Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook ar reklāmas naudām grasās pārvilināt YouTube satura radītājus

    Jaunākie raksti

    Facebook gatavo smago artilēriju cīņai pret YouTube ar savu Watch platformu, kas tika izziņota vēl pagājušā gada vasaras nogalē. ASV pieejami vairāki šovi un TV seriāli, sagaidāms, ka Facebook pat varētu šajā gadā tērēt līdz vienam miljardam dolāru, lai veidotu oriģinālsaturu, gluži kā Netflix un Hulu.

    Baumas norāda, ka Facebook gatavojas no YouTube pārņemt biznesa modeli, kurā ar reklāmu ienākumiem Facebook dalīsies ar satura veidotājiem. Pēdējo mēnešu laikā YouTube ir pamatīgi pabojājis satura radītāju dzīvi, samazinot satura radītāju ienākumus un ierobežojot monetizējamo YouTube izvietoto video saturu.

    Reklāma

    Facebook pagaidām oficiāli nav šādu informāciju apstiprinājis. Visticamāk, Facebook nekur tālu no YouTube reklāmu un satura radītāju apmaksas politikas nenonāks. Varbūt sākotnēji satura radītājiem tiks piedāvāti kādi nedaudz labāki nosacījumi, bet pat Facebook nemēģinās rādīt reklāmas pār skatītājiem nepieņemamu video saturu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma