Reklāma

Honda izrāda elektriskus motociklus un motorollerus

Jaunākie raksti

Ķīna pilnībā aizliegusi maksājumus ar kriptovalūtām

Ķīnas Centrālā banka nākusi klajā ar skarbu vēsti ikvienam kriptovalūtu turētājam šajā valstī. Ķīnas Tautas banka aizvadītās nedēļas piektdienā...

“DJI”, iespējams, gatavo jaunus “Mavic 3 Pro” un “Mavic 3 Cine” dronus

Iespējams, pēc kāda pusotra mēneša, novembrī, uzņēmums "DJI" laidīs klajā savu jaunāko veikumu - bezpilota lidaparātus "Mavic 3 Pro"...

“Twitter” kļūst par pirmo sociālo tīklu, kas atbalsta maksājumus ar kriptovalūtu

Par to, ka "Twitter" savā platformā vēlas integrēt "Bitcoin", rakstījām jau iepriekš. Nu tas beidzot noticis. "Twitter" atjaunojis savu...

“Facebook” pamet galvenais tehnoloģiju speciālists

Izskatās, ka "Facebook" ir pārmaiņu priekšā un pašreiz noslēdz nodaļu, kas būtiski ietekmēja uzņēmuma attīstību. Pēc 13 gadiem "Facebook"...

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Ne visi var atļauties un ne visiem arī vajag dārgas elektrodzinēju automašīnas, tāpēc Honda ķērusies klāt pie elektrisku motociklu un motorolleru izstrādes. Šobrīd gan jānorāda, ka Honda elektromotocikli un motorolleri ir izstrādes stadijā, tos iegādāties varēs tuvāko gadu laikā.

Honda CR Electric ir prototipa stadijā esošs krosa motocikls, kuru darbinās elektromotors. Honda pagaidām neko daudz par CR Electric nevēlējās stāstīt, vien zināms, ka CR Electric ir balstīts uz jau šobrīd pieejamu Honda CRF450 motociklu.

Honda Benly Electric motorollers arī pagaidām ir prototipa stadijā, bet ražotājs uzsver, ka motorollers būs pieejams sākotnēji tikai kā piegādes transporta līdzeklis kurjeriem. Benly Electric motorollera pamatā izmantots PCX Electric motorollers, kam arī ir ātri nomaināmi akumulatori.

Elektrisku motociklu un motorolleru tirgus šobrīd ir ļoti tukšs, visi ražotāji pievērsušies automašīnām un skrejriteņiem, kaut arī varētu šķist, ka tieši motociklu un motorolleru aprīkošana ar elektrodzinēju būtu visloģiskākā – tos nekur nav jānes (kas ir gana liela problēma smagiem elektroskrejriteņiem), kā arī motocikls pats par sevi ir viegls, nav jāpārvieto ar elektrodzinējiem tās dzelžu tonnas, kas ir automašīnās.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Mocītis vai skūterītis ar vismaz 120km gaitas rezervi būtu pašā laikā!

KTM (un vēl daži) jau šobrīd esot elektro-enduro. Čaļi, kas testēja, teica, ka hard enduro režīmē 20-30min bača tukša, lai arī specenē ierakstīts līdz 2h… Tā ka tie 120km šobrīd vēl zināms izaicinājums..

Interesanti kurš bensīna, teiksim, hot hatch varētu izturēt 20min sporta režīmā? Neviens, visiem bremzes uzvārītos :D Tā kā jāsaprot, ka sportam ir pilnīgi savādāk jāsagatavojas.

Enduro moču faniem, braukājot pa purviem nekurienes vidū, gan būs jāved līdz dīzeļģenerators.

Es uz darbu un pa pilsētu labprāt tādu iegādātu, varb;ut arī paālēties pa trasi uz stundu, jo mainīt eļļas un virzuļus vairs negribas!

Reklāma
Reklāma
Reklāma