Reklāma

Honda izrāda elektriskus motociklus un motorollerus

Jaunākie raksti

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

OnePlus uzsāk piedāvāt lētu Nord Watch ar 30 dienu darbības laiku

OnePlus sācis pārdot Nord Watch, kas ir jauns viedpulkstenis ar 30 dienu darbības laiku un zemu cenu, bet vēl...

Tesla labo rekordus, 3. ceturksnī piegādājot 343 tūkstošus auto

Elektroauto ražotājs Tesla ziņo par kārtējiem piegādes rekordiem - šā gada 3. ceturkšņa laikā Tesla klientiem piegādāja 343 tūkstošus...

Ne visi var atļauties un ne visiem arī vajag dārgas elektrodzinēju automašīnas, tāpēc Honda ķērusies klāt pie elektrisku motociklu un motorolleru izstrādes. Šobrīd gan jānorāda, ka Honda elektromotocikli un motorolleri ir izstrādes stadijā, tos iegādāties varēs tuvāko gadu laikā.

Honda CR Electric ir prototipa stadijā esošs krosa motocikls, kuru darbinās elektromotors. Honda pagaidām neko daudz par CR Electric nevēlējās stāstīt, vien zināms, ka CR Electric ir balstīts uz jau šobrīd pieejamu Honda CRF450 motociklu.

Honda Benly Electric motorollers arī pagaidām ir prototipa stadijā, bet ražotājs uzsver, ka motorollers būs pieejams sākotnēji tikai kā piegādes transporta līdzeklis kurjeriem. Benly Electric motorollera pamatā izmantots PCX Electric motorollers, kam arī ir ātri nomaināmi akumulatori.

Elektrisku motociklu un motorolleru tirgus šobrīd ir ļoti tukšs, visi ražotāji pievērsušies automašīnām un skrejriteņiem, kaut arī varētu šķist, ka tieši motociklu un motorolleru aprīkošana ar elektrodzinēju būtu visloģiskākā – tos nekur nav jānes (kas ir gana liela problēma smagiem elektroskrejriteņiem), kā arī motocikls pats par sevi ir viegls, nav jāpārvieto ar elektrodzinējiem tās dzelžu tonnas, kas ir automašīnās.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
25.03.2019 11:26

Mocītis vai skūterītis ar vismaz 120km gaitas rezervi būtu pašā laikā!

Kartupelis3
25.03.2019 12:14

KTM (un vēl daži) jau šobrīd esot elektro-enduro. Čaļi, kas testēja, teica, ka hard enduro režīmē 20-30min bača tukša, lai arī specenē ierakstīts līdz 2h… Tā ka tie 120km šobrīd vēl zināms izaicinājums..

KKTK
25.03.2019 21:50
Reply to  Kartupelis3

Interesanti kurš bensīna, teiksim, hot hatch varētu izturēt 20min sporta režīmā? Neviens, visiem bremzes uzvārītos :D Tā kā jāsaprot, ka sportam ir pilnīgi savādāk jāsagatavojas.

Krotow
25.03.2019 12:51

Enduro moču faniem, braukājot pa purviem nekurienes vidū, gan būs jāved līdz dīzeļģenerators.

as
25.03.2019 13:47

Es uz darbu un pa pilsētu labprāt tādu iegādātu, varb;ut arī paālēties pa trasi uz stundu, jo mainīt eļļas un virzuļus vairs negribas!

Reklāma