Web Analytics
More
    Reklāma

    ASV tirgus līderis ziedojumu piesaistē universitātēm iegādājas Latvijas startapu Funderful

    Jaunākie raksti

    Jaunuzņēmumu Funderful, kas piegādā universitāšu pilsētiņām mākslīgajā intelektā balstītus komunikācijas rīkus, iegādājies ASV tirgus līderis ziedojumu piesaistē universitātēm un nevalstiskajām organizācijām – Ruffalo Noel Levitz. Četru gadu laikā universitātēm caur Funderful ir saziedoti vairāk nekā 4 miljoni ASV dolāru. To skaitā ir sadarbība ar prestižajām Oksfordas koledžām, Kembridžas koledžu, Bērklijas un Džordžtaunas Universitātēm, Londonas Biznesa skolu un ASV militāro Vestpointas akadēmiju.

    Mākslīgais intelekts maina ASV universitāšu komunikācijas kultūru

    Funderful dibinātājs un vadītājs Raimonds Kulbergs: “Radīt mākslīgā intelekta risinājumu universitātēm un līdz ar to mainīt ASV tirgu gan man, gan manai komandai ir bijis viens no lieliskākajiem piedzīvojumiem dzīvē. Tā ir ļoti laba sajūta, apzināties, ka mūsu risinājums ir palīdzējis piesaistīt universitātēm miljoniem dolāru lielus ziedojumus. Apvienojoties ar Ruffalo Noel Levitz, Funderful palīdzēs attīstīt ASV universitātes un piesaistīt jaunus studentus.”

    Reklāma

    Ruffalo Noel Levitz (RNL) produktu stratēģijas vecākais viceprezidents Džošs Robertsons (Josh Robertson): “Funderful pievienošanās plašajam RNL viskanālu (omnichannel) pakalpojumu portfelim būs milzu ieguvums tām universitātēm un koledžām, kuras RNL apkalpo ASV. Tas modernizēs komunikāciju starp universitātes personālu un gan topošajiem, gan esošajiem studentiem, kā arī absolventiem un ziedotājiem. Mūsu čatbotu, ko esam nosaukušu AL par godu RNL dibinātājam Al Ruffalo, ļaus institūcijām komunicēt ar saviem klientiem divdesmit četras stundas diennaktī, kas nav iespējams strādājot tikai apkalpošanas speciālistiem.”

    Kā viss sākās?

    Iesākumā Funderful bija tikai hobijs, Raimonds Kulbergs gribēja savai augstskolai piesaistīt finansējumu, lai stiprinātu to kopienu, kas deva pamatus viņa karjerai. Mērķis bija trīskāršot ziedojumu apjomu. Kad tas izdevās, Kulbergs saskatīja izdevību pārvēst to biznesā, tā tapa Funderful.

    ASV absolventu ziedojumi universitātēm veido ap 11 miljardiem ASV dolāru, bet Eiropā ziedojumu apmērs ir apmēram 1 miljards ASV dolāru. Ņemot to vērā Kulbergs izlēma mērķēt uz ASV tirgu.

    Pagrieziena punkts uzņēmuma attīstībā bija Funderful komandas uzvara 2017.gadā Digital Freedom Festival jaunuzņēmumu prezentāciju konkursā, kur tika iegūta iespēja stažēties prestižajā 500 Startups akceleratorā Silīcija ielejā.

    “Gads Silīcija ielejā, kur devos kopā ar ģimeni, deva jaunu pieredzi, mentoringu no pasaules līmeņa akceleratora, citiem startapiem Silīcija ielejā un investoriem, kā arī svarīgus kontaktus un investīcijas,” saka Raimonds Kulbergs.

    Funderful platformas attīstībā tika investēti vairāk nekā 1 miljons ASV dolāru. Investoru lokā ir gan 500 Startups Silīcija ielejas fonds, gan riska kapitāla fonds AIFP Imprimatur Capital Fund Management un akcelerators StartupHighway, gan citi investori no Sanfrancisko, Ķīnas, Igaunijas, Latvijas un Lietuvas.

    Kas notiks tālāk?

    Kamēr noslēgsies integrācijas process, Funderful dibinātājs Raimonds Kulbergs paliks uzņēmumā kā padomdevējs. RNL uzskata par lielu priekšrocību paturēt esošo komandu un plāno attīstīt produktu strādājot no Rīgas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma