web analytics

Harley Davidson veido automātiskās bremzēšanas sistēmu motocikliem

Jaunākie raksti

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G apskats – beidzot sava nosaukuma cienīgs

Samsung jau trešo gadu pēc kārtas savu populāro Galaxy S sēriju prezentē uzreiz ar trim flagmaņiem. Tas nozīmē, ka...

DeLorean atgriezīsies no nākotnes elektroauto veidolā

DMC DeLorean izskatu var mīlēt tikai tas, kurš klausās Excel sacerētas dziesmas (piemēram, Skrillex) un mākslā atzīst tikai taisnstūra...

Apple iPhone 12 var ietekmēt medicīnas ierīču darbību

Jaunais magnētu risinājums iPhone 12 modeļos ļauj ērti veikt bezvadu uzlādi un piestiprināt aksesuārus, taču jau trīs mēnešu laikā...

“Sony” negrasās iesaistīties automašīnu biznesā

"Sony" gada pašā sākumā Austrijas ceļos izmēģināja savu elektroauto prototipu "Vision-S", kas acīmredzami izskatījās tuvu gatavībai nonākt ražošanā. Neskatoties...

“Facebook” ļaus izpētīt datus par ASV prezidenta vēlēšanu reklāmām

"Facebook" nolēmis palielināt caurspīdīgumu reklāmas jomā. Vismaz kas attiecas uz reklāmām, kuras tika rādītas gan "Facebook", gan "Instagram" trīs...



Harley Davidson neiet viegli – jaunā paaudze īpaši neskrien pirkt lielus, smagus un zilus dūmus purkšķinošus divriteņu rumakus. Tie pēc bezglutēna vegānajām brokastiņām labāk uzvilks kādu veipa dūmu un uzsēdīsies uz ciskudriļļa. Nu vai sliktākajā gadījumā ar savu aifonu aktivizēs elektroskūteri. Es piekrītu, nav labi. Harley Davidson to arī saprot un aktīvi strādā pie elektromotociklu izstrādes.

Bet nav viegli arī ar mazliet vecākiem klientiem. Tie arī sāk pieprasīt dažnedažādas sliņķu sistēmas, ko pieraduši lietot savās automašīnās, kas nu jau pašas brauc un pat bremzē. Bet es saprotu, es arī pirktu Harley Davidson, lai uz tā labi izskatītos un lūrot uz jaunām meitenēm purkšķinātu uz populārāko centra kafejnīcu.

Nesen publicētie patentu apraksti liecina, ka Harley Davidson aktīvi izstrādā drošības sistēmas, kas ļaus motociklam pašam sabremzēties, ja priekšā pamanīs kādu riskantu situāciju vai šķērsli. Kā varat iedomāties, divu riteņu spēkratiem tas nav triviāls uzdevums, tāpēc inženieri plāno iestrādāt sensorus motocikla rokturos, sēdeklī un vadītāja aktivitātes sensoru mērinstrumentu panelī, kas braucamrīkam ļautu apjaust vadītāja sēdpozīciju un saprast vai dotajā brīdī vispār var bremzēt.

Rezultātā mēs varam iegūt vēl sarežģītāku motociklu, kas, iespējams, paglābs no situācijām ar bēdīgu noslēgumu. Starp citu, pie līdzīgām sistēmām strādā arī KTM, Ducati un Honda. Motocikli vairs nekad nebūs vienkārši!

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Ja nobremzēs, kad to negaida, var pamatīgi nolikties uz acīm! :D

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: