Reklāma

12 lielās pilsētas pēc 2025. gada iegādāsies tikai elektriskus autobusus

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Divpadsmit lielās pasaules pilsētas paziņojušas, ka jau tuvāko gadu laikā uzsāks iegādāties tikai ar elektrību darbinātus autobusus. Pēc 2025. gada lielpilsētas iegādāsies tikai elektrisku sabiedrisko transportu.

Lai pastiprināti cīnītos pret gaisa piesārņojumu pilsētās, Londona, Parīze, Losandželosa, Barselona, Kopenhāgena, Kito, Vankūvera, Keiptauna, Mehiko, Sietla, Milāna un Oklenda izmantos elektroautobusus. Tāpat minētās pilsētas vēlas 2030. gadā ieviest pilsētu centros zonas, kur nedrīkst iebraukt transports ar iekšdedzes dzinējiem.

Visas pilsētas ziņos ik divus gadus par sasniegumiem elektriskā transporta ieviešanā. Tāpat pilsētas mudinās iedzīvotājus izmantot transporta veidus, kas nerada izmešus.

Ko šobrīd piedāvā ražotāji? Proterra ir pašpasludināts tirgus līderis, kas grasās piedāvāt autobusus ar 1600 kilometru nobraukšanas iespēju ar vienu uzlādi. Volkswagen Group ar saviem zīmoliem MAN un Scania arī grasās jau nākamajā gadā Eiropas tirgum piedāvāt piegādes un sabiedrisko transportu, kas izmanto akumulatorus.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
x
25.10.2017 10:42

…un tikai nanoūdeni to mazgāšanai

Skābene
25.10.2017 13:35

Lielajās pilsētās parasti ir metro! Ideāls transports!

REALAIS
25.10.2017 17:01
Reply to  Skābene

Metro nenosedz visu pilsētu. Londonā metro nosedz labi tikai pašu centru. Un Metro pa nakti darba dienās nekursē.

Lapsinieks
25.10.2017 17:34
Reply to  REALAIS

ne jau tikai zemākais. metro nav elastīgs maršrutu ziņā.

REALAIS
25.10.2017 17:46
Reply to  Lapsinieks

Tas tiesa. Ciets kā akmens. Šobrīd būvē jaunu metro līniju, nedaudz paplašinās metro pārklājumu.

REALAIS
26.10.2017 03:06

Vienīgais, cik tad maksās tādi brīnumi? Jau šī brīža jaunie autobusi iekš Londonas ir labos ciparos, līdz pat 400 000£ gabalā. Un ja vēl būs jālādē šādi autobusi, redzēs kā tas vēl tiks sameistarots, cik autobusi procentuāli būs jātur dīkstāvē lādējot. Visas garāžas jāpārveido utt, nemaz nerunājot par bateriju uzkaršanu.
Doma interesanta, jāskatās kāds būs izpildījums pēc gadiem 7-8.

Krotow
26.10.2017 22:11

Lai ievieš pedāļminamos autobusus, kurus pasažieri paši min uz priekšu.

REALAIS
26.10.2017 22:44
Reply to  Krotow

Tā nav oriģināla ideja.

http://www.pedibus.co.uk

Nāk komplektā ar šoferi.

Reklāma