Reklāma

Bose izveido aktīvo skaņas slāpēšanas sistēmu automašīnām

Jaunākie raksti

Motorola viedtālrunis varētu būt pirmais, kas būs aprīkots ar 200MP izškirtspējas kameru

Septembra sākumā Samsung izziņoja pirmo 200MP izšķirtspējas viedtālruņu kameru ISOCELL HP1. Ir parādījusies informācija, ka tieši Motorola radīts viedtālrunis...

Mazda: Elektroauto un sintētiskajām degvielām ir vieta nākotnē

Mazda Eiropas pētījumu un izpētes nodaļas direktors Kristiāns Šulce norādījis, ka ka sintētiskajām jeb e-degvielām nākotnē ir vieta līdzās...

Indijas valdība gatavojas aizliegt privātās kriptovalūtas un ieviest savu digitālo valūtu

Šķiet, ka Indija vēlas sekot Ķīnas piemēram un arī aizliegt kriptovalūtas. Taču ar dažiem izņēmumiem. Piemēram, Indija apsver ļaut...

Vācijas jaunā valdība vēlas līdz 2030. gadam pārtraukt ogļu izmantošanu

Pirms pāris dienām tika panākta vienošanās par Vācijas jauno valdību, un, šķiet, ka pie vadības grožiem atradīsies cilvēki, kuri...

Apple iPad 10.2 (2021) planšetdatora apskats

Šī gada rudens mums atkal atnesa jau diezgan pierastus jaunumus no Apple, un 14. septembrī, reizē ar jaunāko iPhone...

Bose vēlas piedāvāt automašīnu ražotājiem to pašu iespēju slāpēt skaņas, kas jau pieejama Bose austiņās. Bose QuietComfort tehnoloģija mērīs mašīnas vibrācijas un skaņas, lai tās dzēstu ar iebūvēto automašīnas akustisko sistēmu.

Bose QuietComfort tehnoloģija visvairāk noderēs elektriskajās automašīnās, kas pašas par sevi ir klusas, bet attiecīgi apkārtējās vides skaņas ir jūtamas daudz vairāk. Lai panāktu fizisku trokšņu samazināšanu, tiek izmantotas speciālas riepas un papildus skaņas izolācija automašīnas arkās un citviet. Bet tas noved pie papildu izmaksām un palielināta auto svara.

Bose QuietComfort tehnoloģijas algoritms izmanto akselerometrus un mikrofonus, lai noteiktu ārējās vides un arī salona trokšņus. Šobrīd norit aktīva sadarbība ar autoražotājiem, lai Bose QuietComfort tehnoloģija nonāktu automašīnās jau 2021. gadā.

Avotsyoutube
Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Interesanti, ka nereti ražotāji izdomā atskaņot caur auto skaļruņiem dzinēja skaņu, kas pieļauju, ir vairāk domāts ofisa planktonam un cilvēkiem, kuru ikdienā/darbā nav daudz trokšņu un vibrāciju.

Operatīvo transportu nedzirdēs, nelielu sadursmi ar citu satiksmes arī nedzirdēs! Kurli un akli (jo priekšā planšete un rokā telefons) – tāda mums tā rožainā nākotne…
Es šādu trokšņu slāpēšanu pieļautu aizmugurējiem beņķiem, bez maz tikai busiem. Auto vadītājam viss ir jādzird un jājūt. Citādi braukās te pa pilsētu ar iestrēgušu stirnu radiatorā.

Ja parastajās austiņās jau gadiem ir iespēja svarīgās skaņas “laist cauri”, tad tai nevajadzētu būt problēmai arī auto risinājumā.

Nezināju, ka visiem operatīvajiem pasaulē ir vienādi skaņas toņi.

Es neesmu baigi iedziļinājies, kā tieši austiņas atfiltrē, kuras skaņas laist cauri, bet imho tur ir kaut kāds know how. Tikko mums bija raksts par jaunajām Jabra Elite 85h, kas prot atpazīt 6000 skaņas https://kursors.lv/2019/01/07/jabra-bezvadu-austinas-elite-85h-pielagos-skanu-ar-maksliga-intelekta-palidzibu/

robotvāģos, uz kuriem notiek virzība, labāk nedzirdēt kas notiek ārpusē – nepagūs sabīties kad virsū uztesīs alkoholiķis vai soctīklotājs, kam nav atņemtas tiesības un manuālais auto.

Vispār jau kaut kas ļoti līdzīgs esot FORDam un stradājot diezgan labi.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: