Web Analytics
More
    Reklāma

    12 lielās pilsētas pēc 2025. gada iegādāsies tikai elektriskus autobusus

    Jaunākie raksti

    Divpadsmit lielās pasaules pilsētas paziņojušas, ka jau tuvāko gadu laikā uzsāks iegādāties tikai ar elektrību darbinātus autobusus. Pēc 2025. gada lielpilsētas iegādāsies tikai elektrisku sabiedrisko transportu.

    Lai pastiprināti cīnītos pret gaisa piesārņojumu pilsētās, Londona, Parīze, Losandželosa, Barselona, Kopenhāgena, Kito, Vankūvera, Keiptauna, Mehiko, Sietla, Milāna un Oklenda izmantos elektroautobusus. Tāpat minētās pilsētas vēlas 2030. gadā ieviest pilsētu centros zonas, kur nedrīkst iebraukt transports ar iekšdedzes dzinējiem.

    Visas pilsētas ziņos ik divus gadus par sasniegumiem elektriskā transporta ieviešanā. Tāpat pilsētas mudinās iedzīvotājus izmantot transporta veidus, kas nerada izmešus.

    Ko šobrīd piedāvā ražotāji? Proterra ir pašpasludināts tirgus līderis, kas grasās piedāvāt autobusus ar 1600 kilometru nobraukšanas iespēju ar vienu uzlādi. Volkswagen Group ar saviem zīmoliem MAN un Scania arī grasās jau nākamajā gadā Eiropas tirgum piedāvāt piegādes un sabiedrisko transportu, kas izmanto akumulatorus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    25.10.2017 10:42

    …un tikai nanoūdeni to mazgāšanai

    Skābene
    25.10.2017 13:35

    Lielajās pilsētās parasti ir metro! Ideāls transports!

    REALAIS
    25.10.2017 17:01
    Reply to  Skābene

    Metro nenosedz visu pilsētu. Londonā metro nosedz labi tikai pašu centru. Un Metro pa nakti darba dienās nekursē.

    Lapsinieks
    25.10.2017 17:34
    Reply to  REALAIS

    ne jau tikai zemākais. metro nav elastīgs maršrutu ziņā.

    REALAIS
    25.10.2017 17:46
    Reply to  Lapsinieks

    Tas tiesa. Ciets kā akmens. Šobrīd būvē jaunu metro līniju, nedaudz paplašinās metro pārklājumu.

    REALAIS
    26.10.2017 03:06

    Vienīgais, cik tad maksās tādi brīnumi? Jau šī brīža jaunie autobusi iekš Londonas ir labos ciparos, līdz pat 400 000£ gabalā. Un ja vēl būs jālādē šādi autobusi, redzēs kā tas vēl tiks sameistarots, cik autobusi procentuāli būs jātur dīkstāvē lādējot. Visas garāžas jāpārveido utt, nemaz nerunājot par bateriju uzkaršanu.
    Doma interesanta, jāskatās kāds būs izpildījums pēc gadiem 7-8.

    Krotow
    26.10.2017 22:11

    Lai ievieš pedāļminamos autobusus, kurus pasažieri paši min uz priekšu.

    REALAIS
    26.10.2017 22:44
    Reply to  Krotow

    Tā nav oriģināla ideja.

    http://www.pedibus.co.uk

    Nāk komplektā ar šoferi.

    Reklāma