Web Analytics
More
    Reklāma

    Pārdots lojalitātes tehnoloģiju pakalpojumu uzņēmums PINS

    Jaunākie raksti

    PINS paziņoja par darbības uzsākšanu ārpus Baltijas valstīm un Somijas, iegādājoties visus ārvalstu meitas uzņēmumus un to izstrādātās tehnoloģijas. Šis jaunais globālās finanšu tehnoloģiju uzņēmums piederēs spēcīgam investoru konsorcijam no Japānas un Rietumeiropas.

    Pēc panākumu gūšanas Ziemeļvalstu reģionā, kur PINS ir viens no vadošajiem lojalitātes uzņēmumiem, ar šo darījumu PINS stājas pretī izaicinājumam kļūt par pasaules līderi, nodrošinot pārrobežu valūtu Lielo Datu (Big Data) tehnoloģiju jomā. Uzņēmuma darbības sākumā tā biroji atrodas Tokijā, Stambulā un Rīgā. Šajā darījumā par neatklātu summu ir iekļautas PINS zīmola īpašumtiesības visos tirgos ārpus Baltijas valstīm un Somijas, kā arī ilgtermiņa partnerattiecību nodibināšana, lai ieviestu jaunas tehnoloģijas Baltijas valstu un Somijas tirgos pašreizējai klientu bāzei, kas sastāv no 2,4 miljoniem lietotāju.

    Reklāma

    Galvenais darījuma iemesls ir tas, ka PINS.CO īpašnieks, airBaltic, koncentrē savus ieguldījumus Ziemeļeiropā. Tajā pašā laikā globālie investori un uzņēmumi ir izrādījuši lielu interesi par uzņēmuma aizraujošajām, jaunajām finanšu tehnoloģijām un Lielo Datu tehnoloģijām, kas ir saistītas ar pārrobežu valūtu. Šis darījums veicina abu mērķu sasniegšanu un ļaus paātrināt paplašināšanos visā pasaulē.

    PINS akcionāri ir Japānas konsorcijs, tostarp uzņēmēji Rjudži Nakamura un Šigeki Tanaka, kā arī citi plašsaziņas līdzekļu un nekustamo īpašumu nozaru augsta līmeņi vadītāji Āzijā un Eiropā, tostarp arī Gabi Kols, PINS dibinātājs un izpilddirektors. Uzņēmuma mērķis ir kļūt par globālu līderi datu kā pakalpojuma (DKP) jomā, kas strauji attīstās. Tādi uzņēmuma inovatīvi risinājumi kā “Šeiko un laimē” un “Brauc un laimē” veicina sadarbību ar klientiem reālā laikā apmaiņā par īpaši personalizētiem piedāvājumiem. PINS piedāvā savus risinājumus konkrētiem klientiem mediju, “viedo pilsētu”, “viedo stadionu” un “viedo lielceļu” jomās.

    Japānā uzņēmums uzsāk jaunas paaudzes plašsaziņas līdzekļu risinājumu sadarbībā ar Tokyo MX, vadošo TV raidorganizāciju Tokijas metropolē. Tokyo MX tāpat arī pievienojās projektam akcionāru līmenī, iegūstot 24,5 % kapitāldaļu PINS Āzijas uzņēmumā. “Šeiko un laimē” tehnoloģija un “PINS” valūta iesaistīs skatītājus TV pārraižu laikā, lai saņemtu piedāvājumus reālā laikā, kamēr viņi darbojas ar saviem tālruņiem pārraižu un reklāmu laikā. Mērķis ir atgūt reklāmdevējus, kuri lielas savu mārketinga budžetu summas novirzījuši tādās jomās kā Facebook un Google digitālās reklāmas nolūkos. “Šeiko un laimē” tehnoloģija ļauj apvienot lielos datus ar tādu tradicionālo masu aizsniegšanas līdzekli kā televīzija un nodrošināt, ka rezultāti ir mērāmi individuālā līmenī, un ir iespējams no jauna iesaistīt patērētājus. Reklāmdevēji maksā tikai par reklāmām, kuras patiešām tiek skatītas, un uz kurām noklikšķina cilvēki, nevis robotprogrammatūra, tādējādi ļaujot piegādāt relevantu, no konteksta atkarīgu mārketingu. Risinājumus var izmantot arī tā dēvētajos ārpusmājas medijos, kā piemēram, stendos, sabiedriskā transporta reklāmās, pat piešķirot vērtību viedo pilsētu tehnoloģijām apvienojumā ar paplašināto realitāti.

    Turcijā PINS atbalsta pasaules pirmo viedo lielceļu ilgtermiņa stratēģiskajā sadarbībā ar Turcijas Lielceļu valsts uzņēmumu Otoyol A.S., un izsekos, kā arī atalgos drošu automašīnu vadīšanu jaunajā 400 km garajā lielceļa posmā starp Stambulu un Izmiru. Iepērkoties to mazumtirgotāju veikalos pie lielceļa, kuri piedalās PINS programmā, lietotāji saņems piedāvājumus, tostarp pārrobežu digitālo valūtu “PINS”. Uzbūvēts par 11 miljardiem eiro, lielceļš ir viens no Turcijas līdzšinējiem lielākajiem infrastruktūras projektiem. PINS lietotne Turcijā iekļauj dažādas digitālas KissFM radiostacijas, ko nodrošina DijiMedya, tirgus līderis digitālā radio tīkla un mūzikas licences devēju jomā mazumtirgotājiem, viesnīcām un restorāniem. DijiMedya ir arī viens no PINS akcionāriem Turcijā.

    PINS vadīs Gabi Kols, kura profesionālajā karjerā ietilpst globālā mārketinga darbība daudzos Fortune 500 uzņēmumos. Kā PINS.CO izpilddirektors Gabi izveidoja sākotnējo PINS programmu par vienu no vadošajiem koalīcijas lojalitātes uzņēmumiem Ziemeļeiropā. Gabi nesen saņēma atzinību kā Loyalty Magazine Awards Nozares gada personība, un žurnāls Management Team viņu iekļāva 100 visietekmīgāko globālo Nīderlandes vadītāju sarakstā. Viņam PINS darbā pievienojas vadošo tehnoloģiju un produktu izstrādātāju komanda, kā arī pašreizējā PINS.CO vadības komanda.

    Gabi Kols, PINS dibinātājs un izpilddirektors: “Ar šī spēcīgā investoru konsorcija un stratēģisko partnerattiecību Turcijā un Japānā atbalstu PINS sāks savu darbību izcili. Mūsu klātbūtne Baltijas valstīs dos mums pieeju pasaules klases tehnoloģiju talantiem, un mūsu klātbūtne Japānas vadošajā finanšu tehnoloģiju centrā nostiprinās mūsu pozīciju kā vienam no daudzsološākajiem finanšu tehnoloģiju jaunuzņēmumiem šajā ļoti selektīvajā vidē gan Āzijas, gan Eiropas tirgū. Tas ļaus mūsu uzņēmumam ātri izstrādāt pakalpojumus ar daudziem sadarbības partneriem.”

    Jouni Juhani Oksanens, vecākais viceprezidents e-komercijas, tirdzniecības un mārketinga lietās: “airBaltic joprojām būs PINS.CO īpašnieks un turpinās uzlabot pakalpojumus kā vadošais koalīcijas lojalitātes uzņēmums un pastāvīgo pasažieru programmas nodrošinātājs 2,4 miljoniem lietotāju Baltijas valstīs un Somijā. Tāpat kā airBaltic, arī PINS.CO uzskata par inovatīvu uzņēmumu, kas veicina Latvijas kā uzņēmējiem draudzīgas valsts globālo atpazīstamību un reputāciju. Mēs lepojamies ar šiem sasniegumiem un esam apņēmušies veidot stipras partnerattiecības ar tikko nodibināto uzņēmumu PINS.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma