Reklāma

CD un vinila plašu pārdošana pārspēj digitālās lejupielādes

Jaunākie raksti

Kopš 2012. gada digitālās mūzikas iegādes apjomi bija pārsnieguši fizisko datu nesēju pārdošanu, bet peļņa no digitālās mūzikas pārdošanas apsteidza CD un plates tikai 2016. gadā.

2017. gadā mūzikas straumēšana ieņēma pirmo vietu, kad runājam par radīto peļņu, bet digitālās lejupielādes piedzīvoja pamatīgu kritumu. Faktiski digitālās lejupielādes ir piekāpušās ne tikai straumēšanai, bet arī CD un vinila plašu pārdošanai.

Pagājušajā gadā CD un vinila plašu pārdošana nokrita par aptuveni 4%, šobrīd CD un vinila plašu tirgus tiek lēsts par 1.5 miljardiem dolāru tikai ASV vien. Digitālās lejupielādes nogāzās par 25% gada laikā, knapi sasniedzot 1.3 miljardu apgrozījumu ASV.

CD un vinila plašu pārdošana aizņem aptuveni 17% no ASV mūzikas ierakstu tirgus, 15% ir digitālajām lejupielādēm, bet straumēšana ļoti īsā laikā savākusi atlikušo tirgus daļu.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Jo strīmingā par esošajām cenām piķa NAV.

comment image

protams,ka tur IR piķis. Jo redz – (es drusku vulgarizēšu) – kad nopērc CD par 10, tad ārtists saņem 1. Strīmingā tu samaksā 2, artists saņem 1. A tev liekās, ka tur ir 5x mazāk piķa. lielāko daļu piķa noēd tajā mirklī, kad ieraksts no studijas ceļo tālāk – ražošanas, matricas, līfletu drukāšana, datu nesēja nodoklis, izplatīšanas, vešanas, tirgošana utt.

es ar drusku vulgarizēšu – datu nesēju nodokli iekasē par labu studijai, nevis tai atņem, artists saņem 0,1-0,2.

Interesanti pie kā tiek pieskaitīts Spotify premium, pie streaming, vai digital downloads, vai pie abiem.

Neredzu kā tas nevarētu būt streaming.

Var taču tikai download un streamā neklausīties.

Tas nav veids kā lieto Spotify.

Reklāma
Reklāma
Reklāma