. OnePlus 7 būs nedaudz uzfrišināts OnePlus 6T, bet visi jaunievedumi (atskaitot Snapdragon 855 procesoru, kas ir abos jaunajos OnePlus modeļos) pieejami tikai OnePlus 7 Pro. Pat krāsu izvēle ir tikai 7 Pro modelim, kamēr OnePlus 7 būs pieejams tikai melnā krāsā.

    Tehniskā specifikācija

    • Operētājsistēma: Android 9 Pie, OxygenOS 9
    • Ekrāns: 6.67 collu Fluid AMOLED 1440 x 3120, 19.5:9 malu attiecība, ap 516 ppi, Corning Gorilla Glass skrambu drošs ekrāns, HDR10+ atbalsts
    • Procesors:  Qualcomm Snapdragon 855, Adreno 640 video apakšsistēma
    • RAM un atmiņa: 6 GB + 128 GB vai 8 GB + 256 vai 12 GB + 256 GB
    • Savienojumi: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Wi-Fi Hotspot, Bluetooth 5 (A2DP, LE, aptX HD), 4G
    • Kameras: trīs kameru sistēma – 48 megapikseļi, f/1.6, (wide), 1/2″, PDAF, lāzera autofokuss, OIS; 16 megapikseļi, f/2.2, 13 mm (ultrawide); 8 megapikseļi, f/2.4, 78 mm (telefoto)
    • GPS: ar dubultās uztveršanas A-GPS, GLONASS, BDS, Galileo
    • Papildus: e-kompass, barometrs, pirkstu nospiedumu lasītājs aiz ekrāna aizsargstikla, ātra akumulatora uzlāde (30 W), NFC, USB 3.1 Type-C
    • Izmēri un svars:  162.6 x 75.9 x 8.8 mm, 206 g
    • Akumulators: lietotāja nenomaināms Li-Po 4000 mAh
    • Krāsas:  Mirror Grey, Almond, Nebula Blue
    • Cena:  709 eiro (6 GB RAM + 128 GB) vai 749 eiro (8 GB RAM + 256 GB)

    Izskats un uzbūve

    Jāsaka, kā ir – OnePlus 7 Pro šogad vizuāli ļoti minimāli atšķiras no pārējiem konkurentiem (Samsung Galaxy S10, Huawei P30 Pro u.c.). Ekrānu malas noliektas, ap ekrānu sudrabots metāla rāmis, aizmugure no stikla, turpat ir trīs vai četras no korpusa bīstami izvirzītas kameras. Nekā jauna.

    OnePlus 7 Pro spēj izcelties ar nesacūkotu (bez pašiņu kameru izgrauzumiem) 90 Hz ekrānu, atsevišķi izdalītu klusuma/skaļā zvanu režīma pārslēgšanas pogu (kas, starp citu, bija kādu laiku pazudusi no OnePlus viedtālruņiem) un izbīdāmu pašiņu kameru. Braukājoša pašiņu kamera laikam pie mums pieejama tikai un vienīgi OnePlus 7 Pro modelī. Ir arī citiem ražotājiem izbīdāmas pašiņu kameras, bet pie mums šie modeļi nav oficiāli pieejami. Iespējams, alojos, ja tā ir, lūdzu palabot mani!

    OnePlus atteicies nodarboties ar IP mitruma noturības reitinga iegūšanu. OnePlus 7 Pro skaitās nokrišņu izturīgs, bet nekāds IP reitings mums netiek sniegts, tiek apgalvots, ka IP novērtējuma saņemšana katru viedtālruni sadārdzinātu par 30 eiro. Austiņu pieslēgvietas vairs sen nav OnePlus, SD kartes arī nevar ievietot.

    Tātad interesantākā dizaina nianse ir braukājošā pašiņu kamera. Pēc aptuveni trīs dienām bikšu kabatā OnePlus 7 Pro izbraucošā kamera savā pašiņu kameras lūkā bija savākusi visādus putekļus un pat kādas blondīnes matu. Bez komentāriem! Ražotājs pats sola, ka pašiņu kamera it kā varot noturēt spaini ar slapjām smiltīm (20 kg), bet vienlaikus kamera tiek pamatīgi sargāta. To nedrīkst pats ar pirkstu iespiest atpakaļ korpusā, sensori arī rūpējas par to, lai viedtālruņa kritiena gadījumā kamera pati ievilktos korpusā. Te nekas nav melots no ražotāja puses, kamera tiešām arī pati ievelkas. Pašiņu kamera izbīdās tikai tad, ja tā tiek aktivizēta. Iebūvētā kameras lietotne, WhatsApp videozvani un arī Instagram spēja izbīdīt kameru, citas lietotnes neizmēģināju.

    90 Hz ekrāns

    Ekrāns ir būtiskākā nianse, kas OnePlus 7 Pro atšķir no OnePlus 7 modeļa. OnePlus 7 Pro ticis pie 6.67 collu HDR10+ Fluid AMOLED ekrāna, tas darbojas ar 90 Hz, bet parastiem ekrāniem ir tikai 60 Hz. Ko dod ekstra 30 Hz? Viss izskatās plūdenāks, šo niansi noteikti novērtēs spēlīšu dzenātāji. Iepriekš esmu redzējis darbībā arī 120 Hz ekrānu spēlēm paredzētajā Razer Phone 2. OnePlus 7 Pro 90 Hz darbojas saskarnē, tīmekļa pārlūkā un automātiski arī spēlēs.

    Visticamāk, lielākā iebilde daudziem būs pret OnePlus 7 Pro izmēru. Sūdzība būs visai pamatota, ekrāns un attiecīgi arī viedtālrunis ir pamatīgos izmēros. Tieši pirms OnePlus 7 Pro vismaz mēnesi biju lietojis Huawei P30 Pro, un jāsaka, ka OnePlus 7 Pro rokā šķiet ērtāks, kaut arī 7 Pro ir nedaudz lielāks un biezāks.

    Ekrānā iebūvēts ātrs pirkstu nospiedumu nolasītājs. Manuprāt, 7 Pro ir ātrākais ekrānā iebūvētais nolasītājs, kāds redzēts. Un redzēts ir Samsung Galaxy S10, kā arī Huawei P30 Pro. Jāpiebilst, ka 7 Pro pirkstu nospiedumu nolasītājs nav ļoti drošs, urķi jau paspējuši to apčakarēt.

    Pašiņu kamera

    Viens no lielajiem OnePlus 7 Pro pārdošanas trikiem ir mehāniski (automātiski) izbīdāmā pašiņu kamera. Pati par sevi kamera darbojas normas robežās, fotogrāfijas izdodas visai pieņemamas, bet ne labas šai viedtālruņa cenai. Mani gan vairāk sajūsmina tas, ka ražotājs paslēpis pašiņu kameru skatam, tā netraucē baudīt superīgo ekrānu – nekādu ekrāna izgrauzumu utt. Tā kā man pašam pašiņi ne īpaši patīk, augstu novērtēju, ka netieku apgrūtināts ar kameras esību ikdienā. Kamera ir paslēpta un mājās ir miers.

    Kā jau minēju, kamerai ir viens interesants triks – ja viedtālruņa sensori sajūt brīvo kritienu, kamera tik ievilkta korpusā. Izskatās iespaidīgi. Būs, ko draugiem parādīt.

    Nedaudz dīvaini, ka kamera un mehānismi skaitās izturīgi, bet tajā pašā laikā OnePlus rosina nebīdīt kameru iekšā ar pirkstu, bet aizvērt lietotni, kas izmanto kameru. Tikai ilgāks OnePlus 7 Pro lietošanas laiks parādīs, cik tad īsti izturīga ir šī mehāniskā kameras izbīdīšanas ideja.

    Galveno kameru trijotne

    OnePlus 7 Pro ticis pie 48 megapikseļu f/1.6 galvenās kameras, kas ir būtiski labāka par OnePlus 6T izmantoto. Viedtālrunim ir arī 16 megapikseļu platleņķa kamera (117 grādu skata leņķis) un trīskārša palielinājuma (drīzāk 2.2x palielinājuma) telefoto kamera.

    Cik noprotams, OnePlus šobrīd strādā pie 7 Pro kameras lietotnes sakopšanas, lai uzlabotu kameru (attēla) kvalitāti, tāpēc pārlieku neaizraušos ar fotogrāfiju izķidāšanu.

    [Papildināts] Pāris dienas pirms apskata publicēšanas arī pie manis esošais OnePlus 7 Pro saņēma programmatūras atjauninājumu, kam būtu jāuzlabo kameras darbība. Bet man jāsaka, ka nekādus dižos uzlabojums vis nemanīju. Varbūt OnePlus izdevies sakopt kaut kādas nianses…

    OnePlus 7 Pro ticis pie Night Sight režīma, kas mēģina konkurēt ar Huawei P30 Pro nakts režīmu, bet būsim reālistiski – OnePlus 7 Pro nakts režīmu bez viedtālruņa atbalstīšanas trijkājī izmantot gandrīz nav iespējams.

    1x
    Wide
    3x zoom

    Vairākos tīmekļa resursos ir norādes, ka OnePlus 7 Pro kameras vājākos gaismas apstākļos veido pārāk siltus attēlus, tāpat pārāk agresīvi darbojas sejas ādas uzskaistināšanas algoritmi. Mani novērojumi liecina, ka iekštelpu apgaismojums ik pa laikam iemāna zaļus sauleszaķīšus fotogrāfijās, kas nu nemaz nav pieņemami. Telpās arī būtu jāuzmanās ar platleņķa un telefoto kameru izmantošanu, tām ir dramatiski augsti trokšņu līmeņi un dīvainas krāsas (pelēku nez kāpēc sāk interpretēt par zaļu) pie nedaudz vājāka izgaismojuma. Kā var redzēt dažās fotogrāfijās, arī autofokuss dažkārt aizpeld…

    Standarta foto režīmā solīto 48 megapikseļu fotogrāfiju nemaz nedabūsi no OnePlus 7 Pro ārā, tā tiks samazināta līdz 12 megapikseļiem. Tikai Pro režīmā vari pārslēgties uz pilniem 48 megapikseļiem, kas man šķiet muļķīgi un neuzskatāmi no lietotāja viedokļa. Jāatzīmē, ka Huawei savā P30 Pro dara tieši to pašu tikai vēl nedaudz tizlākā formā – ja aktivizēsi maksimālo izšķirtspēju (40 megapikseļi), atvadīsies no optiskā palielinājuma un citām kameras ekstrām.

    Kamēr ārā gaišs, viss ar 7 Pro fotogrāfiju ir labi. Bet – arī 200…300 eiro viedtālrunim ar foto viss ir tīri OK ideālos gaismas apstākļos.

    OnePlus 7 Pro piedāvā 4K video uzņemšanu ar 60 kadriem sekundē – nav slikti! Te gan vēl arvien spēkā paliek visai viduvējā attēla kvalitāte. Toties video režīmā ļoti labi darbojas attēla stabilizācija.

    Jāsaprot, ka OnePlus nav tādas naudas kā Samsung un Huawei, lai bezgalīgi ķimerētos gar kameru moduļiem un programmatūru, bet diez vai OnePlus mūsdienās drīkst turpināt šādi māžoties ar kamerām, vienlaikus jūtami ceļot viedtālruņu cenas.

    Kopumā – kameras ne pārāk iepriecināja, bet kaut ko tādu jau no OnePlus biju gaidījis. Pēc Huawei P30 Pro palietošanas un pierašanas pie 5x zooma un pat atsevišķos momentos 10x hibrīdā zooma, OnePlus 7 Pro piedāvātais 3x (2.2x) palielinājums šķiet drusku nožēlojams.

    Veiktspēja un akumulators

    OnePlus 7 Pro pieejams arī ar 12 GB RAM, bet izmēģināšanai saņemtais ir ar 8 GB RAM, un ar to pilnīgi pietiek. Droši vien pietiktu arī ar 6 GB vai pat 4 GB, bet tik tālu nu esam nodzīvojušies. OnePlus 7 Pro uzskatāms par pirmo viedtālruni pasaulē, kas ticis pie ļoti ātras UFS 3.0 atmiņas. Veiktspējas testos to var labi novērot, tas pats AndroBench uzrāda 1451 MB/s nolasīšanas ātrumu un 385 MB/s ieraksta ātrumu, kamēr Huawei P30 Pro šajā pašā testā pirms pusotra mēneša uzrādīja attiecīgi 794 MB/s un 196 MB/s. Kristaps saka, ka viņa Samsung Galaxy S10+ ir rādītāji ap 900 MB/s nolasīšanai un ap 300 MB/s ierakstam.

    Tad vēl OnePlus 7 Pro piedāvā pavisam moderno Snapdragon 855 procesoru, kas arī ir riktīgs blieziens ne procesors. Ātrdarbību atbalsta arī šķidruma dzesēšanas sistēma. Tātad manās rokās guļ īstens spēļu entuziastu rīks, kas ieslēpts parasta viedtālruņa korpusā.

    Viedtālrunim ir Li-Po 4000 mAh akumulators un 30W (Warp Charge) ātrā uzlāde. Ar vienu uzlādi divas dienas nekādi neizdosies nodzīvot, bet te arī jāņem vērā, ka OnePlus ar saviem programmatūras pielāgojumiem gandrīz neko no lietotnēm un lietotņu darbības fonā neapstādina. Manuprāt, šis ir visai liels pluss, jo tas pats Huawei P30 Pro ārprātīgi agresīvi kāva visus procesus pēc kārtas – uzliec kaut ko kopēties uz NAS disku, bet P30 Pro paņem un pēc 2 minūtēm procesu nokauj.

    Warp Charge nodrošina uzlādi no 0 līdz 35% aptuveni 15 minūtēs, līdz 60% pusstundā un līdz 100% aptuveni 1 stundā un 25 minūtēs. Nav nekāds rekords, bet būs gana. Ātrai lādēšanai būs jāizmanto tikai un vienīgi OnePlus radīts Warp Charge lādētājs, ar citu ražotāju lādētājiem OnePlus 7 Pro varēsi uzlādēt, bet tad līdz 100% tiksi aptuveni divās stundās vai pat nedaudz ilgākā laikā.

    Pāris vārdi par Oxygen OS

    Sen neesmu sekojis līdzi Oxygen OS attīstībai. OnePlus pielāgojumi ir nelieli, pat nemanāmi, ja tā kārtīgi neieskatās. Pieejama tumšā vizuālā tēma, OnePlus launčeris ar divām fontu izvēlēm pirmreizējās iestatīšanas laikā, pieejamas ikonu pakas (vari bez bēdu uzstādīt jebkuru ikonu paku OnePlus launčerim no Play veikala), vari pārslēgties uz spēlīšu dzenāšanas vai lasīšanas režīmu (to iestatījumus iespējams pieregulēt).

    Spēlīšu dzenātāji novērtēs iespēju ierakstīt ekrānā notiekošo, lai pēcāk to izvietotu YouTube. Varēsi arī ierakstīt spēles skaņas un viedtālruņa mikrofona uztvertās skaņas (savu gānīšanos par pretinieka māti u.tml.).

    Zen Mode atļauj tev pašam ierobežot savu atkarību no viedtālruņa izmantošanas. Aktivizēts Zen Mode režīms 20 minūtes ļauj tavām acīm un galvai atpūsties no sociālo tīmekļu ārprāta. Tajā laikā pieejami zvani un foto uzņemšanas lietotne.

    OnePlus arī nodrošina ļoti ātrus atjauninājumus. OnePlus 7 Plus, visticamāk, būs viens no pirmajiem ne-Google viedtālruņiem, kas rudenī saņems Android Q.

    Nobeigumā

    OnePlus 7 Pro cenas ziņā konkurē ar tādiem dzīves pabērniem kā iPhone XR un Galaxy S10e. Šādi salīdzinot, protams, roka sniedzas OnePlus 7 Pro virzienā. OnePlus 7 Pro ir lielisks 90 Hz AMOLED ekrāns, nepārspējama ātrdarbība, glīta, neuzkrītoša saskarne, gandrīz pieklājīga cena.

    Bet ne tik strauji!

    OnePlus 7 Pro ir visai liels un arī gana smags, lai šos parametrus mēs sāktu pieskatīt, izvēloties jaunu viedtālruni. OnePlus 7 Pro nav tik neveikls kā Razer Phone 2, bet arī te mums nekādu smuidro augumiņu neatrast. Ja vēlies mazītiņu telefoniņu, tad noteikti meklē rokā jau pieminēto Galaxy S10e.

    Tad vēl paliek jautājums par kamerām – vai esi gatavs 750 eiro maksāt par visai viduvēju kameru darbību? Kā arī mani kā potenciālo pircēju atbaidītu IP reitinga neesamība tik dārgā viedtālrunī un kustīgās kameras tieksme vākt putekļus. Ne visiem pietiks ar to, ka gana nopietns uzņēmums ir gatavs pamērcēt [telefona] galu [spainī] un pēc tam paziņot – viss ir čotka. Nepārliecinoši.

    Par 750 eiro biju gaidījis nedaudz noslīpētākas nianses (labāku kameru, ātrāku uzlādi ar vadu, varbūt arī bezvadu uzlādi). Potenciālajiem pircējiem arī ieteiktu palūkot, kā tad tieši darbojas OnePlus atbalsts, ja viedtālrunis sadomā nestrādāt.

    Patika

    • Ekrāns tiešām super!
    • Ikdienā netraucē pašiņu kamera
    • Ātrdarbība pateicoties UFS 3.0 atmiņai un Snapdragon 855
    • Augstvērtīga uzbūve

    Nepatika

    • Apdeito softu cik vēlies, bet kamer-fōns no OP7Pro nesanāks
    • Nav bezvadu uzlādes
    • Noslinkots/nobomžots ar IP reitingu
    Tomēr "ir par īsu", lai savus 750 eiro (+sūtīšana) tā uzreiz mestos tērēt par šo viedtālruni.

    Detalizēts novērtējums

    Dizains un korpuss
    9
    Ekrāns
    9
    Programmatūra
    8
    Veiktspēja
    10
    Akumulators
    6
    Kameras
    5
    Cena
    6
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    57 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Edgars Briedis
    05.06.2019 10:28

    Par šādu aparātu būt gatavs maksāt 400, varbūt 450€. Bet 750 ir par daudz. Tad labāk ņemu interneta veikalos S10 vai Phone XS.

    Jānis
    05.06.2019 20:47
    Reply to  Edgars Briedis

    Tik Tevis pieminētais XS maksā par ~500€ dārgāk, kas jau ir tuvu 2x vairāk….

    10.07.2019 08:44
    Reply to  Edgars Briedis

    Tad es pareizi sapratu, ka par mazāku veiktspēju, bet labāku kameru esi gatavs maksāt 200-750eur par kameru vien ? Jo nu būsim godīgi, nav telefonu ar flagmaņu specifikācijām, jeb augstu veiktspēju un perfektu kameru zem 750 eur robežas. Ja cenu ko minēji ir iedvesmojusies no pocofone f1, tad saproti, ka tam telefonam arī nav pārāk laba kamera, kā arī ir plastmasas korpuss, kas viegli saskrāpējās un ir pietiekami daudz trūkumu salīdzinājumā ar oneplus. Neaizmirsīsim ekrānu… Abiem tevis minētajiem telefoniem ir 60hz ekrāns, kur oneplus ir 90, tas būtībā arī kaut ko maksā ne ? Būsim reāli…

    Yeah
    05.06.2019 11:44

    “OnePlus 7 Pro cenas ziņā konkurē ar tādiem dzīves pabērniem kā iPhone XR un Galaxy S10e. Šādi salīdzinot, protams, roka sniedzas OnePlus 7 Pro virzienā….”

    Nu jau, nu jau… Roka var sniegties OnePlus virzienā tikai, ja Tev pilnīgi uzspļaut bilžu kvalitātei.
    Vizuāli un citādā ziņā šim modelim gan nav ne vainas.

    Kahoots
    10.07.2019 08:35
    Reply to  Yeah

    Toties veiktspēja ir krietni labāka nekā telefoniem, kas ir cenu kategorijā 1000+. Nemaz nerunājot par to, ka ir iespējams novilkt google pixel kameras aplikāciju, kas krietni uzlabo bilžu kvalitāti. Godīgi sakot šis telefons nevienā brīdī nav centies izlekties ar savu kameru, bet gan veiktspēju un te tas arī ir ļoti labi parādīts

    Jānis Bukovskis
    05.06.2019 13:59

    Man ir S10e un man šis aparāts neuzrunā un displeja izmērs ir overkill, vismaz prekš manis.

    05.06.2019 15:11

    Warp lādētājs maksā papildus 50 eur. Kopā sanāk jau 800 eur. S10e internetveikalos tirgojas jau pa 500.

    Giga
    05.06.2019 16:01

    Nu papildus, ja gribi pirkt, tad maksā. 1 tāds nāk komplektā.

    Giga
    05.06.2019 15:55

    Pašam ir OP 6, sievai iegādājāmies OP 7 Pro. Jā, cena ir samērā augsta OP7 Pro, bet tas,ko iegūsti pretī, ir tā vērts kādai sabiedrības daļai. Pārējiem iesaku apskatīt OP7 parasto versiju, kas ir labākas bang for buck deal. Cena telefoniem nekrīt, jo līdzīgi kā Apple, arī OP arī pēc 3 gadiem (esmu OP lietotājs no OP 3t laikiem) strādā iedeāli, nekas nelago, softs ir optimizēts un pastāvīgi atjaunināts. Kurš vēl no “ne Android One” un Pixeļ viedtālruņiem nodrošina 2 Major Android atjauninājumus? Artis, diemžēl, pārspīlē ar kameru vērtējumu. OP7 Pro ir ļoti tuvu topam (S10 un Pixel 3, Iphone 10S , Huadead ) kameru viekumam, ja vērtējam no neprofesionāla fotogrāfa viedokļa. Pie tam, atšķirībā no Xiaomi , kameru softs tik tiešām tiek uzlabots laika gaitā. Arī ari OP6 kameru sākumā nebija viss gludi, bet pēc pāris mēnešiem jau bildes bija daudz labākas. Un nesenais kameras formware update gan veica nozīmīgus HDR, autofocus, white balance, Nightscape uzlabojumus! Laikam Artim vienkārši bija besis kārtīgi patestēt to kameru pēc update. :D Tāpat arī atļaušos izteikt alternatīvu vērtējumu OP 7Pro baterijas veiktspējai. Jā, pēc Huadead P30 Pro, baterija būs mazliet īsāka, bet kopumā 1,5 dienu vidusmēra lietotājam (sieva tai skaitā) vajadzētu pietikt. Ja… Read more »

    azad
    07.06.2019 12:28
    Reply to  Giga

    Tiem, kuri šo telefonu lieto, tas liekas labs, bet skats no malas ir skats no malas. Kaut kā pierasts, ka telefonam par tādu naudu būtu jābūt ar visu augstākajā līmenī, nevis tikai laba ātrdarbība un ekrāns kā nevienam. Ar parasta lietotāja aci skatoties vairākumam budžeta klases telefonu kameras ir labas:) Tāpēc jau ir šādi apskati, kur cilvēks, kurš kaut ko saprot no tā visa pasaka savas domas. Un viņi tak notestē praktiski visu. Un ja tu notestē telefonu par 700Eur, kuram viss ir labā līmenī, bet kādam par to pašu cenu ir pamanāmas nepilnības, tad nekādi to nevar uzskatīt par nenozīmīgu lietu un tas ir jāuzsver.

    kuku
    07.06.2019 14:41
    Reply to  azad

    Jā, jā, vēl viens gudrinieks atradies. Un kuri tad ir tie telefoni,kuri maksā 700 EUR, kuriem viss ir labākajā kārtībā un ar to viņi ir galvas tiesu pārāki kamerās kā OnePlus 7Pro? Jā, OnePlus varēja mazliet ilgāk optimizēt softu un izlaist jau sakārtotu kameru, tas gan, bet viņi to izdarīs. Nupat izlaists vēl viens Firmware ar ļoti apjomīgu kameras atjauninājumu.

    https://www.gsmarena.com/oneplus_7_pro_receives_oxygenos_957_update_with_many_camera_improvements-news-37443.php

    • Improved overall contrast and color performance

    • Improved white balance consistency of triple camera

    • Improved accuracy and stability of auto focusing

    • Fixed issue of greenish tone in some low light scenes

    • Fixed issue of noise in some HDR scenes

    • Improved contrast and color saturation of ultra wide

    • Improved clarity and noise reduction in low light scene of ultra wide

    • Improved clarity and noise reduction of telephoto

    • Improved clarity and color of Nightscape

    • Improved brightness and clarity in extreme low light scene of Nightscape

    Kursors.lv
    07.06.2019 14:47
    Reply to  kuku

    Kuri telefoni 700 eiro cenā būs labāki? Man prātā nāk: Huawei P30, Samsung Galaxy S10 (ja izdodas šaubīgos veikalos atrast cenu, kas pietuvojas 700 eiro atzīmei). Manuprāt, kameras ziņā labāki būs pērnā gada Samsung Galaxy S9 Plus vai Samsung Galaxy Note9. Varbūt pietrūks kaut kāda režīma, bet kvalitāte Samsung veikumiem noteikti būs pārāka.

    kuku
    07.06.2019 15:32

    S9? Tiešām Kristap? :D S10 šaubīgos veikalos? Nu tad varbūt uzreiz saki- Pixel 3 šaubīgos veikalos. SS.lv arī var pa lēto virs kaut ko dabūt. :D

    Kursors.lv
    07.06.2019 16:24
    Reply to  kuku

    Jā, Galaxy S9 Plus un Galaxy S10 spēs uzņemt kvalitatīvākus attēlus dažādos apstākļos. Piezīme par šaubīgiem veikaliem bija tikai cenas dēļ, jo Galaxy S10 vēl maksā dārgāk par 700 eiro. Pixel 3 arī būs labākas bildes, bet šo telefonu pie mums oficiāli nopirkt nevar, tāpēc neizskatīju. Tas gan maksā ap šiem norādītajiem 700 eiro.

    azad
    07.06.2019 16:13
    Reply to  kuku

    Kaut kā lasot aprakstus par citiem flagmaņiem nav tādas atsauksmes par kameru. Tas, ka izlaiž aparātu un tad sāk kaut ko optimizēt, pieķīlēt jau manās acīs ir švaki. Un 700Eur no jāsaprot tieši precīzi 700Eur:) Doma ir par tādā cenu aplitūdā.
    Cenas tagad ir sakāpušas debesīs, tas man arī nav saprotami, bet daudzi tagad sūta kaut kādus ķīniešus un tad mēģina iegalvot, ka tas ir tikpat labs kā premium. Eksperts notestē, pasaka, ka nav slikti, bet ir trūkumi, bet atrodas kas sāk stāstīt, ka nav jau tik traki, ja neesi profesionālis, tad nepateiksi atšķirību, var jau pievērt acis uz daudz ko:) Ja tas telefons maksātu 300-400Eur, tad vēl jā, tāda jauda un kas tik vēl ne. Bet ja viņš maksā turpat, cik premium telefons, kam tiešām ir viss augstākajā līmenī, tad nu kaut kādi caurumi ir niepieņemami vismaz man.

    Kuku
    07.06.2019 17:57
    Reply to  azad

    Tu pats esi turejis roka OnePlus telefonu? Visadi kiniesi. Huawei ari ir kinietis, Oppo ari ir kinietis. Tomer ir vieni no top telefoniem pasaule. Baigais telefonu pazinejs. Tu doma ka Samsungam nav bijis gadijumi kad softs ir bijis japiekile? Ir gan! Nemsim vera,cik gadi ir Oneplus kompanijai un cik daudz vini jau ir sasniegusi. Minuss ir tads,ka tads divana eksperts ka Tu megina rakstit baigos komentus.

    azad
    10.06.2019 10:16
    Reply to  Kuku

    Nesatraucies, tev man nav jāpierāda, ka tas ir pats krutākais telefons:) Apskatnieks, kurš ir notestejis vienu lielu daļu telefonu, jau neko nesaprot no vērtēšanas, tu saproti labāk:) Telefonam jau nemaz nav tik sūdīgas kameras, ja piever acis uz dažām lietām:) Es vairāk runāju tieši par to, ko arī autors uzsvēra, ka par tādu naudu telefonam ir jābūt mazliet nostrādātākam. Tika uzsvērti plusi un mīnusi, kā redzi no 7 sadaļām četrās ir tuvu augstākiem novērtējumi. Bet ja es pērku telefonu par 700Eur, tad man vajag perfektu kameru, nevis nu nav tik slikta ja piever acis bla bla bla. Neatšķir sliktā gaismā dažas krāsas:)

    Katram ir savas prasības, manas ir atdot tādu naudu par kopumā labāko iespējamo telefonu. Kā pats saki, ka tas ir jauns brends, kad tas būs vairāk nostrādāts arī citos aspektos, tad es apsvēršu tā iegādi. Bet es tev nesaku nepērc, es šeit izsaku savu viedokli par telefona kopējo kvalitāti pret cenu kāda tiek par to prasīta. Kamera nav galīgi slikta, bet ne atbilstoša 700Eur telefonam.

    Kuku
    10.06.2019 17:20
    Reply to  azad

    Tu, protams, vari izteikt savu viedokli, bet kāreiz Tu to nedari, jo paļaujies tikai uz Arta un vēl te dažu vērtējumu. Artis ir dažus apskatījis telefonus, nestrīdos, bet līdz profesionālim viņam vēl , protams, patālu. Ja nu par to autoritāti, tad labāk iemet utube un apskaties paris lielos krievu apskatniekus, viņi saka kā ir, un apskata visus telefonus un sīki, līdz ar to Artis nav gluži mana autoritāte, Tu, protams, vari izteikt savu/Arta viedokli, cik gribi. Es nesaku,ka tas ir labākais telefons, tikai cenšos parādīt alternatīvu viedokli, kurš nesaskan ar Samsung/Huawei mīļotāju, kas šeit mīt, viedokļiem.

    Kursors.lv
    10.06.2019 17:57
    Reply to  Kuku

    Nu, paga, tad kur ir tava problēma? Ko Artis nav pareizi aprakstījis? Ja telefona kamera nedarbojas kā solīts, tad kāpēc, lai mēs rakstītu citādāk?

    kuku
    11.06.2019 11:51

    Man Tev nav jāsaka priekšā problēma, lai to problēmu saskata paši lasītāji. Alternatīvs viedoklis ir vienmēr veselīgi.

    Kursors.lv
    11.06.2019 12:14
    Reply to  kuku

    OK, kādu problēmu šajā telefonā un tā apskatā saskati tu?

    azad
    12.06.2019 11:47
    Reply to  kuku

    Ja jau tu saskati probēmu, tad paskaidro to. Viedoklis ir veselīgs, ja tas ir pamatots. Tu neko nepamato, tikai saki, ka bildes nav sliktas, var pievērt acis uz to. Artis tev pamato kāpēc, viņaprāt, kamera ir nepietiekami laba šādai cenai.

    kuku
    13.06.2019 14:44
    Reply to  azad

    Ja Tev primārā interese ir par labāko kameru, par zemāko cenu, tad labākais variants droši vien ir PIXEL 3A. Tev taču neinteresē citas lietas telefonos, kā var noprast. Nu tad dabūsi 730, Snapu ar 1 sekundes shutteri, bet toties bilde bus super! Tava loģika skaidra, bet mēs te runājam par telefonu kopumā. TELEFONS NAV TIKAI KAMERA! :D

    azad
    13.06.2019 16:33
    Reply to  kuku

    Kamera nav galvenais, bet telefoni ar labu veiktspēju ir daudz, bet cik tu vari nosaukt ar tiešām labu kameru? Nav daudz. Ja tev kamera nav svarīga pērkot trubu par 700Eur, tad kas ir?:D Veiktspēja? Tā arī ir svarīga, bet ikdienas lietošanā salīdzinot telefonu veiktspēju šādā cenu kategorijā nekādu dižo atšķirību tu nejutīsi starp top modeļiem.
    Samsungs, Apple, Huawei strādāja “visai ilgi”, lai rezultāti būtu tādi kādi tie ir, bet OnePlus tā ienāca tirgū un jau rullē:D

    Visi veic uzlaboumus un pilveido produktu pēc laišanas pārdošanā, bet kaut kā nedzirdās daudz no Samsung un Apple lietotājiem, ka kaut kas galīgi nestrādā. Atkarīgs arī kas ir tas kam tu pievērs uzmanību, kāds ir tavs lozungs. Ja tu ej tirgū ar lozungu kā Huawei, ka labākais kameraphone un tev gļukaina kameras lietotne, tad piedod man:D

    Pavelkot visam svītru, lai kāds būtu tas telefons, par tādu naudu es nepirkšu telefonu ar izbīdāmu kameru un 90Hz ekrānu tikai, man vajag visu kopumā nostrādātu. Aiziet veikalā paspaidīt pilnīgi neko nedod, kad palieto telefonu, tikai tad vari spriest kaut ko. Ieliekot žigulī jaudīgu motoru, tas nepārvēršas automatiski par sporta mašīnu:)

    azad
    12.06.2019 11:44
    Reply to  Kuku

    Mans viedoklis ir, ka telefonam par tādu naudu ir jābūt labai kamerai, jo pretējā gadījumā es neredzu jēgu pirkt telefonu par tādu naudu. Arī telefons par 400Eur būs ar pieņemamu veiktspēju un kaut kādas, pieņemamas bildes taisīs. Bet ja es nopērku kāda brenda flagmani par flagmaņa naudu un tur ir trūkumi, tad tas izsaka daudz ko par to brendu. Vismaz man. Viss atkarīgs ko tu gribi no telefona, ja tu pērc par tādu naudu, lai būtu lieli parametri telefonam, tad es domāju par lētāku naudu arī var dabūt telefonu, kurš būs ar labu veiktspēju. Manu uzmanību pievērš cena, nu par tādu cenu man jāsaņem ir ne tikai čupa ar RAM, baiss ekrāns, priekšējās kameras fīča, bet visam kopumā ir jābūt 700Eur vērtībā. Es redzu, ka tu esi nopircis šo telefonu, izlasīji aprasktu un nevienam nepatīk, ka viņa manta ir mazliet nopelta. Tāpēc tu stāsti savu alternatīvo viedokli, jo tev tas telefons patīk. Es nesaku, ka tas ir slikts, bet par 700Eur var dabūt telefonu, kam viss ir nostrādāts. Par manis teikto, ka kaut kāds ķīnietis – tā nu tas ir, jo manās acīs Huawei ir tāds pats. Tas ir uzlecis augstu, bet tāpat izlaiž telefonu, tad koriģē softu, kamera ūber,… Read more »

    kuku
    13.06.2019 14:40
    Reply to  azad

    Es neesmu apskatnieks, man nav jāuzskaita pa punktiem katrs kameru parametrs. Pāris teikumos- ar firmware update, kas iznāca apmēram 2 nedēļas pēc telefona iznākšanas, kameras uzvedība ir pielīdzināma S10 , Iphone XS utt, ir punkti, kuros OP7 PRO ir labāks par citiem, ir kur sliktāks, bet vairs nevar teikt, ka OP7 PRO kamera is sliktāka vai labāka. Ja vajag reālus piemērus, meklē Yourube.
    Neizdari secinājumus- es neesmu no tiem,kas šo telefonu nopirka, es vienkārši esmu ļoti labi informēts par to,kas notiek šajā lauciņā. Tavi argumenti,ka pa ŠĀDU naudu ir jābūt visam ideāli jau startā? Nu tad pasaki tos konkurentus ,kas izlaisti šogad ( Kristapa arguements, ka var cīnīties pagāšgada modeļi kā S9 ir smieklīgs, jo EXYNos čips jau viena gada griezumā reali iesuka Snapam, nerunājot jau par gadu vecu modeli, bet mēs šeit tomēr runājam par kopumā pa visiem parametriem konkurējošiem telefoniem nevis kamerām tikai)? Xiaomi Mi 9, kuram softs joprojām ir reāli gļukains? Iphone XR, ar pilnigi tizlu ekranu un IOS miskasti?
    Tu pats izklausies pēc kaut kāda Samsung MID klases faniņa, kurš var atļauties 500 EUR max telefonu, un tagad spriedelē, balstoties uz Arta un citu vietējo autoritāti. Aizgāji, apskatījies tos apskatus,ko teicu? Nē! :D

    Kursors.lv
    13.06.2019 15:46
    Reply to  kuku

    Piedod, bet diemžēl sevi diskreditēji un no šīs sarunas izslēdzi brīdī, kad uzrakstīji “IOS miskasti”. Un man likās, ka tu arī kaut cik saproti tēmu par kuru te tik kaismīgi izteicies.

    kuku
    13.06.2019 16:41

    jā, jā, ierunājās lielais IOS fans, lai jau tā paliek, tas bija vairāk domāts ar ironiju, bet tomēr. KRistap, Tu sevi diskreditē, kad salīdzini pagājušā gada Exynos ar šī gada aktuālo flagmani. Varbūt tomēr Kursors.lv ir pārdevies Samsung? varbūt vēl kādam labam maksātājam?

    kuku
    13.06.2019 16:54

    Ko tur strīdēties, lasītājs tomēr redz,ka ir viedokļu dažādība, un ka raksta vērtējums nav viennozīmīgs, tas ir galvenais.

    Labāk pasaki, vai apskatīsiet ZenFone 6? Tas varētu būt labs aparāts!

    azad
    13.06.2019 22:46
    Reply to  kuku

    Apskati šo telefonu, uztaisi apskatu, tu tak ieej veikalā, apčamdi, patausti, paturi un spriedums tev jau ir, ka visai labs:)

    kuku
    14.06.2019 09:53
    Reply to  azad

    Tu mudini Kursoru neapskatīt telefonus? vai vienkārši gribās ar mani parunāties? apčamdīt un pateikt viedokli, tas ir Tavs lauciņš, ne manējais :D

    Kursors.lv
    14.06.2019 00:10
    Reply to  kuku

    Ja šis telefons tiks oficiāli piedāvāts Latvijas tirgū, tad domāju, ka tiksim arī līdz tam. Man ir pamats domāt, ka šis telefons te tiks tirgots un esam atrisinājuši Asus mobilo ierīču testa ierīču saņemšanas jautājumu. Pacietību!

    13.06.2019 16:36
    Reply to  Kuku

    atsevišķiem “”lielajiem krievu apskatniekiem” reizēm piemīt kāre noklusēt šo to , lai nesanāk lamāšanās ar izplatītāju ..
    jebšu citiem vārdiem – pie mums to sauc par apmaksātu reklāmu , kam ar objektivitāti ne vienmēr sakars ..

    kuku
    13.06.2019 16:42
    Reply to  Janis Murnieks

    Visi ir pērkami, vienīgi, mūsējie kursorieši pa zemāku cenu kā Krievijas vai ASV vai UK apskatnieki. Tavs arguments strādā abos virzienos.

    13.06.2019 17:07
    Reply to  kuku

    Attiecībā uz Kursoru neesmu manijis izteiktu angažētību ..

    Savukārt par dotā apskata galveno varoni vēl jau var pieminēt arī samelošanos par kameras zoom papagaiļiem un ne pārāk korekto touchscreen darbību . ( touch screen problēma gan itkā ar kārtējo appdeitu risinās )

    kuku
    13.06.2019 17:25
    Reply to  Janis Murnieks

    Nu nez, pirms pāris gadiem bija izteikta Huawei līderība apskatos, vairāki te to pamanija. Nenosodu, jāpelna naudiņa ir, bet tāpēc rakstu alternatīvu viedokli. Visi nopietnie apskatnieki veic vairākus apskatus visiem top telefoniem populārākajiem. Piemēram- Samsung S10 1 Month review. Vai Xiaomi Mi 9 2 month review- tieši tādiem nolūkiem, lai apskatītos, kā kompānija ‘uztur’ produktu. Kāds ir atbalsts, kā tiek updeitots softs. Apple to dara ideāli praktiski, One Plus ir tuvākais no Android pasaules (izņemot Pixel un Android One), un tas ir milzīgs pluss, kas ,piemēram, daudzkārt pārspēj to,ka kādā no kameras parametriem telefons mazliet , piekāpjas. Dažkārt liekas, ka cilvēki vērtē tikai kameras telefonos, tad kāpēc visi nepērk tos PIXEL 3 un lasa šos apskatsus vispār? :D Kursoram vajadzētu reāli likt bildes salīdzinošās blakus- piemēram, Samsung S10, Huawei P30 Pro, One Plus 7 Pro, Xiaomi Mi9 un tad arī komentēt par bilžu atšķirībām. Citādi, Artis samet bildes, pasaka, viss ir slikti un gandriz pieņemami, un tad visādi tur AZAD- jā telefons ir nederīgs kamerām. Ja cilvēki reāli redzētu,cik ļoti tās bildes ir līdzīgas visiem, un cik ļoti vērtējums par kamerām mūsdienās ir subjektīvs, jo kameras ir kļuvušas tik līdzīgi labas, tad mazāk būtu šīs demogoģijas un tekstu- tas ir… Read more »

