Latviešu jaunuzņēmums Asya ir izstrādājis jaunu mindfulness jeb apzinātības lietotni, lai palīdzētu uzlabot cilvēku komunikācijas prasmes viedtālruņu laikmetā.

Asya lietotne izmanto mākslīgo intelektu runātāju balsu un emociju atpazīšanai, kas ļauj novērtēt sarunas kvalitāti. Lietotājs saņem tūlītēju atgriezenisko saiti par savām ieklausīšanās prasmēm, toni, paužu ieturēšanu, runāšanas ātrumu un citu noderīgu informāciju.

Tādējādi Asya vēlas sniegt cilvēkiem visā pasaulē iespēju kļūt par labākiem sarunu biedriem un uzlabot sociālās prasmes, ko daļēji esam zaudējuši digitālo komunikācijas rīku ietekmē. Vienlaikus, Asya atbalsta ētisku mākslīgā intelekta izmantošanu – lietotne sarunas neieraksta un neievāc datus par tās lietotājiem, aizsargājot privātumu.

Uzņēmums ir noslēdzis savu pre-seed investīciju raundu 120 000 eiro apmērā sadarbībā ar riska investīciju fondu Change Ventures un BuildIT Latvia akceleratoru.

4 komentāri

  1. Man liekas super ideja! Zinu dažus, kam ļoti noderētu piedomāt pie komunikācijas stila. Pārdevējiem šis arī palīdzētu

Ir ko teikt?