Web Analytics
More
    Reklāma

    Burger King ar burgeru palīdzību izskaidro tīmekļa neitralitāti (video)

    Jaunākie raksti

    ASV pagājušā gada nogalē uzvarēja tumšie spēki (lasi, operatori) un nu tīmeklis vairs nebūs vienlīdzīgs. Operatori varēs prioretizēt dažādu servisu un pakalpojumu datu plūsmas un tādējādi vairot savus biznesa ieguvumus. Patērētāji, no otras puses, daļā gadījumu saņems draņķīgāku pakalpojumu dārgāk.

    Sarežģīts koncepts? Burger King ir izdomājis visnotaļ asprātīgu veidu kā izskaidrot tīmekļa neitralitāti ar… burgeru palīdzību. Noskaties!

    Reklāma

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ivars
    26.01.2018 11:27

    perfekts izskaidrojums :)

    Artanis
    27.01.2018 15:22

    Tas video bija pilnīgi tizls. Jā, es saprotu ka caurmēra amerikānis nav tas asākais instruments kastē, un šis ir vienkāršākais veids, kā ierindas muļķim paskaidrot, ka likuma atcelšana ir pret viņu interesēm, bet nu veids, kā viņi to izvēlējās parādīt neatbilst tam, kā patiesībā provaideri rīkosies ar trafiku.

    Kristaps Skutelis
    27.01.2018 16:05
    Reply to  Artanis

    Un kā šie rīkosies?

    Artanis
    27.01.2018 16:53

    Taču saprotams, ka par naudu lobēs (prioretizēs) konkrētus sadarbības partnerus – kas Netflixu, kas kaut kādus Starz vai citus satura veidotājus un streaminga servisus. Ne jau aiz gara laika viņi grib kāst savus klientus – ja no tā neatlec dālderis, nav jēga pakaļu kustināt.

    Manuprāt pareizāk un uzskatāmāk būtu bijis, ja blakus stāvētu Ronalds McDonalds, un maksātu par katru lēnāk izsniegto Burgerking burgeri – lūk tas jau būtu vēl atbilstošāk.

    Reklāma