    13.06.2019 18:22
    Reply to  kuku

    Man personīgi svarīgāk par kamerām un viennozīmīgi par apdeitiem ir svarīga ierīces stabiltitāte . tobiš cik uzticami un paklauusīgi tā darbojas manā ikdienā .

    kuku
    14.06.2019 09:23
    Reply to  Janis Murnieks

    Cik zinu, OnePlus tas ir viens no plusiem- stabilitāte un no lag darbība ilgtermiņā.

    azad
    13.06.2019 22:39
    Reply to  kuku

    Es jau tev teicu, ka veiktspējā visi šādas cenu kategorijas aparāti ir praktiski vienādi. Nav starpības pērnais procesors vai jaunais, tos 10% vai 15% ātrāks tu ikdienā lietojot nemanīsi. Tāpēc ir jāskatās uz lietām, kuras atšķir labus telefonus no ne tik labiem. Izskats, uzbūve, ekrāns, veiktspēja uz 9 ballēm, bet pārējās sadaļas, kuras nav nesvarīgas, uz 6 ballēm:) Ja es ņemu flagmani, tad man vajag top visās kategorijās, nepirkšu telefonu par 700Eur un vēl fotokameru, jo ceļojuma bildes gribās labas:) Bet te redz touch screenam kaut kas, kamerai kaut kas, vēl kaut kas un tas savācās, lai izdarītu savu subjektīvo spriedumu. Pašam ir Huawei, bet diez vai es pirkšu vēl šo firmu, jo neredzu par ko tur maksāt un neredzu ar ko tas būtu labāks par kādu citu. Tu te uzpērkamībā apvaino kursoru, bet pats tik bļausties, kā OnePlus pārstāvis:D Turklāt tikai bļausties bez pamatojuma un argumentiem, tikai tas nav slikts un pārējie vispār nekādi. Tu ko nopietni gribi salīdzināt OnePlus ar Samsung un Apple flagmaņiem???:D Kad šis brends būs pierādījis sevi un būs kā kvalitātes zīme, tad varēsim runāt. Pagaidām tas ir jauns brends ar saukļiem un idejām, bet vajadzīgs laiks, lai nostiprinātu savas pozīcijas. Huawei vienalga manās acīs… Read more »

    kuku
    14.06.2019 09:38
    Reply to  azad

    AZAD, es Tev esmu vairāk faktus pateicis nekā Tu pat es padomājis, kad raksti savus komentārus. Tu visu laiku mal vienu un to pašu. Ese nenoliegšu, ka S10 un Iphone ir augstas klases telefoni. Bet te Tu atkal nonāc pretrunā ar sevi- Tu bļauj,ka 700 EUR ir pa daudz, S10 un Iphone startā bija krietni dārgāki par to. Nu tad pasaki savu slieksni, cik Tu vari atļauties, ko Tu gribi un kuri telefoni tiem sliekšņiem atbilst. Tagad sanāk, S10 +Iphone ir super, par tiem Tu maksasi 1K , bet OnePlus ar nesakārtotu softu (apmēram mēnesi viņš tāds i) un pāris objektīviem mīnusiņiem salīdzinoši ar TOP flagmaņiem- tas Tev jau ir pa dārgu! Kur ir tā šaurā līnija? Atbilde ir vienkārša- katram tā ir sava. Un Tu man nepierādīsi, ka pagaidīt softa sakārtošanu ir nepieņemamāk, kā nolikt 1K tikai par to,ka viss ir uzreiz super (it kā). Un Tu man arī nepierādīsi, ka Huawei ir sūdīgāks tikai tāpēc,ka tas ir Ķīnietis- Apple arī ir Ķīnietis, jo tiek salikts Ķīnā. Nu un ko? :D Vēl viens kaut cik objektīvs punkts šajā visā ir tas, ka katram no mums ir savas prioritātes. Tev ir svarīgākais, ka Tu no rīta pie kafijas izlasi kursors.lv… Read more »

    Kursors.lv
    14.06.2019 11:06
    Reply to  kuku

    Paldies, turam buru un veidojam šo lietu kopā! Mēs rūpēsimies par maksimāli neatkarīgu, objektīvu un laicīgu saturu, bet jūs, lasītāji, par lasīšanu un aktīvu iesaistīšanos kvalitatīvās diskusijās. Jo labāk mēs kopā sastrādāsimies, jo vieglāk mums būs tikt pie feinām testu ierīcēm un pieredzes, ko nodot jums.

    14.06.2019 12:54
    Reply to  kuku

    Nu drusku pārspīlē par to necilību/start-up. OnePlus 95% ir Oppo. Āmen.

    azad
    14.06.2019 13:18
    Reply to  kuku

    Labāka manta maksā dārgāk, viss vienkārši:) Maksāt 700, kas ir visai augsta summa par ne līdz galam nostrādātu produktu, jeb ja jau braucu tādās cenās, tad piemest klāt un nopirkt jau nostrādātu produktu, ko ņem un lieto, nevis gaidi apdeitus. Un kurš tā iet vceikalā mūsdienās un pērk telefonu par tādām cenām, lielākā daļa ņem uz nomaksu un nomaksā maksāt 5Eur vairāk vai mazāk nav starpības. Man tev nav jāpierāda nekas, katrs izvēlas ko izvēlas un atļaujas ko var atļauties. Kāds ņem lētaku, vēl ne līdz galam noslīpētu produktu, kāds izvēlas pārbaudītu mantu. Ja tevi tas apmierina, tad man tev nekas nav ko pierādīt vai pārmest, galvenais, ka tu esi apmierināts. Katrs izsakam viedokli, mans ir tāds kā ir, tavs tāds kāds ir tavs. Bet nevienam nevienu nav jāpārliecina. Nesaku, ka mans uzskats par Huawei ir tāds tikai tāpēc, ka tas ir ķīnietis. Es lietoju Huawei nu jau vairāk kā gadu un man ir savs priekšstats par to. Tāpēc arī saku, ka lai ko viņi ir izdarījuši man vienalga ir iespaids, ka tas ir brīžiem ķep ļep uz priekšu tik skriet un tad pieķīlēt kaut ko. Neesmu neviena brenda fans, ierīces ir lai tās lietotu, nevis par tām fanotu. Cenšos… Read more »

    18.06.2019 10:39
    Reply to  azad

    Ekk . Samsungam arī ir kur augt šajā lauciņā .
    Savulaik palietoju vienlaicīgi svaigo S8 ar jau palietotu Huawei p9 .
    Sākotnējie S8 mīnusi – vāji responsīvs fingerprints , pretēji Huawei “”zinātnieku” kameras interfeisam bija interfeiss ar fakin Lācīti ( laikam emoji ikona ) un tas viss “”premium” klases aparātā .

    Šie bagi nu itkā ir salāpīti , palicis tikai niķis lēni sajust aparāta orientāciju telpā , kad grasies bildēt .. sīkum s bet nepatīkams sīkums .

    Kursors.lv
    14.06.2019 00:07
    Reply to  kuku

    Paldies, nu jau labāks komentārs. Tagad par visu pēc kārtas. 1) Lai varētu nolikt blakus salīdzināšanai abas bildes, būtu ar abām ierīcēm vienlaicīgi jāuzņem tās bildes. Parasti tas nav iespējams, jo praktiski visas testa ierīces pēc testa perioda ceļo prom pie ražotājiem. Mēs tās nekrājam, lai var jebkurā brīdī izvilkt laukā no skapja un testēt vēlreiz. 2) Ar Huawei situācija bija tāda, ka vienu brīdi apskatus šī zīmola telefoniem rakstīja cilvēks, kas objektīvi raugoties ir šī zīmola fanbojs. Faktuāli man šie apskati šķita objektīvi, bet mīlestību pret zīmolu tāpat sita cauri. Finansiālas motivācijas tur toč nebija. 2) Es pilnībā piekrītu tam, ka būtu labi gatavot ilgtermiņa testus, bet tas parasti nesanāk, jo a) ierīces atdodam pēc dažu nedēļu ilga testa perioda; b) mums šobrīd rindā uz apskatu sagatavošanu stāv 22 ierīces un nav iespējams atgriezties pie vecāku produktu garo rakstu veidošanas. Dod man diennaktī vēl kādas 5 stundas un es varēšu iespēt gatavot arī šādu saturu. Piemēram, tagad jau dažus mēnešus mans primārais telefons ir Samsung Galaxy S10+ un man ir ko par to teikt, es gribu par to uzrakstīt, bet netieku līdz tam. Lai nav pavisam gaušanās no manas puses, es vēlos uzsvērt, ka mēs ar komandu te raujamies… Read more »

    kuku
    14.06.2019 09:26

    Paldies, un mēs to novērtējam. Un vēlu tikai izaugsmi un apskatus vēl labākā formā. Varbūt kādreiz atļaus rocība palielināt komandu, saglabāt ierīces long term apskatiem.

    14.06.2019 12:57

    drīzāk gan mīlestību uz rakstīšanu sita cauri.

    Jānis
    05.06.2019 20:44

    Laikam jau Dxomark neko nesaprot no kameru vērtējuma, ka ielikuši 7pro tik augstu vērtējumu, beidzot kāds kurš tiešām saprot novērtējis kameru sniegumu…

    Bet tā nopietni, es mūžsens iPhone lietotājs ar pašlaik XR tiešām skatos uz sievas jauno 7pro, ka beidzot būtu kāds android uz kuru gribas iPhone nomainīt. Telefons tiešām labs un ērts, lai gan laikam jau var likties par lielu dažiem.

    06.06.2019 11:31
    Reply to  Jānis

    Pateikšu vienu vienkāršu lietu dxomark sakarā: tiek vērtēts un salīdzinātas galvenās kameras un tur */- viss ir labi. platleņķis un tele ir reāls mēsls. Ar P30pro salīdzinot – noteikti. Arī nakts režīms ir štruntīgs.

    Krotow
    06.06.2019 00:35

    Attēla kvalitāte tiešām paliek iepakaļ uz rokas esošajam S9+. Žēl.

    Kaspars Rozentals
    07.06.2019 09:19

    Kādēļ es nopirku OnePlus 7 Pro: Pirms apmēram 2 gadiem, iegādājos draudzenei OnePlus 5T. Pats dažus mēnešus pirms tam (aptuveni 2) biju paņēmis Ķīnas “lētuci” Xiaomi Redmi Note 4. Pagājuši 2 gadi – Xiaomi palika neizturami lēns, baterija neturēja (telefons atradās pie vada ik reiz, kad tas bija iespējams). Runājot par OnePlus 5T – joprojām nav nekādu problēmu ar telefona ātrdarbību, baterija tur. Es pieļauju, ka daudzi nespēj novērtēt ātro uzlādi, bet tas brīdis, kad tu pirms darba saproti, ka ir palikuši 10% baterijas un fiksi viņu pieliec pie lādētāja uz 15 minūtēm, kamēr ēd brokastis un tad izvelc visu dienu – tas ir ko vērts. Runājot par OnePlus piegādi – pasūtīju 15. maijā, saņēmu 21. maijā. Esmu aprunājies ar viņu support (bija nelielas problēmas ar push notification, bet viss tika veiksimīgi atrisināts), kuri ļoti labi dara savu darbu. Runājot par bildēm un tādām lietām, lai cilvēki man piedod, bet neizmantoju, lai uzņemtu bildes, bet gan lai fiksi kaut ko nobildētu, lai nav jāpieraksta. Ja tirgū būtu modelis bez pašiņkameras un ar prastu kameru, kura noder tieši šim “fiksi nobildēšu, lai nav jāpieraksta” un tā iekšas būtu tieši tik jaudīgas kā OnePlus 7 Pro, es būtu ņēmis to (protams, vēl… Read more »

    Smartphone Expert
    18.06.2019 03:33

    Tikai neaizmirstam, ka ir vēlviens konkurents, kas jau Latvijā atnācis, bet vēl nav veikalu plauktos – ASUS Zenfone 6. Paskatieties, kāds tas ir un kāda ir cena.

    Kursors.lv
    18.06.2019 07:37

    Jāsagaida šis Asus modelis uz testu, tad varēs saprast, cik tas labs dzīvē.

    Kārlis Krievups
    27.08.2019 18:20

    Šitiem arī aizmugurējā kamera ir tā izlobīta uz āru tāpat kā huawei p20pro, ka ar visu vāciņu stikliņš laika gaitā saskrāpējās?

    zais
    11.12.2019 10:11

    Par to “sūtīšanu” gan ir garām. Jau sen OnePlus ir ieviesis nosacījumu, ka pirkumiem virs 100eiro sūtīšanas izmaksas ir 0.
    Komentāros šķēpi tiek lauzti par to, laba vai slikta kamera. Es joprojām lietoju Oneplus 2 un arī ar to noteiktos apstākļos var izveidot pieklājīgas bildes. Ko ar to gribēju teikt? Ka nevajag salīdzināt pirkstu ar cīsiņu – tas ir telefons, nevis fotoaparāts ar zvanīšanas funkciju.
    Starp citu, pašlaik (pieejamā izvēle ir ierobežota) 7Pro var iegūt ar 110 eiro atlaidi. Varbūt tas dažiem skeptiķiem būtu pa prātam…

    Reklāma
    Tomēr "ir par īsu", lai savus 750 eiro (+sūtīšana) tā uzreiz mestos tērēt par šo viedtālruni.OnePlus 7 Pro apskats